Anders sa faktiskt "för ett par dagar sedan" så det bör ju hänt innan deras vin brunch dagen innnan, eller sa han så för att göra det mindre uppenbart för deltagarna när och med vem som gråtit ut hos tv4?
Trodde endast Robinson diskade folk om det var "risk för personens liv" som de sa till Mattias efter att han blivit hotad. På så sätt lät det som att personen måste bruka våld för att det ska bli farligt eftersom att hot inte räckte. Men ändå får Tommie åka ut för något han har sagt, vad kan han ens ha sagt?
Det är lite tradigt, men man överlever. Finns en tråd där man inte behöver spoilertaggen, och det vet du redan.
Lol vilken fuling du var där.
Till den som frågade, det strider mot trådens regler att spoila saker utan spoilerknapp. Och det finns en handfull personer här som kollar på nätet innan avsnitten sänds på TV.
Just fan den andra tråden finns ju, men det är mer trafik i denna.
Rätt oklart vad han kan tänkas ha sagt för att ryka.
Anders ville inte berätta vad det var, men Jessica verkade ju ha lite koll.
"Dessi, om du suger av mig så får du komma till högborgen och käka middag"
"Skönt att negerjäveln blev utröstad"
"Sluta flina Henke, annars nitar jag dig"
"Månlandningen var en bluff".
Känns inte som om nåt passar in på Tommie.
Svårt att gissa. men kul.
Gissningar så goda som några, jag är dock ganska säker på att han sa detta i samband med middagen:
”Ni är så fina människor, jag uppskattar verkligen den här stunden med er. Förresten, Verbal Kint och Keyser Söze är samma person.”
Jessica var lite berusad och minns inte exakt, därför hon ställde kontrollfråga.
Så Hanna förstör livet för en till person? Hur kan hon få hålla på ... har man nånsin sett någon mer störande person än henne? Möjligtvis Shevin då..
Håller helt med. Shevin var i en liga för sig. Men Hanna har med tiden bekänt färg, alltså dessa feministiska sliddjur som skall hitta små saker att peta i, släpp det för i helvete Tommie är ingen kvinnohatar som du så gärna vill framhäva. Men finns väll ingen annan att hacka på på en liten ö. Som att gå mot rödgubbe.
Sen att hon förstör dessie också med dessa idéer, snart får vi inte se henne i string för att feminist packet skall styra. Hu jobbig tanke då stänger jag av
Wtf håller produktionen på med, det här måste vara den mest oförtjänta diskningen i programmets historia. Heelt sanslöst hur alla har gjort en höna utav en fjäder ang hans ord. Så aggressiva Hayes fick vara kvar, Tommie som är raka motsatsen och inte gjort nåt fel blev diskad. Tommie var fö väldigt sjysst som bjöd in Hanna till Högborget, han borde ha valt Henrik istället för någon utav forna fienden.
Är med största sannolikhet inte pga hans kommentarer om kvinnor som att han får åka.. Det har varit väldigt många genom åren som har sagt liknande saker utan att ha blivit diskade. T.ex. Wrenkler förra året som ville att tjejerna skulle äta mindre
Måste ha varit något annat som vi inte fick se i TV
Är med största sannolikhet inte pga hans kommentarer om kvinnor som att han får åka.. Det har varit väldigt många genom åren som har sagt liknande saker utan att ha blivit diskade. T.ex. Wrenkler förra året som ville att tjejerna skulle äta mindre
Måste ha varit något annat som vi inte fick se i TV
Hoppas det, jag drog kanske förhastade slutsatser när jag såg den scenen och tyckte bara det var så orättvist. Jag får ge min åsikt sen om det kommer fram vad han egentligen gjort för att bli diskad.
Duktig var han också, riktigt jäkla snabb i tävlingarna.
Jag skulle gissa på att han har sagt något som kan räknas som sexuella trakasserier. Kanske någon oönskad komplimang eller anspelning av sexuell karaktär. Jag tänker att produktionen har nolltolerans där, vilket deltagarna säkert också skrivit under på.
Filip har verkligen no balls. Först lägger han sig i matchen mot Hanna, sedan
tackar han nej till att duellera om att bli kapten och ger bort den till Jessica utan problem. Åh wow vilken jävla white knight han är.
Synd att hon Christina i början åkte ut pga corona, hon lurade skiten ur Filip och visade hur naiv han är när det kommer till kvinnor.
I övrigt så är jag också extremt nyfiken på vad Tommie har sagt! Om jag ska gissa så
är det troligtvis något av rasistisk karaktär. Det känns inte som att man blir hemskickad bara för att man säger något som anses vara anti-feministiskt. Isåfall skulle liksom Wrenkler fått åkt hem förra året. Det känns inte heller som att Tommie skulle ha sagt något som räknas som sexuella trakasserier, alltså något han sagt direkt till en kvinna typ i stil med "Du har nice tuttar, de vill jag klämma på". Tommies stil är mer att säga kontroversiella saker på ett naivt och oskyldigt sätt.
Han har definitivt yttrat ordet "neger" i samband med att Angela var där för några dagar sedan. Och han har sagt det utan att egentligen mena något ont, typ något i stil med "Men det är ju bra att vara neger för då blir man inte skadad av solen så mycket". TV4 har definitivt fångat det på film. Sedan så har produktionen funderat i någon dag eller två hur de ska göra med Tommie, de har funderat på om de borde skicka hem honom eller strunta i det. Tillslut har de kommit fram till att de inte vill ta konsekvenserna av vad som skulle hända ifall Tommie vinner Robinson och det senare kommer fram att han sagt "neger" framför kameran. För då kommer TV4 få extremt mycket skit för att de inte skickade hem honom.