2022-05-07, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Bara Vänsterextrema vill det efter att ha testat en gång.

Feminism förstörde samspelet och nu vill ingen träffas seriöst längre.

Ensa jobbiga är att Media är knökfullt av missnöjda Feminister som spyr ur sig lögner om varför ingen man vill ta i dem.

Nej din idiot. Det var kvinnorna som ville ha feminism för dom var trötta som fan på att bli förtryckta av män som misshandlade dom både fysiskt och psykiskt.
Så egentligen så kan du tacka alla jävla våldsamma män för den här utvecklingen. Alla jävla fittor som mobbar andra, alla jävla fittor som slår andra, ska dominera å ha sig. Det är dom jävla fittorna som har skapat det här skiten vi ser idag.

Kvinnors feminism är ett svar, en rekyl, en reaktion på hur män har behandlat dom.
Citera
2022-05-07, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Det är så ynkligt med män som vill bli behandlade som gudar. Så fruktansvärd omoget och omanligt med en manlig diva. Jag tänker på divor som kvinnliga filmstjärnor i syd Europa, som vill bli dyrkade.
därför du är singel
Citera
2022-05-07, 17:53
Medlem
CuckerTarlsons avatar
Psykfall är definitivt överrepresenterade hos svenska kvinnor men med det sagt så så är majoriteten normala. Om du går runt och tror att alla svenska kvinnor är så har du antingen träffat för få eller så är det du som är problemet.
Citera
2022-05-07, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
För att vi kvinnor, precis som dig, nuförtiden är uttvingade på arbetsmarknaden för att jobba heltid. Jag hade gärna varit hemmafru och skött hem, omvårdnad av barn och mat. Men vi är lika slut som dig när vi kommer hem från jobbet på kvällen.

En lön räcker generellt inte längre för att försörja en familj och betala bolån, driftskostnader, mat etc. vilket går ut över familjelivet.
Det är alltså din ursäkt till att vara missunnsamma gentemot män, att vara tråkig och "mogen" och att inte ta vara på den lilla fritid man har?
Dessutom så anser ni ju att det är männens uppgift att bringa in stålarna, ni tar gärna låglönejobb och skaffar en man med hög inkomst
Om ni inte har hunnit färdigt med era ungdomsäventyr så jobbar ni inte alls och lever på mäns inkomster
Citera
2022-05-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Alla är väl inte sådana?
Skulle tippa på att ungefär 95% är det
Lycka till att hitta en svensk kvinna som inte är en hycklande feminist
Citera
2022-05-07, 20:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muller25
Läs gärna mitt inlägg igen. Jag tar gärna hand om mitt barn. Jag skulle kunna vara föräldraledig istället för henne om det är så jobbigt för henne..

Edit. Mitt barn går alltid först och främst.
Det är ju väldigt bra att det är ett visst antal dagar som är låsta på dig då och som du inte kan skriva över. Orkar du inte ta striden om den hälft av dagarna du har rätt till så får du ju alla fall de dagarna.
Citera
2022-05-07, 21:52
Medlem
humpcuts avatar
Inte helt otippat en tråd med massa incels som förespråkar att importera en Thaikvinna pga att de inte kan få svensk toppkvalitet. Alla ni "Sverigevänner" på FB, var är ni nu? Eller älskar ni bara svenska män? Gulligt homoerotiskt isf

Svenska tjejer är tamejfan det BÄSTA som finns i hela världen
Citera
2022-05-07, 21:59
Medlem
humpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Skulle tippa på att ungefär 95% är det
Lycka till att hitta en svensk kvinna som inte är en hycklande feminist

Hycklande?

Du är en man som i ena tråden spyr hat över svenska tjejer och i den andra lägger upp smygbilder som du själv tagit på SVENSKA tjejer för att du tycker de är så snygga.

DET är väl definitionen av hyckleri?

Som alla andra i tråden så är du givetvis bitter för att du inte kan få en såndär fin blond svensk tjej som du creepar och tar smygbilder på (usch hoppas din arbetsgivare får veta detta) och försöker rättfärdiga detta med att de är "hycklande feminister".

(FB) Candid - 2018

Svenska tjejer är det BÄSTA som finns! De som säger annat har fan inte upplevt mycket
Citera
2022-05-07, 23:32
Medlem
Problemet är föräldrar som uppfostrat pojkar till att vara guds gåva till mänskligheten fast ni inte får upp handen ur kalsongerna. Vad är det för fel på er skärpning på alla plan. Fann sträck på er och lev livet med vin kvinnor och sång och hårt arbete. Ge er kvinna en kram och blommor och gnäll inte som en jävla 12 åring som tappat pokemonkorten
Idioter
Citera
2022-05-08, 00:46
Medlem
vasaduellers avatar
Du bryr dig kanske för mycket om kvinnor?
Citera
2022-05-08, 02:18
Medlem
Jag ser mig själv som en bra man snäll och omtänksam som mina föräldrar var . Jag har dejtat en hel drös med kaninkokerskor. Ska inte säga att alla var dåliga men ibland undrar jag vad som har hänt ? Nu har jag en fru ifrån Brasilien visst att vi har våra issues som alla andra men det är fan ljusår ifrån allt annat som jag varit med innan .
Citera
2022-05-08, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humpcut
Hycklande?

Du är en man som i ena tråden spyr hat över svenska tjejer och i den andra lägger upp smygbilder som du själv tagit på SVENSKA tjejer för att du tycker de är så snygga.

DET är väl definitionen av hyckleri?

Som alla andra i tråden så är du givetvis bitter för att du inte kan få en såndär fin blond svensk tjej som du creepar och tar smygbilder på (usch hoppas din arbetsgivare får veta detta) och försöker rättfärdiga detta med att de är "hycklande feminister".

(FB) Candid - 2018

Svenska tjejer är det BÄSTA som finns! De som säger annat har fan inte upplevt mycket
Ja, hycklare, du läste rätt, klagar på könsroller och sociala normer, trots att de sociala friheterna är bra mycket mer för kvinnorna, medans ni kräver att männen skall främst vara arbetsmaskiner som är produktiva för samhället och enbart har intressen som gynnar er, så som byggprojekt på tomten eller meka med bilen ifall den går sönder så ni kan åka iväg och handla på Ullared
Ni är snygga, ja, men ni är förbannat missunsamma
När man har jobbat ihop tillräckligt med pengar för att duga för giftermål, då vill ni inte längre åka på festivaler eller på spännande resor, då ska pengarna gå till tråkiga möbler och annat svenssonskit som ej ger livskvalitet
Av min erfarenhet så anser männen utanför norden att ni är mycket sexiga på ett utseendemässigt plan, men är högfärdiga och tråkiga
Sluta blanda ihop sexighet med att duga som flickvän
Om jag hade varit den mest eftertraktande mannen i Sverige så hade jag fortfarande föredragit att ligga runt med svenska kvinnor framför att stagda mig och ni gifter er ju bara av ekonomisk bekvämlighet mer är på grund av romantiska känslor eller sexuell lust

Det är väl inte mitt stoltaste ögonblick att jag har tagit de där bilderna, men har sett er kvinnor ta bilder på män i syfte att skratta ut dem
Hade vi män burit string på stranden så hade ni tagit bilder och lagt upp på sociala medier för att skratta ut och förlöjliga samt klagat över hur string bärande män ej visar hänsyn till sin omgivning
Vad då "inte upplevt mycket"? Är väl snarare de som inte har testat mycket som säger sp, det är som du påstår att svenskor är exotiska även för svenska män, helidiotiskt
Själv skulle jag säga att östeuropeiska kvinnor är bäst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in