2022-05-10, 12:20
Medlem
dialektikers avatar
"Har du kommit hem från efterfesten än?" frågar någon på facebook till Martin (Edlund),
där Martin lagt ut ett klipp "Ikväll firar vi Midsommar" från Gift vid första ögonkastet (med bild på sig själv i leoparddräkten vrålandes i sång).

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10166127436555591&id=88009059 0
Citera
2022-05-10, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Jag vet inte. Är han från Stockholm eller hur var det? Är väl många där som inte är i behov av körkort.

Haha,har inte heller körkort. Aldrig haft behov av bil uran cyklat eller åkt kommunalt och bitvis bott på landet.

Det kan inte vara det som avgör.

Sundherstecken att inte vara för på direkt. Det tycker jag man ser hos Jonas och Louise, de tröttnar istället.
Citera
2022-05-10, 12:32
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Ja...varför har han inte körkort? Väldigt konstigt enligt mig.
Du är från en småort va?
Citera
2022-05-10, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gummikub
Axel och Märtha intervjuas i P3
https://sverigesradio.se/avsnitt/1929379#4968

Märtha nämner att hon vet att hon kallas BDSM-Märtha på Flashback

Vad starkt gjort av dem båda att ställa upp på intervju tillsammans! Men inte ett kritiskt ord till produktionen som föst ihop dem i samma bröllopssäng och smekmånadssäng…mmm…undrar hur kontrakten ser ut som de deltagande får signera.

I programinslaget berättar de om en skjutning som inte kom med som slutade med att Axel fick ett blodigt märke i pannan. Alltså symboliken med detta par är bara så fantastisk. Nästa år tror jag att produktionen kommer att bädda ner sk experten Fredric Bohm i bröllopssängen med paren så att de helt säkert konsumerar sina äktenskap och inte smiter undan sina plikter som äkta makar. (I vissa kulturer hade man vittnen med på bröllopsnatten, det passar ju stasi-tv som ska uppfostra svenska folket).

Jag är glad att Axel klarade av att bryta upp och att han nu även dejtar och verkar tycka att det går lättare efter programmet. Jag hoppas att han hittar sin manliga sida också så småningom.
Fin bild på Axel utklädd till kvinnlig polis i nätstrumpor: https://www.instagram.com/p/CVftp0YMAnP/
Citera
2022-05-10, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Forskning lol. Jag tar lika seriöst på det som astrologi.
LOL på din magkänsla, dina anekdoter och hemsnickrade teorier.

Fisher har undersökt hundratusentals individer och tittar på vika som söker sig till varandra. Har svårt att förstå kopplingen till astrologi...
Citera
2022-05-10, 13:39
Medlem
Flashbackatmes avatar
Deltagaren Hans är en gammal lärare till mig när man gick på högstadiet,intressant att se hur han såg ut efter alla dessa år
Citera
2022-05-10, 13:45
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Deltagaren Hans är en gammal lärare till mig när man gick på högstadiet,intressant att se hur han såg ut efter alla dessa år
Var han en bra lärare?
Citera
2022-05-10, 13:45
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Dubbelpost.
Senast redigerad av Ko-vid-19 2022-05-10 kl. 14:02.
Citera
2022-05-10, 14:11
Medlem
dialektikers avatar
Lite läskig lägenhet Märtha bor i. Alldeles mörk och så sitter hon som prinsessan på glasberget och stirrar ut. Den skulle passa i någon rysare, Svarta änkan som väntar på att slå klorna i någon vilsen man.

Och Jonas tavlor. Jag har aldrig i hela mitt liv sett så tråkiga tavlor. Två utav dem har bara ett vitt papper som motiv (alltså om tv har dolt motiven för att det är någon reklam, så tror jag inte på de motiven heller). Och de andra några konstiga tabeller.

Himla pojkmöblerad lägenhet i övrigt. Inga gardiner. Tv:n placerad på en stökig pall med röra omkring. Det där skulle ju en kvinna få styra upp.
Senast redigerad av dialektiker 2022-05-10 kl. 14:15.
Citera
2022-05-10, 16:41
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gummikub
Axel och Märtha intervjuas i P3
https://sverigesradio.se/avsnitt/1929379#4968

Märtha nämner att hon vet att hon kallas BDSM-Märtha på Flashback
Vad tror du att Märta och Axel pratade om under nyhetssvepet till deras del 2? fick dom gå och lomma i varsin korridor?

Axel kommer säkert att kunna hitta rätt i en äldre kvinna med ofördelaktigt yttre som vill ändra lite mindre på hans baserade omanlighet lite mindre än Märtha
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-10 kl. 16:44.
Citera
2022-05-10, 16:47
Medlem
Citat:
Jag vet inte. Är han från Stockholm eller hur var det? Är väl många där som inte är i behov av körkort.
Det är inte alls särskilt konstigt att inte ha körkort i Sthlm. Bor man centralt är det helt onödigt med bil. Det finns buss och tunnelbana överallt. Det finns knappt några parkeringar och det är dyrt att parkera på gator eller hyra garageplats.
Ok. Man kan ha körkort ändå men kanske har man inte varit så motiverad att ta det, om man bor centralt.
Citera
2022-05-10, 18:05
Medlem
wendy1s avatar
Citat:

Från Arvika men bor i Sthlm nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in