2022-05-07, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Sol är en äkta Arsenal hero

Men inte chans att en Arsenal-spelare skulle välja att lämna ”The Gunners” för lillebror.

Ramsdale får iofs gärna komma nu när Lloris börjar komma upp i åren..
Citera
2022-05-07, 11:51
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Men inte en chans att ngn Arsenal-spelare skulle välja att lämna ”The Gunners” för lillebror.

Hur kommer du fira 20 år utan guld? Du har duckat länge nu.
Citera
2022-05-07, 12:34
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:

Men inte en chans att ngn Arsenal-spelare skulle välja att lämna ”The Gunners” för lillebror.

Han är ingen John Terry, 5 PL-titlar, uttagen till samtliga världselvor 2005-2009 med några av fotbollens bästa försvarare på den tiden som Maldini, Cannavaro, Vidic och Puyol.

Varför har Sol Campell ej lyckats slå sig in i dessa elvor? Han var ju trots allt invincible.🤔
Citera
2022-05-07, 12:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Han är ingen John Terry, 5 PL-titlar, uttagen till samtliga världselvor 2005-2009 med några av fotbollens bästa försvarare på den tiden som Maldini, Cannavaro, Vidic och Puyol.

Varför har Sol Campell ej lyckats slå sig in i dessa elvor? Han var ju trots allt invincible.🤔
Vad jag vet, så har jag aldrig jämfört Sol med Terry. Och ärligt talat, så fattar jag inte varför du plötsligt drar upp Terry i den här frågan.
Citera
2022-05-07, 13:16
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Vad jag vet, så har jag aldrig jämfört Sol med Terry. Och ärligt talat, så fattar jag inte varför du plötsligt drar upp Terry i den här frågan.

Hej

Snart är det 20 år sen Arse vann ligan. Ändå hävdar du gång på gång Att Manchester United är flopplag och nya Liverpool. Hur ställer du dig till att Arse som slutat 8 senaste säsongerna och snart 20 års ökenvandring utan guld?
Citera
2022-05-07, 15:20
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Skit samma gör det bara. City tar in Pogba så ser vi om han kan tända eld i brasan (juve/landslaget form)...

Så kan skriva ''Welcome to Manchester'' med en bild på honom. Om folk fortfarande kommer ihåg när Tevez välkomnades
Citera
2022-05-07, 15:23
Medlem
Ser ut att bli
3:Huddersfield
4:Forest
5:Sheff Utd
6:Luton
till slutspelet..

Hoppas på Luton eller Nottingham Forest men tror nog att Sheffield Utd´s rutin kommer lysa igenom och tråkigt nog studsar dom upp igen
Citera
2022-05-07, 16:10
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlasetEtomt
Ser ut att bli
3:Huddersfield
4:Forest
5:Sheff Utd
6:Luton
till slutspelet..

Hoppas på Luton eller Nottingham Forest men tror nog att Sheffield Utd´s rutin kommer lysa igenom och tråkigt nog studsar dom upp igen

Håller med, gamla fina Forest förtjänar en ny chans, och lilla Luton har jag fina minnen av från målrika Tipsextramatcher för längesen. Men tyvärr så blir det nog Sheffield eller Huddersfield igen och de kommer att åka ur lika kvickt. Vi slipper West Bromwich i alla fall, alltid något ...
Citera
2022-05-07, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Håller med, gamla fina Forest förtjänar en ny chans, och lilla Luton har jag fina minnen av från målrika Tipsextramatcher för längesen. Men tyvärr så blir det nog Sheffield eller Huddersfield igen och de kommer att åka ur lika kvickt. Vi slipper West Bromwich i alla fall, alltid något ...
Ja speciellt med tanke på Forrest prestationer i FA cupen. Talangen och kunnandet finns där, kommer bli bra matcher iaf
Citera
2022-05-07, 19:20
Medlem
Har en känsla av att Tottenham gör en bra match i kväll mot Liverpool. Tottenham har bra kontringsspel med väldigt fina passningar av Kane till Son och Kulan, vilket kan vara ett bra vapen när de möter bättre lag. Om det räcker för att ta poäng vågar jag inte sia om, men tror att det kan bli en underhållande match.
Citera
2022-05-07, 19:22
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Har en känsla av att Tottenham gör en bra match i kväll mot Liverpool. Tottenham har bra kontringsspel med väldigt fina passningar av Kane till Son och Kulan, vilket kan vara ett bra vapen när de möter bättre lag. Om det räcker för att ta poäng vågar jag inte sia om, men tror att det kan bli en underhållande match.

Ja deras spelsätt är en mardröm för våran höga backlinje. Räknar inte med en dominans idag som man annars kan vänta sig, visst kommer vi dominera bollen men farliga chanser lär vara 50/50, så hoppas på effektivitet.
Citera
2022-05-07, 19:28
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Spuds kommer att bli totalt överkörda av Liverpool.

_ _ _

Annars så var det härligt att Wolves fick med sig 1p mot Chelski. Nu ska Arsenal gå «all in» för 3:e platsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in