Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-Brandbil
Det finns många hundägare som går runt i skogen även där man tycker att det är otillgängligt.
Ven polisen använder sig gärna av hundar om de misstänker att du mördat någon och gömt undan liket.
Telefoner lämnar hela tiden spår efter sig så man kan gå tillbaka och se vart du varit. Även bilens gps går att tanka ur information från.
En vuxen kropp är heller inte helt enkelt att flytta och inget man helst gör på dagen. Det bästa skulle jag säga är att mörda någon på en båt och sen helt enkelt kasta den över bord. Så länge inte kroppen flyter upp och sjön är stor så skulle jag säga att det är säkrast. Givetvis gäller det att inte lämna några spår på båten heller och det kan nog vara svårt. Ett hårstrå, en bloddroppe eller liknande kan lätt missas.
Jo.... Det tycks inte finnas någon plats på jorden som är tillräckligt öde för att du inte ska stöta på en hundägare med sin ögonsten.
Jag gillar att vara ensam på ödsliga platser. Men allt som oftast stöter jag på dem. Hundägare. Nu brukar jag sällan vara mer än någon dag på samma plats när jag är ute men över tid så är det nog inte många platser som inte gås igenom av hundar regelbundet.