2022-05-05, 22:18
Medlem
Har en svensk fru och och det har alltid varit tjafs trots att man drar in 90% av all deg. Ingen respekt för hårt arbete och den energi som krävs för att lyckas.

Det har bara varit gnäll om hur tufft det är på hennes jobb och barnen används som en evig mea culpa.

Äntligen på väg att lämna och tänker fokusera 100% på utländska damer, helst östeuropa, som fortfarande har feminina sidor att erbjuda
Citera
2022-05-05, 22:19
Medlem
Mikibus avatar
Vi behöver helt enkelt begränsa kvinnans influens i samhället om det ska fungera.
Citera
2022-05-05, 22:20
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TackAPriori
Hej flashbackare,

Jag har tänkt en del på det här: vad är argumenten för att bilda familj med en svensk kvinna? De kommer över lag vara mindre feminina, mer självständiga och inte ta deras kvinnliga ansvar över hemmet. Antagligen kommer de vara indoktrinerade i den moderna "män och kvinnor är samma sak" tanken med allt barn- och familjefientligt som medföljer. De kommer vara bekväma, eventuellt håriga, och ha stora krav på sin make samtidigt som de på grund av sin biologi kommer ha svårt att sätta gränser för män de inte känner. Hemma skäller de ut sin man, på jobbet blir de utnyttjade och jobbar gratis, eventuellt till och med är horor för de inte vågar sätta gränser.

Varför inte isåfall välja en utländsk importfru från t.ex Thailand eller Balkan som är mycket mer feminin och sunt fostrad? Visst, svenska tjejer är snyggare och härliga att ha sex med. Dessutom lätta att få då de inte har någon respekt för sig själva (vilket är väldigt synd), men att bilda familj med en låter ju helt odrägligt. Sedan tycker jag i och för sig inte ens att de förtjänar sex med tanke på hur de beter sig, samt då jag är kristen, men det är en annan femma.

Många som läser detta tänker säkert att jag är extremt misogyn, men jag älskar verkligen kvinnan. Skillnaden är att jag inte köper bilden av att den moderna "kvinnan" faktiskt är en sund och naturgod varelse som bidrar med gott på lång sikt. Hon är snarare någon missbildad blandras av bekvämlighet, pseudovetenskaplig postmodernism, och ansvarslös naivitet. Hon offrar morgondagen för njutningens skull. Hon offrar sin heder för en utländsk fallos. Hon offrar ett harmoniskt och välfungerande Sverige, ett Sverige med glada kvinnor och män, för ett islamistiskt Sverige där hon kommer tvingas gå i slöja. När vi väl blir invaderade, eller mer sannolikt förtryckta av sharia, kommer jag iallafall inte skydda blandrasen - jag kommer stå upp för den sanna goda kvinnan, fylld av plikt, kärlek och härlig feminitet.

Farväl Sverige och du vackra, du fjällhöga svenska kvinna. Vi ses på andra sidan av ansvarslöshet. Jag anar redan de böljande svarta tygstyckena, böneutropen, och ljuvligt blont hår som aldrig får se dagens ljus. Ack, vilken sorg. Rom föll i och för sig av samma skäl, för även den starkaste och vackraste av rosor möglar när den vägrar vända sig mot den goda solen.

Vad tycker du om de postmoderna hädelserna?
Så du har hellre havblodsbarn med en hyrtant från ett fattigt land än att får ihop det med en svensk kvinna? Är du rädd för svenska kvinnor, att de kommer att dominera dig? Du låter inte som nån som ska ha en thailänska eller filipinska heller. Att ha någon som är ekonomiskt beroende av dig löser inte dina problem med kvinnor.
Citera
2022-05-05, 22:26
Medlem
När det kommer till kritan är kvinnor kvinnor. Samma saker driver dem, oavsett kultur eller uppväxt. Svenska kvinnor kanske har sina egenheter men det har kvinnor från andra kulturer också, och det är ofta inte något positivt.

Sen har svenska kvinnor också den stora fördelen att de föder barn som ser ut som svenskar. Man måste erkänna att detta faktiskt är en stor fördel för barnen själva, både i Sverige och i andra länder.
Citera
2022-05-05, 22:36
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Visste från början att min relation till barnens mamma skulle gå åt skogen.
Typisk svensk kvinna med stort ego och går genom livet som en kravmaskin.

Dock fick jag två barn och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan barn.
Så trots allt psykiskt lidande så var det värt det i slutändan.

Vill inte bli gammal och vara barnlös.
Däremot har jag inget emot att bli gammal och kärringlös.

Och du själv var mr perfect förstår jag?
Citera
2022-05-05, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flachkopf
En framtida värld med många västeuropéer är en tryggare och bättre värld för västeuropéer.

Ja, men utan radikalfeminism, pseudovetenskapliga doktriner som genusvetenskap, lägre skatter och mindre bidrag. Lite som Schweiz med mer yttrandefrihet och noll blattar.

Alla kommer inse det förr eller senare. Enda vägen att gå.

Det är mycket att jobba med.
Citera
2022-05-05, 23:16
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vem är mister perfect i en kvinnas ögon efter 10-20-30-40 år?
Även Brad Pitt kommer till slut bli ålderssliten.
Och vi ska nog inte ens börja prata om personligherna.
Citera
2022-05-05, 23:35
Medlem
hjaelploskilles avatar
Vad är egentligen alternativet till kvinnans frihet och rättigheter idag? Att begränsa dem? Jag fattar verkligen inte vad alternativet skulle vara. Inte i praktiken i alla fall. Hur ska man, i praktiken, ändra på det och få till den där, för högernmän och incels, perfekta kvinnan?

Sen är ju detta lite roligt

Citat:
Hon offrar sin heder för en utländsk fallos.

Varför "offrar" en kvinna sin heder för utländsk fallos, men du offrar inte din heder när du drar hit en thaikvinna?
Citera
2022-05-05, 23:49
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
Jag förstår faktiskt inte alls hur svenska män tillåter det gå såhär långt utan att ge blattarna, kärringarna och bögarna stryk? Det är ju precis vad de behöver.

Men dina ättlingar kommer bli thailändare så det där behöver inte du tänka på ändå serru.
Vad hände med dig? Verkade som att du var en ganska politiskt korrekt kvinna/tjej en gång i tiden. Nu är du inte det.
Citera
2022-05-06, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22

Då hade det nog inte tagit slut.
Citera
2022-05-06, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TackAPriori
Hej flashbackare,

Farväl Sverige och du vackra, du fjällhöga svenska kvinna. Vi ses på andra sidan av ansvarslöshet. Jag anar redan de böljande svarta tygstyckena, böneutropen, och ljuvligt blont hår som aldrig får se dagens ljus. Ack, vilken sorg. Rom föll i och för sig av samma skäl, för även den starkaste och vackraste av rosor möglar när den vägrar vända sig mot den goda solen.

Åh nej! Farväl farväl, hur ska vi klara oss????

Spontan fråga, varför hittar du dig inte en pojkvän?
Citera
2022-05-06, 00:07
Medlem
Varför skulle man inte vilja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här