Citat:
Ursprungligen postat av
smoooth
Den kommentaren är så tröttsamt och jag hoppades på att folk hade slutat använda den idag. Men då låter det ju som vi tycker lika i grunden precis som Tommie säger om Hanna

ok men låt oss lämna för off topic nu. over and out.
Nej, det är tröttsamt att jag inte får kalla det för jämställdhet istället för feminism. Get over it. Om du är kvinna borde du vilja kalla det för jämställdhet. Det som är ironiskt. IQ kan man dock inte träna upp.
Angående det Tommie sa till Angela:
"– Vi satt och pratade om hår. När jag var 13 år så permanentade jag mitt hår och jag berättade att jag alltid har velat ha ett afrohår, men jag råkade säga n-ordet framför. Så fort jag sa det så bad jag om ursäkt och sa att det inte var meningen att säga så. Angela sa då ”vadå, vad sa du?”. Jag sa då ”jaha du hörde inte. Men jag ber om ursäkt ändå”.
– Det satt ju också med en annan person under samtalet och kan intyga det här. Det här är inte rättvist.
Om den andra händelsen säger han:
– Det andra... det här är så konstigt, det här har inte alls varit en del av det här och jag har inte fått veta att hon har sagt någonting om det. Vi hade fått tandkräm av Mattias och vi alla låg där och jag sa till alla att ”nu får ni le så att jag inte trampar på någon”. Jag förstår verkligen inte var det här kommer ifrån. Det här är helt nytt för mig."
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/x80Wnn/darfor-kastas-tommie-ut-fran-robinson-2022
Om det han säger stämmer så är det skandal från TV4. PK-kanalen fortsätter leverera!