2022-05-08, 12:42
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Kanske var det så tidigare, men nu gällande E, jag e 100 han inte sålde honom för 5-10k.

Varför ens prata summor han kanske inye ens fick ett val
Citera
2022-05-08, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVise73
Okej du är helt 100 på det? Du vet att Märsta nätverket har samröre med ett annat aktuellt nätverk i sthlm? Märsta nätverket kan väldigt lätt tvinga lilla Barre att goa einar. Lätt o skylla på dumle & adel för dom var på plats, men tror du verkligen Dumle hade velat va på plats när de skjuts hej vilt? Bara en tanke.

Om vi börjar här...
Citat:
Hahah ofta isabel betyo, när hon o adel var i göteborg för en musikvideo började dom bråka, då kom hon hem till mig o körde skit sen tbx till han på natten 😂

Och det stämmer, så håller ju inte eran gemensamma flickvän direkt igen nu när det gäller Adel och hon verkar ju dessutom ha ganska nära kontakt med Dumlee (enligt videon som finns länkad här). Eftersom hon inte försökt få han insyltad i mordet, så kanske man kan ta de som att varken adel eller Dumlee faktiskt är inblandade.

Men du menar att allt handlar om Dara och hämnd? Att kurderna i Östberga och Märsta gått ihop/tagit kontraktet och att media har totalt fel med Rashidi och Scar?
(En detalj som verkar flugit helt under radarn är Havals besynnerliga "ring och hör mig prata" kampanj som dök upp i samband med mordet... där affischer plötsligt dök upp och försökte få folk att ringa betalnummer för att höra Havals röst/musik)
Citera
2022-05-08, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Om vi börjar här...

Och det stämmer, så håller ju inte eran gemensamma flickvän direkt igen nu när det gäller Adel och hon verkar ju dessutom ha ganska nära kontakt med Dumlee (enligt videon som finns länkad här). Eftersom hon inte försökt få han insyltad i mordet, så kanske man kan ta de som att varken adel eller Dumlee faktiskt är inblandade.

Men du menar att allt handlar om Dara och hämnd? Att kurderna i Östberga och Märsta gått ihop/tagit kontraktet och att media har totalt fel med Rashidi och Scar?
(En detalj som verkar flugit helt under radarn är Havals besynnerliga "ring och hör mig prata" kampanj som dök upp i samband med mordet... där affischer plötsligt dök upp och försökte få folk att ringa betalnummer för att höra Havals röst/musik)

Dara utfördes av HH, dree low & einar visste om att det skulle hända.
Och allt snack om att Dree low hade ”einars pistol” är oxå helt felvänt, det var dree lows pistol som einar poserade med i flertalet videos bara.
Citera
2022-05-08, 15:47
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistone031
Gangsterappare häktad för mordet på Einár https://youtu.be/j8KhZuSDscs
Tack för länken, orkar du skriva vilka som häktats?
Citera
2022-05-08, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Tack för länken, orkar du skriva vilka som häktats?
Ingen är häktad, förmodligen är det Crime
Sweden som är inne och postar länkar för att få mer views
Citera
2022-05-08, 17:54
Medlem
Citat:
Dara utfördes av HH, dree low & einar visste om att det skulle hända.
Och allt snack om att Dree low hade ”einars pistol” är oxå helt felvänt, det var dree lows pistol som einar poserade med i flertalet videos bara.

Så Dree och co hade inte sett till att de hade just den puffran under kontroll just där och då?
Att det finns ett samband mellan detta mordet, Z.E's flykt från de offentliga, Tatis förvirrade vara eller inte vara situation och Dree's farväl till musiken måste väl ändå ses som en sanning?
Även att det är något med Nisses Märsta besök som skaver, varför han egentligen var där och vad han gömde undan där. För i hans värld skulle han väl gripas dagen efter och tvingas in i rättssalen.
(Benji och Euroo var väl de enda som kanske tjänade på hans icke vittnande? Då de klarade sig helt, väl? Och någon från Märsta lär väl ha sjungit om att han lämnat både väst och vapen där tex)
Citera
2022-05-08, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Så Dree och co hade inte sett till att de hade just den puffran under kontroll just där och då?
Att det finns ett samband mellan detta mordet, Z.E's flykt från de offentliga, Tatis förvirrade vara eller inte vara situation och Dree's farväl till musiken måste väl ändå ses som en sanning?
Även att det är något med Nisses Märsta besök som skaver, varför han egentligen var där och vad han gömde undan där. För i hans värld skulle han väl gripas dagen efter och tvingas in i rättssalen.
(Benji och Euroo var väl de enda som kanske tjänade på hans icke vittnande? Då de klarade sig helt, väl? Och någon från Märsta lär väl ha sjungit om att han lämnat både väst och vapen där tex)

Dree low var en av einars ända riktiga vänner det kan jag säga, Barre var en skådespelare.
Euroo & Barre är dom falskaste som varit nära nisse och det vet dom som känner Nils om.
Vem som faktiskt avlossa skotten osv har jag ingen aning om.
Citera
2022-05-08, 18:47
Medlem
Citat:
Dree low var en av einars ända riktiga vänner det kan jag säga, Barre var en skådespelare.
Euroo & Barre är dom falskaste som varit nära nisse och det vet dom som känner Nils om.
Vem som faktiskt avlossa skotten osv har jag ingen aning om.

Även Hasko var äkta mot Nisse.
Citera
2022-05-08, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Lol, höjden på ironi när han viftar med vapen i tid och otid, inte konstigt att pojken själv fick smaka bly.

videon är inte tillgänglig
Citera
2022-05-08, 19:32
Medlem
Citat:
Okej du är helt 100 på det? Du vet att Märsta nätverket har samröre med ett annat aktuellt nätverk i sthlm? Märsta nätverket kan väldigt lätt tvinga lilla Barre att goa einar. Lätt o skylla på dumle & adel för dom var på plats, men tror du verkligen Dumle hade velat va på plats när de skjuts hej vilt? Bara en tanke.

Om någon goa honom så ser jag D som troligast ja..
Citera
2022-05-08, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Varför ens prata summor han kanske inye ens fick ett val

svarade på en kommentar, jag hävdar Ba**e inte är inblandad
Citera
2022-05-08, 23:50
Medlem
Någon annan har säkert tagit upp detta.

https://youtu.be/Y7OTv3I0Yxs

Adels ex berättar i en instagram live om Adels storhetskomplex och att han visste att Einar skulle dö. Han fick inte heller komma in på Einars begravning och att ”det finns en anledning till varför”.

Hon får även frågan om vad Adel tycker om rapparen Haval. Hon svarar ”Kolla bara vad som hände med Dara (Havals döde lillebror)”.

Min poäng är att Adel är den som sålde ut Dara till Husby H, och Einar till något söderortsgäng (Vårby, Dalen?) eller till HH.
Senast redigerad av Rlewa 2022-05-09 kl. 00:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in