2022-05-10, 20:08
Medlem
XtraXs avatar
Varför lämnade han direkt utan ett ord om produktionen nu hade gjort fel. Grow some balls som Hayes hade sagt.
2022-05-10, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/x80Wnn/darfor-kastas-tommie-ut-fran-robinson-2022

Här har vi svaret på varför. Och Tommie hade ju erkänt vad han hade sagt.
Där har vi bekräftelse på att det var Shevin/Hayes som låg bakom att det kom till producenternas kännedom. Tråkigt att Tommie lyckades göra en annan deltagare så pass ledsen att han sjönk till Shevins nivå.
2022-05-10, 20:10
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Alla som har Di Leva utseendet verkar vara födda med tveksam kvinnosyn det är genetiskt helt klart! men dom är människor också!

De kanske är så Everyone Is Jesus, men efter att ha läst vad som har sagts av Tommie, så då var detta pinsamt att skicka ut Tommie ur en tävling, bara för några enstaka ord.
2022-05-10, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Jag är inte emot jämställdhet, jag är emot feminism. Om du inte fattar skillnaden så får vi sluta diskutera.

Den kommentaren är så tröttsamt och jag hoppades på att folk hade slutat använda den idag. Men då låter det ju som vi tycker lika i grunden precis som Tommie säger om Hanna ok men låt oss lämna för off topic nu. over and out.
2022-05-10, 20:12
Medlem
CockWitchs avatar
Tommie sa enligt Angela:

”Varför sitter du där med ditt negerhår”. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Och ”då får du le så jag ser dina vita tänder” 😹😹😹😹😹😹😹

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/x80Wnn/darfor-kastas-tommie-ut-fran-robinson-2022
2022-05-10, 20:13
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Där har vi bekräftelse på att det var Shevin/Hayes som låg bakom att det kom till producenternas kännedom. Tråkigt att Tommie lyckades göra en annan deltagare så pass ledsen att han sjönk till Shevins nivå.
Lustigt att Anders Överfgård meddelar domen till Tommie på ett ganska kantigt vis för hur han beter sig fel runt kvinnor, samtidigt som Anders i nutid har fått samma besked efter att ha betett sig fel runt kvinnor karma
2022-05-10, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoooth
Den kommentaren är så tröttsamt och jag hoppades på att folk hade slutat använda den idag. Men då låter det ju som vi tycker lika i grunden precis som Tommie säger om Hanna ok men låt oss lämna för off topic nu. over and out.
Nej, det är tröttsamt att jag inte får kalla det för jämställdhet istället för feminism. Get over it. Om du är kvinna borde du vilja kalla det för jämställdhet. Det som är ironiskt. IQ kan man dock inte träna upp.

Angående det Tommie sa till Angela:
"– Vi satt och pratade om hår. När jag var 13 år så permanentade jag mitt hår och jag berättade att jag alltid har velat ha ett afrohår, men jag råkade säga n-ordet framför. Så fort jag sa det så bad jag om ursäkt och sa att det inte var meningen att säga så. Angela sa då ”vadå, vad sa du?”. Jag sa då ”jaha du hörde inte. Men jag ber om ursäkt ändå”.

– Det satt ju också med en annan person under samtalet och kan intyga det här. Det här är inte rättvist.

Om den andra händelsen säger han:

– Det andra... det här är så konstigt, det här har inte alls varit en del av det här och jag har inte fått veta att hon har sagt någonting om det. Vi hade fått tandkräm av Mattias och vi alla låg där och jag sa till alla att ”nu får ni le så att jag inte trampar på någon”. Jag förstår verkligen inte var det här kommer ifrån. Det här är helt nytt för mig."

Om det han säger stämmer så är det skandal från TV4. PK-kanalen fortsätter leverera!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoooth
Tror du glömde hela citatet så jag hjälper dig lite:

"varför ändra ett namn på en rörelse som existerat i århundraden för att folk som är emot jämställdhet tycker att ordet är laddat och "låter fel"? Ledsen men tror inte det är feministhatarnas veto som ska avgöra det."
Men då tänker du väl på feminismen som ville ha rättvisa mellan könen? Du tänker inte på manshatarna som verkligen vill utplåna männen, dvs de som idag kallar sig feminister?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Tommie sa enligt Angela:

”Varför sitter du där med ditt negerhår”. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Och ”då får du le så jag ser dina vita tänder” 😹😹😹😹😹😹😹

Du lyckades inte läsa Tommies version, scrolla neråt i artikeln.
2022-05-10, 20:18
Medlem
Flor-Idas avatar
Fy fan för äckliga TV4! 🤮 Både Hayes och Shevin mobbar andra deltagare till bristningsgränsen, medan produktionen bara rycker på axlarna.

Men sen säger en vit man att HAN SJÄLV vill ha negerhår, och åker ut direkt. Helt sjukt. Sluttittat för min del. All glädje försvann ändå när produktionen såg till att Mattias åkte på örådet.
2022-05-10, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Lustigt att Anders Överfgård meddelar domen till Tommie på ett ganska kantigt vis för hur han beter sig fel runt kvinnor, samtidigt som Anders i nutid har fått samma besked efter att ha betett sig fel runt kvinnor karma
Angela verkar ljuga i media. Enligt Tommie så berättade dom samma sak och att allt finns på film, men att Angela berättar något helt annat i media. Är det hennes dåliga svenska som är orsaken? lol
2022-05-10, 20:20
Medlem
Tommie kastades ut för att Tv4 ville ha en annan vinnare än honom..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in