2022-05-07, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikfcju
Scar har blivit släppt så ni kan släppa han nu
Va spelar de för roll ? Han hjälpte dem som mörda Einar , han döda inte han han hjälpte dem
Citera
2022-05-07, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
M.a.o. är du precis lika lite trovärdig som tidigare när du inte kan backa upp dina
infantila påståenden. Du har ju ingen som helst aning om Barre visste vad som skulle
hända eller ej. Så sluta att göra bort dig själv mer än du redan gjort.

Ge mig en bra anledning till varför Barre skulle låta Nisse åka till sin död! Helt ärligt du vet ingenting.. du sitter bara å kommenterar andras inlägg utan att själv kunna backa motsatsen.
Jag har varit Fukking rimlig i det mesta jag skrivit.. var har jag gjort bort mig så pass att jag ska sluta skriva?

Jag säger att Barre inte visste E skulle bli skjuten den kvällen och det kommer jag fortsätta säga.
Att E kanske skulle kunna bli knäppt nån gång visste alla, även han själv.
Citera
2022-05-07, 13:36
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Ge mig en bra anledning till varför Barre skulle låta Nisse åka till sin död! Helt ärligt du vet ingenting.. du sitter bara å kommenterar andras inlägg utan att själv kunna backa motsatsen.
Jag har varit Fukking rimlig i det mesta jag skrivit.. var har jag gjort bort mig så pass att jag ska sluta skriva?

Jag säger att Barre inte visste E skulle bli skjuten den kvällen och det kommer jag fortsätta säga.

HUR är du 100 på det? Gissningar duger inte
Citera
2022-05-07, 15:01
Medlem
Citat:

Alla som känner Barre vet hur girig han är, han har alltid varit en fattig liten springis o det vet hela sthlm. Sen när han blev lite känd o smakade på sina första tusenlappar så blev han girig, han kan mycket väl ha sålt einar för en billig peng. Förstå att innan all musik hade pojken inte ens haft 5000kr i fickan
Citera
2022-05-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
HUR är du 100 på det? Gissningar duger inte

Man kan aldrig vara helt 100 på något då man aldrig kan garantera att folk pratar sanning.. Man får välja vad man vill tro på
Citera
2022-05-07, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVise73
Alla som känner Barre vet hur girig han är, han har alltid varit en fattig liten springis o det vet hela sthlm. Sen när han blev lite känd o smakade på sina första tusenlappar så blev han girig, han kan mycket väl ha sålt einar för en billig peng. Förstå att innan all musik hade pojken inte ens haft 5000kr i fickan

Han hade gjort större pengar på framtida samarbeten..
Citera
2022-05-07, 21:35
Medlem
Citat:
Han hade gjort större pengar på framtida samarbeten..

Självklart, fast för en ung liten grabb från Märsta (kan ju knappast kalla Märsta för en No-go zone dock) som aldrig haft en krona, så är 5-10k rätt mycket att ha i fickan
Citera
2022-05-07, 21:57
Medlem
Citat:
Tror ej , om du såg han vid minnesplatsen nör han dog han satt på en bänk o bara kollade rakt Yani typ helt förstörd
Citera
2022-05-08, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Tror ej , om du såg han vid minnesplatsen nör han dog han satt på en bänk o bara kollade rakt Yani typ helt förstörd

Självklart, dåligt samvete kan man väldigt lätt få
Citera
2022-05-08, 10:40
Medlem
qutms avatar
Citat:
Självklart, dåligt samvete kan man väldigt lätt få
Att ganska mycket om mordet på Einar idag
https://www.expressen.se/nyheter/krim/adel-slog-tva-kvinnor-blodiga-han-sparkade-pa-mig-som-en-fotboll/
Citera
2022-05-08, 11:50
Medlem
Citat:
Självklart, fast för en ung liten grabb från Märsta (kan ju knappast kalla Märsta för en No-go zone dock) som aldrig haft en krona, så är 5-10k rätt mycket att ha i fickan

Kanske var det så tidigare, men nu gällande E, jag e 100 han inte sålde honom för 5-10k.
Citera
2022-05-08, 12:11
Medlem
Citat:
Kanske var det så tidigare, men nu gällande E, jag e 100 han inte sålde honom för 5-10k.

Okej du är helt 100 på det? Du vet att Märsta nätverket har samröre med ett annat aktuellt nätverk i sthlm? Märsta nätverket kan väldigt lätt tvinga lilla Barre att goa einar. Lätt o skylla på dumle & adel för dom var på plats, men tror du verkligen Dumle hade velat va på plats när de skjuts hej vilt? Bara en tanke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in