Citat:
Ursprungligen postat av
Joponen
Hallå!
Jag har inte kollat upp mina värden alls, men kanske ska ta å göra det.
Märkte bra tryck när jag låg på 500mg EW, men nu då jag har en liten skada så lägger jag mig på 250mg EW som TRT. Det är Testo E som gäller.
Är det lagom eller? Jag har fått bra välmående, ingen gyno eller liknande, och har kört sen november förra året. Varierat lite mellan 250mg e5d, 500mg EW och nu ner på 250mg EW. Märker att mina finnar på rygg/axlar har börjat försvinna nu när jag är nere på denna dosen. Det är ju trevligt!
Är nästan 40 år gammal och ska inte skaffa några barn. Tränar vanligtvis 4-6ggr i veckan (mindre nu då jag är skadad).
250mg är vanligt som en "bra nybörjardos". med tanke på att det är drygt 5 gånger så mycket som en man producerar under en vecka... Men absolut kan du köra det om du mår bra, dock gillar jag konceptet, less is more. Som många andra tidigare nämnt så ju högre doser desto troligare är det att det blir mer biverkningar, inte då bara i det rent av "fåfänga" biverkningarna (enligt mig). Som gyno, acne etc.
Utan jag menar blodbild, Psa, HB, Trombocyter etc. Allt detta som faktiskt kan har ganska allvarliga konsekvenser.
Men du känner nog bäst själv vad som passar in i din situation, Lycka till!
Pingu