2022-05-10, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Man såg ju att denna vecka så kommer Jessica och Joel gråta, kan det vara så att Peter väljer att åka hem? eller tvingas åka hem pga medicinsk orsak?

Jag har inte hunnit se dagens avsnitt, men jag gissade i söndags på att de gråter på grund av att de fått brev hemifrån eller nåt i den stilen.
2022-05-10, 00:34
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Jag har inte hunnit se dagens avsnitt, men jag gissade i söndags på att de gråter på grund av att de fått brev hemifrån eller nåt i den stilen.
Brukar de få brev hemifrån i robinson? för i sånt fall tror jag absolut din gissning är korrekt
2022-05-10, 00:47
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yiputi
Hanna kan väl inte väga mer än 40kg? Ser helt förstörd ut. I kvällens avsnitt var hon såpass mager att man såg skelettet i hennes axlar sticka ut 3cm. Riktig benrangel. Förstår inte hur hon orkar, vilken kämpe.

"Out of pity" kommer Tommie förmodligen bjuda in henne. Hon vill säkert inte dit & kommer säkert be nån annan ta platsen, men kvinnan behöver fanimej mat. Är man hungrig gör man vad som helst.

En feminist och en patriarkal "Tommie Di Leva" som sover naken, under ett och samma tak. Det blir spännande.

Det är nog så att hon faktiskt har en fördel med att hon är van att klara sig med lite mat. Hennes kropp har vant sig vid svältläge så även om det närmast ser sjukligt ut så är det nog ingen större fara för henne.

Det är ju värre med sådana som inte är vana och kroppen hamnar mer eller mindre i chock.

Det blir spännande om Tommie vågar det. Alla som ser Hanna borde ju tycka att tösen måste få käk! Så givna vore att bjuda in henne men sedan är frågan om han vill det. Hennes kacklande 24/7 hela veckan.
2022-05-10, 01:35
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zimbabwe9
Jag gissar att Högborgen bjuder Rucklet på mat och därför kommer Anders. Kan inte se någon annan anledning just nu.
Du har nog rätt. Får vara vaken till kl 0200 så jag kan stilla min nyfikenhet
2022-05-10, 01:37
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det är nog så att hon faktiskt har en fördel med att hon är van att klara sig med lite mat. Hennes kropp har vant sig vid svältläge så även om det närmast ser sjukligt ut så är det nog ingen större fara för henne.

Det är ju värre med sådana som inte är vana och kroppen hamnar mer eller mindre i chock.

Det blir spännande om Tommie vågar det. Alla som ser Hanna borde ju tycka att tösen måste få käk! Så givna vore att bjuda in henne men sedan är frågan om han vill det. Hennes kacklande 24/7 hela veckan.

Ja, och jag tycker även att Wrenkler hade rätt förra året när han menade på, att de som är stora (männen) ska få äta större del av maten. Annars svälter ju de mer än de som är mindre. Rätt logiskt, men inget som en feminist kan acceptera.

Hanna är en sådan person som efter två dagar skulle börja äta av (mans)liken i det kraschade flygplanet uppe i Anderna (filmen Alive). Hon har inget medlidande med män överhuvudtaget. Det kommer en dag då hon kommer att få betala rätt dyrt för sitt sätt att tala till människor. Typ om hon hamnar i ett krogbråk med en muskelknutte som är full med steroider och alkohol.
2022-05-10, 01:56
Medlem
enlevandemans avatar
Tycker det är ganska kul vad det står om programmet på tv4play:

en ödslig plats kämpar deltagarna i spektakulära tävlingar och mot naturens krafter i hopp om att ta hem en halv miljon kronor.

Väldigt ödslig.
2022-05-10, 02:50
Medlem
Kellywomans avatar
Nu får TV4 förklara sig
2022-05-10, 02:55
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
2022-05-10, 02:58
Medlem