2022-05-14, 10:14
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
100 meter räcker gott, fick kolla upp det o 400 meter stämde noll,

Var en svensk läkare nått som dumpande av sin fru ute på antlantkusten.

En portugisisk fiskebåt fick kärringa i trålen på 500m djup och gubben åkte dit.

Han hade sagt att kärringa trillat överbord på natten men hon hade väl nån skada
Citera
2022-05-15, 13:39
Medlem
Borasare1980s avatar
Ska man förflytta liket nånstans kan jag rekommendera rullstol och en stor hatt över huvudet på liket så ansiktet skyms. Ingen kommer reagera ens om du promenerar med liket i dagsljus på gatan för alla tar för givet att du bara är ute och motionerar en pensionär från ålderdomshemmet.

Eller förresten har nån här sett episka filmen El Cid? Tejpa fast liket med gaffatejp sittandes med sadel på en häst och låt hästen ensam med liket galoppera iväg till världens ände för att aldrig mer återses.
Citera
2022-05-17, 16:24
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Grisar kommer att snabbt ge sig på kroppen, de kommer att släpa iväg delar men det är klart att hittas dem relativt snart så finns ju dnaspår kvar.
Tex hår brukar de inte äta upp men annars blir det tillslut mylla.
Vidrigt! Om jag får tillfälle att jaga gris så ska jag tänka "de är dom eller jag!"
Citera
2022-06-15, 02:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Borasare1980
Ska man förflytta liket nånstans kan jag rekommendera rullstol och en stor hatt över huvudet på liket så ansiktet skyms. Ingen kommer reagera ens om du promenerar med liket i dagsljus på gatan för alla tar för givet att du bara är ute och motionerar en pensionär från ålderdomshemmet.

Eller förresten har nån här sett episka filmen El Cid? Tejpa fast liket med gaffatejp sittandes med sadel på en häst och låt hästen ensam med liket galoppera iväg till världens ände för att aldrig mer återses.

Vilken häst menar du skulle inte söka upp människor för att få mat och värme?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in