2022-05-06, 15:09
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Jordan kommer gå tillbaka till Helsingborg när han väl återvänder.

https://fotbollskane.se/helsingborgs-if/jordan-larsson-om-relationen-till-hif-mitt-lag/

Eller ifall du vill ha en mer aktuell artikel.

https://www.dn.se/sport/valde-bort-helsingborg-for-mammas-hemtrakter-glad-att-jag-spelar-i-aik/
Vi får se.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2022-05-06, 17:40
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Hade de skett så hade jag bytt lag som du när du bytte bajen trollande till insatt AIKare.

Jag hade inte bytt lag men väl förening. Vilken fjant kom på idén att värva JD är det Danne eller Kommunisten?
2022-05-07, 09:17
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Jordan kommer gå tillbaka till Helsingborg när han väl återvänder.

https://fotbollskane.se/helsingborgs-if/jordan-larsson-om-relationen-till-hif-mitt-lag/

Eller ifall du vill ha en mer aktuell artikel.

https://www.dn.se/sport/valde-bort-helsingborg-for-mammas-hemtrakter-glad-att-jag-spelar-i-aik/

Om Helsingborg spelar i Superettan då?

Blev riktigt bra för AIK med hela JG soppan. Jordan är ju trots allt nog en bättre spelare och passar bättre in i taktiken bakom Bahoui. Sen kan man som sagt hoppas att han återvänder till AIK om han vill i framtiden.

Ska bli intressant att se hur AIK kommer att använda JG, som nia eller tia? Kommer AIK spela mer traditionellt 4-4-2? Oavsett vad, lär han vara supermotiverad och vill nog tysta en del tvivlare. Förstår inte riktigt varför så många supportrar från andra lag stör sig på honom? Han är en av få svenska spelare som spelat i Spanien, då är man bevisligen väldigt bra.
2022-05-07, 09:53
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin

Blev riktigt bra för AIK med hela JG soppan. Jordan är ju trots allt nog en bättre spelare och passar bättre in i taktiken bakom Bahoui. Sen kan man som sagt hoppas att han återvänder till AIK om han vill i framtiden.

Ska bli intressant att se hur AIK kommer att använda JG, som nia eller tia? Kommer AIK spela mer traditionellt 4-4-2? Oavsett vad, lär han vara supermotiverad och vill nog tysta en del tvivlare. Förstår inte riktigt varför så många supportrar från andra lag stör sig på honom? Han är en av få svenska spelare som spelat i Spanien, då är man bevisligen väldigt bra.

Med betoning på spelat.
2022-05-07, 12:22
Avslutad
Citat:

Han lär inte återvända hem förrän han är 33-35 såvida karriären verkligen inte går åt pipan, vilket jag tror att toppklubbarna avstår. Man ska aldrig säga aldrig men jag tror han kommer välja Helsingborg oavsett var de lirar. Legendstatus ifall han tar upp dem igen.

Jag förstår inte heller riktigt varför många gör sig roliga över att ni fått hem Guidetti. Jag tror det kommer gå helt okej för honom, när han väl kommer igång. Det är allsvenskan vi pratar om trots allt. Min största "oro" är de pengarna ni lagt på Guidetti, vet inte ifall han är värd de pengarna efter sina minst sagt misslyckade år utomlands. Han bör inte ha varit så het på marknaden tänker jag och då känns det som att man betalar ett jäkla överpris.
2022-05-07, 17:09
Medlem
Skönt om babben Sana försvinner från blåvitt Egoistiska jävla sopa
2022-05-07, 19:28
Medlem
Citat:
Han lär inte återvända hem förrän han är 33-35 såvida karriären verkligen inte går åt pipan, vilket jag tror att toppklubbarna avstår. Man ska aldrig säga aldrig men jag tror han kommer välja Helsingborg oavsett var de lirar. Legendstatus ifall han tar upp dem igen.

Jag förstår inte heller riktigt varför många gör sig roliga över att ni fått hem Guidetti. Jag tror det kommer gå helt okej för honom, när han väl kommer igång. Det är allsvenskan vi pratar om trots allt. Min största "oro" är de pengarna ni lagt på Guidetti, vet inte ifall han är värd de pengarna efter sina minst sagt misslyckade år utomlands. Han bör inte ha varit så het på marknaden tänker jag och då känns det som att man betalar ett jäkla överpris.

