2022-05-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Så personer i en relation brukar inte prata med varandra på det sättet? Jag säger inte emot dig det är en genuin fråga för jag vet inte.

Om det är ovanligt att prata så, så är det väl ett tecken på att produktionen har sagt åt dem att göra det.

Nej, jag har aldrig pratat så i en relation och tror inte andra gör det heller.

I en relation pratar man om problem som uppstår. I perioder när det är solsken går man inte runt och säger att man har en så bra relation eller att den går åt rätt håll. Känns bara konstigt och opersonligt.

Var finns kärleken? För det låter som två personer som har ett gemensamt uppdrag på jobbet.
Citera
2022-05-09, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellis08
Äntligen någon mer än jag som tycker att Raw-Fredrik är sexig! Dessutom gav han upp ganska lätt gällande Märta och Axel, utan att kraftigt betona varje stavelse. Bra där Fredrik! Det var en njutning att se Axel stillsamt dissa Märta. ”Ju mer jag lär känna dig ju mindre intresserad blir jag”. Sagt på ett milt och respektfullt sätt. Vilken fullträff. Att Märta ville fortsätta dejta trots att hon sagt till Axel inför kamerorna att Axel var totalt oattraktiv, sjukt störig, ursäktade sig för mycket och bad om lov för allt han gjorde säger mycket om Märta. En kvinna utan självinsikt. Tror som flera andra att hon kommer att leva ensam medan Axel lätt kommer att hitta någon ny.

Louise och Jonas: reklamen fortsätter, nu liknade dom en reklam för villaförsäkringar typ eller kanske sommarsverige. Ett väldigt välmatchat par. Klick klick med Jonas kamera. ”Den här blev bra!” Men har relationen någon potential på riktigt? Jag tycker att dom mer och mer påminner om Ellilår och Kalles kaviar i förra säsongen. Louise är känslosam och vill prata på djupet och Jonas duckar och flyr och fortsätter att använda engelska uttryck som att trycka på escape-knappen. Hans debrief med sin kompis i källaren visade hans svårigheter med att stanna i nära relationer. Han är en kille som vill ha en nära relation men är livrädd. Tror inte att detta kommer att hålla.

Hans och Bodil: dom är söta ihop och tar det försiktigt som man ska. Men Bodil har någon form av psykisk skörhet, det märks. Hennes metaforer om hästen är övertydliga: ”Han ogillar nya människor. Speciellt män. Han behöver tid för att vänja sig. Han släpper ingen nära så lätt”. Fint ändå att se Hans närma sig hästen (Bodil). Undrar också över hennes tatuering på handleden.

Martin och Jonas: fy fan Jonas, spring! Du har fått en självcentrerad alkoholist och arbetsnarkoman på halsen. Jonas är värd mycket bättre. Tänk om detta hade hänt o er av heteroparen, alltså att en i paret hade gått på efterfest och lämnat den andre hemma och inte kommit hem på morgonen? Otroligt dåligt beteende av Martin.
Medhåll på allt.
Citera
2022-05-09, 19:18
Medlem
Hjälp mig förstå, hur blev Jonas färskansvarig på Ica och Martin bilhandlare helt plötsligt? Fattar ingenting.
Citera
2022-05-09, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Hjälp mig förstå, hur blev Jonas färskansvarig på Ica och Martin bilhandlare helt plötsligt? Fattar ingenting.
Ja, jättekonstigt, fattar heller Ingenting...?
Däremot står det klart att man Martin är HELT dum i huvudet. Helt tondöv.
Citera
2022-05-09, 19:39
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
Ja, jättekonstigt, fattar heller Ingenting...?
Däremot står det klart att man Martin är HELT dum i huvudet. Helt tondöv.
Är Martin den feta adopterade bögen? Verkligen en urtyp för hur Sverige har gått åt helvete
Citera
2022-05-09, 20:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Kom igen nu Mörtha & gör som Bodil, var lite framåt & hångla upp Affe, eller vad han hette? (Axel!) och
han kommer genomgå blixt-metamorfos & bli maskuliniserad

Kvinnan är inte empatisk gnäller Axel, det är inte meningen heller

Svt blurrar ölmärken! men inte när Martin pussar på sin Jonas, tänk på oss straighta lite också va

Jag behöver slicka Bodil i ansiktet nu!

Nu tar etno-nationalisterna på sig Sverige matchtröjorna för att kolla på den rullande faran (fotboll)
Och dom stackars kvinnorna måste copa med det
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-09 kl. 20:22.
Citera
2022-05-09, 20:07
Medlem
Tervulls avatar
Martin fortsätter med sin ruttna stil mot Jonas. Hoppas han packar ihop och åker hem för gott. Martin är självcentrerad och verkar ha alkoholproblem. Inte mogen för ett förhållande.

Älskade Axel idag. Ha ha ha så rätt åt mallgrodan Märtha.

Jonas och Louise är fruktansvärt tråkiga. Hon är värst. Som en 55 årig mormor både på in och utsidan.

Bodil och Hans, kan bli något men förmodligen kommer hans få sitt hjärta krossat när Bodil hamnar i en depression och inte orkar med det hela.
Citera
2022-05-09, 20:25
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull

Älskade Axel idag. Ha ha ha så rätt åt mallgrodan Märtha.
Han lomma iväg rakryggad med en SPRIT flaska i handen, ett bra tecken!!! han kanske skulle iväg och basta med fjolårsblomman Johan

Om Louise är känslostyrd och du hjärnstyrd Jonas, då måste du göra slut!

Hjärntrött och känslostyrd på en och samma gång, är alla kvinnor hjärntrötta?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-09 kl. 20:33.
Citera
2022-05-09, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Han lomma iväg rakryggad med en SPRIT flaska i handen, ett bra tecken!!! han kanske skulle iväg och basta med fjolårsblomman Johan

Det var en flaska mousserande vin.
Citera
2022-05-09, 20:36
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Det var en flaska mousserande vin.
Är Martin alkoholpåverkad under midsommar? (dåligt omdöme isfl) eller är han bara flamboyant?

Han skulle behöva blåsa en polis (village people?) i ansiktet (alkotest)
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-09 kl. 20:46.
Citera
2022-05-09, 20:42
Medlem
Larasofts avatar
Den kvinnliga terapeuten framstår som ond.
Citera
2022-05-09, 20:43
Medlem
Bra att Märtha inte fick fortsätta sitt personliga utvecklingsprojekt med Axel som försökskanin.

Martin verkar vara en förvuxen fjortis och man tycker synd om Jonas. Speciellt eftersom Jonas var i Martins lgh och väntade på Martin??

Louise är oroad med rätta, hennes partner verkar vara stel och nervös och verkar stå långt ifrån sina känslor.

Tycker därtill att den kvinnliga psykologen var en k a t a s t r o f.
Hennes märkliga mimik när Jonas börjar gråta. Hon upprepar det han säger och förminskar hans känslor.
Är det överkrav att känna sig ensam i en stad när man inte känner någon i en jävligt utsatt situation?

De enda jag tror på är Bodil och PT-snubben.
Senast redigerad av nudelfan 2022-05-09 kl. 20:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in