Citat:
Var tog svaret på min fråga vägen? Det var alltså inte så att Nato gick emot FN?
Allt tyder på lokala rebeller. Har du nåt annat så visa gärna nåt bevis för det. För mig är det egalt vem som gjorde det men hittills har ingen visat att Nato ligger bakom det. Han var ju inte precis populär i det egna landet om säger så.
Allt tyder på lokala rebeller. Har du nåt annat så visa gärna nåt bevis för det. För mig är det egalt vem som gjorde det men hittills har ingen visat att Nato ligger bakom det. Han var ju inte precis populär i det egna landet om säger så.
Hej, jag har varit sjuk några veckor så därför har jag inte svarat tidigare.
Här är vad jag nu kan hitta om Natos roll i Libyen-Syrienkrigen. Bl.a. ska tydligen FN ha gått på en bluff enligt en brittisk rapport. Se nedan.
Citat:
(Dennis Kucinich a Democrat congressman and former presidential candidate)
On November 2, 2010 France and Great Britain signed a mutual defence treaty, which included joint participation in “Southern Mistral” (Libyen) Southern Mistral involved a long-range conventional air attack, called Southern Storm, against a dictatorship in a fictitious southern country called Southland. The joint military air strike was authorised by a pretend United Nations Security Council Resolution. The “Composite Air Operations” were planned for the period of 21-25 March, 2011. On 20 March, 2011, the United States joined France and Great Britain in an air attack against Gaddafi’s Libya, pursuant to UN Security Council resolution 1973.
https://www.globalresearch.ca/november-2010-war-games-southern-mistral-air-attack-against-dictatorship-in-a-fictitious-country-cal led-southland/24347
---------------------------------------------------------------------------------------------
Libya War Was Based on Lies, Bogus Intelligence, NATO Supported and Armed the Rebels. British Parliamentary Report FN gick på en bluff.
Citat:
The proposition that Muammar Gaddafi would have ordered the massacre of civilians in Benghazi [which was the basis for the West’s war to overthrow Gaddafi]was not supported by the available evidence.
Citat:
An Amnesty International investigation in June 2011 could not corroborate allegations of mass human rights violations by Gaddafi regime troops. However, it uncovered evidence that rebels in Benghazi made false claims and manufactured evidence
Citat:
Abdelhakim Belhadj and other members of the al-Qaeda affiliated Libyan Islamic Fighting Group were participating in the rebellion in March 2011.
Citat:
Secret intelligence reports from 2011, written before and during the illegal US-led attack on Libya and recently obtained by the Washington Times, state:
There is a close link between al Qaeda, Jihadi organizations, and the opposition in Libya…
Indeed, the Libyan rebel commander admitted at the time that his fighters had links to Al Qaeda.
There is a close link between al Qaeda, Jihadi organizations, and the opposition in Libya…
Indeed, the Libyan rebel commander admitted at the time that his fighters had links to Al Qaeda.
https://www.globalresearch.ca/libya-war-was-based-on-lies-bogus-intelligence-nato-supported-and-armed-the-rebels-british-parliamen tary-report/5547356
--------------------------------------------------------------------------------------------
Och efter att Libyen hade kollapsat skickades vapnen av USA m.fl. över från Libyen till al Qaeda, al Nussra m.fl. i Syrien. Det vet vi för Judicial Watch har dokumenten.
https://www.youtube.com/watch?v=DKMlr7MzXz8
----------------------------------------------------------------------------------------------
På Palmes tid var vi världens samvete. Då var vi neutrala, kritiska och väl medvetna om att det inte fanns några "good guys". Idag ansluter vi oss till den sidan som ser starkast ut dvs Nato och har slutat vara världens samvete.
Senast redigerad av KABUN 2022-05-07 kl. 00:00.
Senast redigerad av KABUN 2022-05-07 kl. 00:00.