2022-05-06, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Alright du tycker man ska sälja nu. När ska man köpa igen då?

Bättre o bara köpa mer ju längre ned det går.
Citera
2022-05-06, 22:49
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekrabab
Bättre o bara köpa mer ju längre ned det går.
Kommer det garanterat gå ner mer? Vad gör man om det går upp?
Citera
2022-05-06, 22:54
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:

Du ser ju om du går bak i tråden att Droidbishop och Madzen123 haft fel i nästan varje trade samt att de är skuldsatta och lever på marginalen. Det gör inte jag. Om du försöker få mig att börja scalpa med hävstång och bli rekt som de två genierna så tror du fel.

Snubbarna vet inte ens vad en market maker är, än mindre hur man tjänar pengar. Vem skryter med 200 usd vinst förra året? Losers for life.

Nej, jag skulle aldrig reka någon att handla med hävstång i något. Jag skulle hellre aldrig köpa BTC, så har inga råd att ge om köp. Jag säger bara att TA fungerar, men det betyder inte att alla kan det eller att det alltid fungerar. Det fungerar som ett hjälpmedel/kompliment, inte facit, kan du TA får du mer rätt än om du inte skulle använda TA, inte alla rätt
Citera
2022-05-07, 08:20
Avslutad
Citat:

Då köper man väl också mer. Men går det mer ned kan man köpa lite extra
Citera
2022-05-07, 09:23
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Bitcoin snittar 7 dollars uppgång sedan sin start.

Frågan du bör ställa dig är snarare om du tror att Bitcoin är värt mer om 3 år?

Kommer du fram till att den inte kommer vara det, då skall du inte köpa.
Kommer du fram till att den förmodligen ökat i värde så skall du köpa och inte oroa dig så mycket om Bitcoin är värt mer eller mindre i morgon eller om en månad.

Notera att ingen (INGEN) som haft Bitcoin i mer än 1000 dagar har NÅGONSIN legat på minus. ALLA som haft Bitcoin i minst 1000 dagar ligger på plus. ALLA köp har legat på plus efter 1000 dagar, de flesta av dem ligger flera hundra procent plus.
Senast redigerad av Leaston 2022-05-07 kl. 09:27.
Citera
2022-05-07, 09:54
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Bitcoin snittar 7 dollars uppgång sedan sin start.

Frågan du bör ställa dig är snarare om du tror att Bitcoin är värt mer om 3 år?

Kommer du fram till att den inte kommer vara det, då skall du inte köpa.
Kommer du fram till att den förmodligen ökat i värde så skall du köpa och inte oroa dig så mycket om Bitcoin är värt mer eller mindre i morgon eller om en månad.

Notera att ingen (INGEN) som haft Bitcoin i mer än 1000 dagar har NÅGONSIN legat på minus. ALLA som haft Bitcoin i minst 1000 dagar ligger på plus. ALLA köp har legat på plus efter 1000 dagar, de flesta av dem ligger flera hundra procent plus.

Men världen är i ett jävligt osäkert läge. Jag ångrar att jag började köpa in crypto för 1,5 år sedan. Har bara gått en massa back nu av hårt inarbetade pengar eftersom man inte är ekonomiskt bortskämd som andra. Kul. Skulle aldrig lyssnat på mina vänner
Citera
2022-05-07, 10:02
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Men världen är i ett jävligt osäkert läge. Jag ångrar att jag började köpa in crypto för 1,5 år sedan. Har bara gått en massa back nu av hårt inarbetade pengar eftersom man inte är ekonomiskt bortskämd som andra. Kul. Skulle aldrig lyssnat på mina vänner
Ok, tråkigt för dig om du all gick in på toppen. Det har inget med min poäng att göra, utan den kvarstår.
Citera
2022-05-07, 11:43
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:

Du ser ju om du går bak i tråden att Droidbishop och Madzen123 haft fel i nästan varje trade samt att de är skuldsatta och lever på marginalen. Det gör inte jag. Om du försöker få mig att börja scalpa med hävstång och bli rekt som de två genierna så tror du fel.

Snubbarna vet inte ens vad en market maker är, än mindre hur man tjänar pengar. Vem skryter med 200 usd vinst förra året? Losers for life.
Fel i varje trade? Du vet ju inte ens tidspannet jag tradar på så din avundsjuka snackar mycket skit din newbie.
Vi vet vad en market maker är, men ironin runt om vad en market maker är, är något som ditt intellekt inte verkar ha kapacitet att förstå.
Jag har varit med tino sen 4k prenumeranter och har kollat krypto 3h dagligen sen han började streama. Lärt mig hybrid systemet in och utan till, säg vad du vill jag krossar er på alla fronter.
Citera
2022-05-07, 12:07
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madzen123
Fel i varje trade? Du vet ju inte ens tidspannet jag tradar på så din avundsjuka snackar mycket skit din newbie.
Vi vet vad en market maker är, men ironin runt om vad en market maker är, är något som ditt intellekt inte verkar ha kapacitet att förstå.
Jag har varit med tino sen 4k prenumeranter och har kollat krypto 3h dagligen sen han började streama. Lärt mig hybrid systemet in och utan till, säg vad du vill jag krossar er på alla fronter.
Ok. Vad är en market maker? Vem/vilka är market makers för btc?
Citera
2022-05-07, 12:27
Medlem
Madzen123s avatar
Citat:
Ok. Vad är en market maker? Vem/vilka är market makers för btc?
Binance, crypto.com, kucoin, kraken etc etc.

LIQUIDITY PROVIDERS

Det är en grupp, inte en person.
Senast redigerad av Madzen123 2022-05-07 kl. 12:29.
Citera
2022-05-07, 12:51
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madzen123
Binance, crypto.com, kucoin, kraken etc etc.

LIQUIDITY PROVIDERS

Det är en grupp, inte en person.
Hur påverkar en likviditetsgarant kursen rent konkret?
Citera
2022-05-07, 13:30
Medlem
https://datamish.com/btcusd/360d

Kolla på långpositionerna som kommer in i den här nedtrenden. De finns ingen som köper för flera miljarder om man inte vet priset kommer vända.

Vi såg exakt samma sommaren 2021. Då gick priset 100%.

Det som pågår nu är inget annat än en botten och alla är livrädda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in