Citat:
Och så samma trötta gamla ”frågestund” med exakt samma frågor som vanligt. Ingen, absolut ingen, har ”ställt” varken frågan om vill ni ha fler barn (hon vill bara poängtera för alla återigen att Simon vill ha nuuuuu precis som alla barnens pappor har velat, jo tjena) barnens klädstorlek (detta intresserar ingen annan än föräldern själv) eller vad hon lagar för mat till dom. Alla vet allt detta, för hon har upprepat precis allt cirka en miljard gånger, det är liksom hack i skivan, finns ingen som skulle få för sig att fråga dessa grejer i en frågestund. Som nån skrev, det är så tragiskt så det blir UNDERHÅLLNING
Det är så genomskinligt tycker jag när man vill poängtera att partnern minsann vill ha fler barn och nu kommer "tjata" sig till en till inge som L "motvilligt" går med på 🤣..Jag kanske är gammaldags men vilka 24 åriga killar vill ha flera barn 1 månad efter att ungen tittat ut och i detta fall finns det redan 2 sedan tidigare så han har gått från 23 årig amatör ockeyspelare som struntat i sina foodora räkningar till en 24 åring nybliven 3 barns pappa (oavsett bio eller inte så bor det tillsammans)..jag tyckte vid den åldern att en unge var tillräckligt på ett tag/flera år..
Det verkar var någon sorts status i att poängtera att pappan är såååå intresserad av flera barn...följer inte L utan kikar in när jag läst ngt här men har läst i tråden att J sällan är hos sin pappa iallafall inte vv och att G blev sur på L pga graviditeten vilket mer talar för att L planerat graviditeterna på egen hand..inget fel med att vilja ha barn men varför inte stå för det..