2022-05-06, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattarhaha
Västsponsrade juden Zelenskys bödlar i Azov torterade och mördade 14.000 Ryssar i Donbass sedan 2015, om man inte trodde att Ryssen skulle reagera till slut bör man sluta knarka omgående.

Efter otaliga varningar leker man nu chockerad att Ryssen satte ner foten och gick in för att försvara sitt folk och neutralisera hotet.

Patetiskt.

Det var ju ryssarna som startade kriget 2014 och gjorde det.
Citera
2022-05-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Termos99
Det är bara för vem som helst att läsa om Molotov-Ribbentrop pakten.

En majoritet av världens länder har fördömt Putins invasion, så jag källhänvisar till dem.

Ryssen darrar av alla fördömanden, hur ska Ryssland slippa vara "the bad guy" som de varit sen Kalla Kriget nu? Förbaskat! 😏
Citera
2022-05-07, 00:01
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noone1
Yes, som kanonmat. Och USA:s vapenindustri skrattar hela vägen till banken...
De hade nog inget annat val än att bli "kanonmat".
Eller var det Ukarina som sjösatte en attack mot Ryssland??
Då hade vi nog inte sett lika många sympatisörer för Ukraina som vi ser just nu.

Den enda fördelen med Rysslands brottsliga attack är att vi i väst blir enade.
Annars har vi bara förlorare med Ukraina som det största offret men förövaren Ryssland kommer att få
plikta i minst hundra år för sin brutalitet och ondska.

Ryssland har självmant ställt sig i skamvrån och karantän. Internationell paria. Smuts.
Citera
2022-05-07, 00:02
Medlem
Termos99s avatar
Vad gör man när folk inte vill acceptera din ockupation? Jo du ser till att de måste göra de. Känd Rysk taktik.

Ukraine-Russia War: Displaced Ukrainians forced to take LPR passports - GUR

Refusing these passports and LPR citizenship comes with a cost, because the Ukrainian citizens will be otherwise deprived of food, medical aid and money.

https://www.jpost.com/international/article-706030
Citera
2022-05-07, 00:03
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ryssen darrar av alla fördömanden, hur ska Ryssland slippa vara "the bad guy" som de varit sen Kalla Kriget nu? Förbaskat! 😏
De gick från att vara en nobody till att vara en paria.

Att spela offer funkar inte. "Buhu, alla tycker vi är dumma, så då tänker vi vara jättejättedumma".

Unga ryssar skäms. De saboterar Ryssland som fan just nu. Det finns hopp!
Citera
2022-05-07, 00:03
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Francois-Marie
En mycket vacker tornflygning?

https://www.youtube.com/watch?v=AZFP3fpmYsg

https://www.youtube.com/watch?v=zgcRMkskp2Q

En smärtfri död för stridsvagnsbesättningarna i samtliga fall, ser det ut som.

Bästa videon hittills är nog ändå den där tornet flög ända upp på andra våningen i ett stort bostadshus, där det liksom kilade i sig i fasaden och vardagsrummet…
Citera
2022-05-07, 00:04
Medlem
Termos99s avatar
Citat:

Darrar? Det tror jag inte de gör, jag har skrivit flera gånger att de inte bryr sig, och de gör de ju inte, du avfärdar bla Amnesty. Ryssland förbjöd Amnesty. Så nej jag tror verkligen inte Putin eller hans supportrar bryr sig, allt de gör visar också det.
Citera
2022-05-07, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudwigVon
Hur går det med din sammanställning av fejkade Ukrainska filmklipp på utslagna stridsvagnar som enligt dig ska vara samma i 4-5 filmer?

Sitter du och ljuger när du tycker det behövs?

Här har du ett exempel på riktig dålig propaganda. Fyra filmer med olika skådespelare, men samma scen.

https://www.bitchute.com/video/tIGaHUOpH4Vk/
Citera
2022-05-07, 00:09
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noone1
Det "roligaste" i det här kriget är hur västerländska medier nu tycker att "lite nazism" inte är så allvarligt längre. Så länge som de de slåss mot ryssarna så är det hyvens killar!

I Berlin baxade man bort monument som berättade om ryssarnas seger över Hitler.
Så Hitler är uppenbarligen lite okej nu igen.

Med vänner som NordKorea, Syrien, Eritrea och Kadyrov så är det lätt att se ut som the "goodguy".

Sedan vet vi ju att Ryssland har sina egna nazister, ja dessa finns lite varsom. "De-nazifiering" som argument för invasionen av Ukraina är det däremot ingen som tror på.
Citera
2022-05-07, 00:10
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Näää men lilla bubben har äntligen någon att rikta sin ilska mot över att Sverige översvämmas av araber och negrer?

Var glad för Ukrainas skull att nu slipper de en massa invällandes araber och negrer, något som gjorde att Sverige inte var ett alternativ att flytta till för många Ukrainare.. 😏

Fast nu råkar jag vara en stolt neger-nazist-jude-arab.

Det sista jag vill vara är en inavlad bög till stäpp-mongol som tycker det är ärofyllt att mörda barn, våldta för att sedan plundra gamla platt-tv och skicka hem till Mordor. En som inte känner någon skam över att klampa runt i främmande land och byta ut gatuskyltar i den stad du nyss bombat sönder.
Citera
2022-05-07, 00:11
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Francois-Marie
En mycket vacker tornflygning?

https://www.youtube.com/watch?v=AZFP3fpmYsg

https://www.youtube.com/watch?v=zgcRMkskp2Q

Najs som fan att dom plockar bort T90-M, det är inte fy skam.
Citera
2022-05-07, 00:11
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Lika lite som du vet något om Ryssland vet Ryssar något om väst, på sin höjd har de sett någon Hollywood film eller käkat på donken. 95% av Ryssland bryr sig inte om väst.
Jag känner och har träffat många ryssar i Sverige.

Jag vet mycket om Ryssland och hade goda förhoppningar om att resa till intressanta platser i Ryssland.
Att äta på White rabbit i Moskva finns fortfarande på min bucket list men så länge landet befinner sig i detta psyksjuka tillstånd förstår jag att Ryssland måste behandlas som en psykstörd patient.
Ryssland förtjänar mer och bättre än Putin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in