Det är verkligen upp till bevis för JG men dock tror jag att det är en rätt bra värvning. AIK som lag har ju väldigt många vinnarskallar i truppen redan nu med Larsson, Milosevic och lustig. Även Otieno, Stefanelli och Elbouzedi kan ju räknas in där som är villiga att kuta och kämpa för kung och fosterland i 90 minuter även om den sistnämnda inte varit speciellt bra. JG blir ännu en stor vinnarskalle i truppen.
2022-05-07, 21:06
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Hej! Jag kommer ihåg hur hypen var och hur glada ni var, efter inledningen och dagens derby så är jag innerligt nyfiken på vad fan ni tänkte med och vart hypen kom ifrån?
Hypen tycker jag nog fortfarande är befogad. Däremot tyvärr längre bort från ordentlig matchform än vad jag hoppats på. Fötterna ser sjukt bra ut (absolut allsvensk toppklass) men prestationerna har varit för dåliga.
2022-05-07, 21:13
Medlem
Shuyins avatar
Citat:

Så kan det nog mycket väl bli. Om han får till sin nästa flytt så kan det nog explodera för honom och då kan han bli kvar utomlands, länge.

Ja, precis han kommer vara motiverad och frisk. Det som saknas är matchvana. Pengarna är svårare att värdera, då man kan hoppas att han lyfter alla andra spelare, ökar chanser till guld och Europaspel. Om alla dom boxarna checkas i är det nog ingen oro att han inte betalat sig. Viss fördel nu att vi slipper betala någon övergångssumma i varje fall och att i nuläget är truppen stark så ytterligare förvärv krävs kanske inte.
2022-05-08, 07:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Det är verkligen upp till bevis för JG men dock tror jag att det är en rätt bra värvning. AIK som lag har ju väldigt många vinnarskallar i truppen redan nu med Larsson, Milosevic och lustig. Även Otieno, Stefanelli och Elbouzedi kan ju räknas in där som är villiga att kuta och kämpa för kung och fosterland i 90 minuter även om den sistnämnda inte varit speciellt bra. JG blir ännu en stor vinnarskalle i truppen.

Jag hoppas för er del att man inte säljer Bilal vid nästa fönster utan behåller honom minst säsongen ut. Tycker att han varit riktigt bra nu när han kommit tillbaka från skada. Skönt iaf att vi slipper möta er på hösten.

Citat:
Så kan det nog mycket väl bli. Om han får till sin nästa flytt så kan det nog explodera för honom och då kan han bli kvar utomlands, länge.

Ja, precis han kommer vara motiverad och frisk. Det som saknas är matchvana. Pengarna är svårare att värdera, då man kan hoppas att han lyfter alla andra spelare, ökar chanser till guld och Europaspel. Om alla dom boxarna checkas i är det nog ingen oro att han inte betalat sig. Viss fördel nu att vi slipper betala någon övergångssumma i varje fall och att i nuläget är truppen stark så ytterligare förvärv krävs kanske inte.

Tålamod är nog viktigt här. Precis som du skriver det kommer krävas att han kommer igång först och får det inte bli alltför grinigt från läktarhåll. Så länge han är villig att göra jobbet och göra det som är bäst för laget så kommer det bli bra.
2022-05-08, 21:45
Medlem
snillet_1s avatar
Enligt Sportbladet löper Isak Janssons kontrakt ut i sommar, är väl en hyggligt spännande spelare som borde locka andra klubbar i serien:

Citat:
Här är chocken för Kalmar FF.

Enligt Sportbladets uppgifter går Isak Janssons kontrakt ut i sommar. 20-åringen kan därmed lämna Kalmar utan övergångssumma om några månader.

– Vi hoppas på att förlänga med honom, säger sportchefen Jörgen Pettersson.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/rE7y8m/avslojar-isak-jansson-kan-lamna-kalmar-ff-gratis
2022-05-08, 21:46
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Enligt Sportbladet löper Isak Janssons kontrakt ut i sommar, är väl en hyggligt spännande spelare som borde locka andra klubbar i serien:

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/rE7y8m/avslojar-isak-jansson-kan-lamna-kalmar-ff-gratis

Luktar IFK GBG värvning?

Zeidan som ersättare till Rakip eller är han tingad av Hammarby?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in