2022-05-08, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Hon är ju vidrig, elak och vedervärdig. Är säker på att hon har en narcissistisk personlighetsstörning

Nej, hon är bara typisk ortentrash.
2022-05-08, 00:52
Medlem
Citat:
Hon är ju vidrig, elak och vedervärdig. Är säker på att hon har en narcissistisk personlighetsstörning
Instämmer.
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Nej, hon är bara typisk ortentrash.
Isf innebär "ortentrash" att man besitter starka narcissistiska drag.
2022-05-08, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
”Själv blev hon gärna bortskämd av Filip när de var i karantän så dubbelmoralen är stor hos dessa feminister, ibland kanske utan att de ens tänker på det.”

Just den där detaljen är så himla jävla rolig och talande. Hon hade ju inte ens gjort upp eld EN enda gång och försökte lite skratta bort att de naturligt föll in i klassiska roller. Patetiska jävla luder.

Det ursäktande samtalet Filip och Hanna hade angående deras roller under isoleringen befäste vad vakna personer redan visste. Hur de är posörer och ängsliga id-vänsterhjon. Filip är fan i mig värst med godhetssignaleringen.
2022-05-08, 01:06
Medlem
TieDomis avatar
Men kan ni sluta snacka om negrer och psyko-bitches när det enda som bör avhandlas är den söta Göteborgs-tjejen (heter hon Elin?). Så charmig, toksnygg bikini, saftig röv (små bröst men det kan man köpa nya). Vad vet ni om den enda intressanta personen i årets Robinson? Tar hon den i 2'an osv? :-)
2022-05-08, 01:20
Medlem
LondiniumsFenixs avatar
Ja helvete vad fräsch hon är, Elin, hade gärna spenderat en vecka eller två med henne på Gränslandet
2022-05-08, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Haha, vilken bajsetnicitet tillhör vidret egentligen?
Jag bidrar med min gissning, Kurd-Shevin.
Apropå namnet Shevin. Shevin
2022-05-08, 01:55
Medlem
preben1969s avatar
Citat:
och du är felfri
2022-05-08, 02:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Hur ska Shevin kunna komma tillbaka? Man måste ju vinna tävlingar för att komma tillbaka. Shevin har ju visat varje tävling att hon är totalt värdelös eller en bra dag straxt under medelmåttig.

Exakt det ligger klart i fatet för Shevins chanser. Dock eftersom det blir sista tävlingen för gränsarna finns det ju en möjlighet att produktionen kan styra lite där. Vem eller vilka de helst ser tillbaka. Kanske resonerar man så att det blir bättre TV med Shevin. 10-miljoner frågan blir dock hur fan de ska kunna lägga upp en tävling så att hon kan vinna.
2022-05-08, 02:29
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben1969
och du är felfri
Vad har det med diskussionen att göra?

Men eftersom du frågar så är jag varken vidrig, elak eller vedervärdig. Dessutom har jag inga narcissistiska drag. Men felfri? Nä absolut inte.
Senast redigerad av Kellywoman 2022-05-08 kl. 03:12. Anledning: Felstavat
2022-05-08, 02:47
Medlem
Gubben_Ralfs avatar
sådan jävla spya. Tommie menar att hon tycker Angela är en stark kvinna med en egenskap av att hon har 5 barn. Anti-femenism... Helt sanlöst. Dagens samhälle.
2022-05-08, 02:49
Medlem
2022-05-08, 03:01
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubben_Ralf
sådan jävla spya. Tommie menar att hon tycker Angela är en stark kvinna med en egenskap av att hon har 5 barn. Anti-femenism... Helt sanlöst. Dagens samhälle.
Tommie

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in