2022-05-09, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Du borde heja på grabbarna inte va inne på flashback..

24timmar på ett dygn bror
Citera
2022-05-09, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Någon annan har säkert tagit upp detta.

https://youtu.be/Y7OTv3I0Yxs

Adels ex berättar i en instagram live om Adels storhetskomplex och att han visste att Einar skulle dö. Han fick inte heller komma in på Einars begravning och att ”det finns en anledning till varför”.

Hon får även frågan om vad Adel tycker om rapparen Haval. Hon svarar ”Kolla bara vad som hände med Dara (Havals döde lillebror)”.

Min poäng är att Adel är den som sålde ut Dara till Husby H, och Einar till något söderortsgäng (Vårby, Dalen?) eller till HH.

Sjukt!
Citera
2022-05-09, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rlewa
Någon annan har säkert tagit upp detta.

https://youtu.be/Y7OTv3I0Yxs

Adels ex berättar i en instagram live om Adels storhetskomplex och att han visste att Einar skulle dö. Han fick inte heller komma in på Einars begravning och att ”det finns en anledning till varför”.

Hon får även frågan om vad Adel tycker om rapparen Haval. Hon svarar ”Kolla bara vad som hände med Dara (Havals döde lillebror)”.

Min poäng är att Adel är den som sålde ut Dara till Husby H, och Einar till något söderortsgäng (Vårby, Dalen?) eller till HH.

Intressant, men känns mer som att en pundarhora försöker få sina 2 minutes of fame.
Citera
2022-05-09, 02:31
Medlem
Någon som vet om det ligger någon sanning i att ”adel inte fick komma på einars begravning”?
Citera
2022-05-09, 06:51
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Någon som vet om det ligger någon sanning i att ”adel inte fick komma på einars begravning”?

Vem fan vill ha en äcklig mysbyxeblatte
som misshandlar tjejer på sin begravning
eller ens i sin närhet
Citera
2022-05-09, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Vem fan vill ha en äcklig mysbyxeblatte
som misshandlar tjejer på sin begravning
eller ens i sin närhet

Einar
Citera
2022-05-09, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Sjukt!

Orka lita på henne, en fukking pundare
Citera
2022-05-09, 15:47
Medlem
Adel pratar om Einar på sin rättegång , de som hände i september bråk på ett hotell. När han påstås ha tagit polisen pistol , https://vm.tiktok.com/ZML7dnaxS/
Citera
2022-05-09, 16:42
Medlem
cerns avatar
Einar blev dödad för att han var framgångsrik. Handlar om ren och skär avundsjuka.

Liksom 2pac och andra som dött, Om de är på toppen och skryter öppet om det så är det lätt att bli mördad vem du än är.

Såg en övervakningsfilm nyligen på en framgångsrik man i Malaysia som blev kidnappad mitt på ljusa dagen av några män som körde 4 stads-jeepar. Ingen vet vilka det var såklart men så kan det gå om man är framgångsrik.
Citera
2022-05-09, 17:05
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Einar blev dödad för att han var framgångsrik. Handlar om ren och skär avundsjuka.

Liksom 2pac och andra som dött, Om de är på toppen och skryter öppet om det så är det lätt att bli mördad vem du än är.

Såg en övervakningsfilm nyligen på en framgångsrik man i Malaysia som blev kidnappad mitt på ljusa dagen av några män som körde 4 stads-jeepar. Ingen vet vilka det var såklart men så kan det gå om man är framgångsrik.

Jag tror att beslutet på einars död är fattat av flera olika grupperingar och anledning är vad jag tror uteblivna betalningar från einars sida
Citera
2022-05-10, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern

Nja, inte hela sanningen va?
Den lilla detaljen att han drog sig ur sitt "avtal" med sitt första skivbolag på ett fult sätt var ju det som satte hela bollen i rullning, inte sant?
Han hade kunnat fortsätta vara framgångsrik om han bara fortsatt betala dom som gav han streetcred osv, men istället skulle gossen vifta med vapen, spela allan ballan och sätta sig på tvären.
Citera
2022-05-10, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 42o4LY
Kunde inte gjort samanfattningen bättre själv!! tragiskt nog :/

Ehm, jo. Hanns mamma satte den lille bråkstaken i klistret när han prompt skulle ha ett eget bolag för alla sina intäkter och det gjorde många andra pojkar mycket arga så att han tillslut fick ett pris på sitt huvud. End of story.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in