2022-05-09, 16:47
Medlem
raskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Struntprat! Men du har alltså ingen oberoende källa alls?

Det är ingen källa från nazi ryssland så jag vet att du inte acceperar den..
Citera
2022-05-09, 16:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Jag skrev att dom snart är inringade. Som sagt, jag befinner mig inte i Ukraina så jag vet inte men nu sist tog ryssarna Popasnaya vilket var viktigt.

Tror att rysshatare som skriver här på Flashback snart kommer få ett bryskt uppvaknande av verkligheten när Ryssland tar Donbas.

Varför har de inte tagit donbass ?
Citera
2022-05-09, 16:53
Avstängd
Citat:
Struntprat! Men du har alltså ingen oberoende källa alls?

Finns fler, men freedom house är bra. politisk oberonde och finns globalt.
Citera
2022-05-09, 16:54
Medlem
Citat:
Sluta löjlia dig. Uppenbart att du inte vet vad en demokrati är...
en sak vet jag bombsäkert, i en demokrati mördar man inte politiska opponenter, slänger folk som har avvikande åsikt i fängelse, ändrar i konstitutionen för att kunna styra på livstid, du blandar i hop begreppen , det du tänker på heter diktatur..
Citera
2022-05-09, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Finns i alla bataljoner. Ryska tyska svenska norska etioposka brasilianska osv osv osv osv

Nej, nej, nej. Nu borjar tydligen whitewash. Pansargeneralen Sossarnas vapendragare säger att farmor är lika mycket Nazist som Azov. Varken mer eller mindre som pansarskotts Magdalena säger, Valet ska vinnas.
Citera
2022-05-09, 16:58
Medlem
Ryska döda på tåget som man vägrar att hämta hem https://mobile.twitter.com/Gerashchenko_en/status/1523607158541094912
Citera
2022-05-09, 17:00
Medlem
trickydicks avatar
Var ingen flyguppvisning på dagens parad, Ryssarna har slutat flyga över Ukraina.

Har dom fått slut på flygplan?
Citera
2022-05-09, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
en sak vet jag bombsäkert, i en demokrati mördar man inte politiska opponenter, slänger folk som har avvikande åsikt i fängelse, ändrar i konstitutionen för att kunna styra på livstid, du blandar i hop begreppen , det du tänker på heter diktatur..
Du förstår inte vad demokrati är och inbillar dig tydligen att det bara är i Ryssland ovanstående händer. Sen är det betydligt troligare att vanliga kriminella legat bakom det du sktiver ovanstående....
Konstitutionen i Ryssland ändrades inte så att en president kan sitta förevigt, presidenten måste fortfarande vinna val...
Sen så har ju olika länder olika regler vad gäller detta och vad gäller att om man ska ställa upp i val så bör man inte skattefiffla eller sprida rasism..
Senast redigerad av Nibiru2011 2022-05-09 kl. 17:07.
Citera
2022-05-09, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
De är, dessutom, tvungna att placera ut beväpnade vaktposter utanför unga kadetters sovsalar. Så inte de äldre kadetterna tar sig in och våldtar och misshandlar de yngre.

Citat:
Vilka oberoende undersökningar pratar du om?

Lägst antisemitism i Östeuropa. Betydligt mindre problem med nazism är Ryssland.
https://m.jpost.com/diaspora/article-692443/amp
Citera
2022-05-09, 17:03
Avstängd
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychicsailor
Spelar ingen roll. Det är inte Ryssland som vi funderar på att stötta eller släpa in i EU. Frågan är om Ukraina möter våra standards. Det är nästan en icke-fråga vilket land som är "sämst" av Ryssland eller Ukraina.

"Ukraina diskriminerar inte heller icke ryssar eller ryssar. "
Läs på varför det var en konflikt mellan öst och väst. Ryssarna ville ha sitt eget språk i skolan. Precis som kosovo-albanerna i Kosovo. Efter 2014 förekom massor med diskriminering.

Jaha så det är inte ok att ett suveränt land kräver utbildning i sitt eget språk?

Ska somalierna i Sverige kräva att de ska slippa svenskundervisning och bara ha utbildning i somaliska?
Citera
2022-05-09, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Var ingen flyguppvisning på dagens parad, Ryssarna har slutat flyga över Ukraina.

Flygbränsle ska vara en bristvara ryktas det om.
Citera
2022-05-09, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick

Dåligt väder=)

#dontlookup
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in