2022-05-05, 22:24
Medlem
Lever han ihop med pedofiljägaren?
De verkar bo i samma lgh, om det nu stämmer?
Kan pedofiljägaren vara en tvättäkta pedofil, och mamman till barnet inte bor där?
Pedofiljägarens välgörenhetsorganisation var bara ett sättet komma nära barn?
Citera
2022-05-05, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Varför är hans sida bara tapetserad med bilder på han och dottern och ingen annan?

Han skriver ju även i ett inlägg ”Idag blir våran dotter 1 år….. älskar dig jätte jätte mycket…. Stort grattis från mamma och pappa”
Citera
2022-05-05, 22:28
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VIP2020
Han skriver ju även i ett inlägg ”Idag blir våran dotter 1 år….. älskar dig jätte jätte mycket…. Stort grattis från mamma och pappa”

Japp, men tycker så konstigt att jag ser bara bilder på han och ungen. Har han ensam vårdnaden om barnet då antar jag?

Vilka fina bilder på han och hans barn, vilket hemsk dubbelpersonlighet han måste vara .. Uscj
Citera
2022-05-05, 22:30
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Han borde väl bli fråntagen vårdnaden nu och få kontaktförbud. Vad kan straffet tänkas bli för det han har gjort?

Jag tror brott måste bevisas först.
Citera
2022-05-05, 22:33
Medlem
Citat:
Japp, men tycker så konstigt att jag ser bara bilder på han och ungen. Har han ensam vårdnaden om barnet då antar jag?

Vilka fina bilder på han och hans barn, vilket hemsk dubbelpersonlighet han måste vara .. Uscj

Antar att hon har varit inne och tagit bort allt som har med henne själv att göra… stackars kvinna!
Bilderna på deras gemensamma barn som han har lagt upp kan hon tyvärr inte göra något åt. Självklart att hon hade försökt att skydda hennes barn. Han ska fan inte ens ha rättigheter att ha kort kvar på sin sida med det lilla barnet.

Håller med dig! Riktigt jävla hal ål! Jävla SMUTS rent av
Citera
2022-05-05, 22:35
Medlem
Den senaste gäddan är de värsta jag någonsin läst, jag önskar nästan att jag aldrig läste det, önska att jag inte ens hittade hans Facebook och såg den lilla flickan. Men nyfiken som man är så ska man veta allt. De gör så jävla ont i mitt hjärta, älskade lilla barn. Och så outad för allmänheten nu. Hon måste verkligen undra vad som pågår just nu. Men tack dumpen för att ni räddade henne från (förhoppningsvis!) fler övergrepp. Med tanke på Sveriges rättsystem så vill jag bara hoppas på ett undantag att han aldrig någonsin mer får se henne igen.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Fy fan vilken vidrig chat.
Citera
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VIP2020
Antar att hon har varit inne och tagit bort allt som har med henne själv att göra… stackars kvinna!
Bilderna på deras gemensamma barn som han har lagt upp kan hon tyvärr inte göra något åt. Självklart att hon hade försökt att skydda hennes barn. Han ska fan inte ens ha rättigheter att ha kort kvar på sin sida med det lilla barnet.

Håller med dig! Riktigt jävla hal ål! Jävla SMUTS rent av

Men vänta nu, det är ju nyligen Dumpen avslöjade denna hemska man...

Skulle hon ha loggat in på hans sajt och raderar bara bilderna på sig själv då? Nyligen
Citera
2022-05-05, 22:37
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiccaz
Den senaste gäddan är de värsta jag någonsin läst, jag önskar nästan att jag aldrig läste det, önska att jag inte ens hittade hans Facebook och såg den lilla flickan. Men nyfiken som man är så ska man veta allt. De gör så jävla ont i mitt hjärta, älskade lilla barn. Och så outad för allmänheten nu. Hon måste verkligen undra vad som pågår just nu. Men tack dumpen för att ni räddade henne från (förhoppningsvis!) fler övergrepp. Med tanke på Sveriges rättsystem så vill jag bara hoppas på ett undantag att han aldrig någonsin mer får se henne igen.

Ett mycket vackert barn och bilderna på barnet och pappan ser så fina och äkta ut, så sjukt att denne man är en monster utan dess like, det syns inte utanpå. Vidrigt är ordet
Citera
2022-05-05, 22:41
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Fy fan vilken vidrig chat.
Ja det var bland det nedrigaste svineri jag skådat..

Dumpen har fan lyckats med det omöjliga att fånga en sådan här falsk skithög. Fantastiskt.
Nu fick dom fjädrar i hatten
Citera
Medlem
Citat:
Ett mycket vackert barn och bilderna på barnet och pappan ser så fina och äkta ut, så sjukt att denne man är en monster utan dess like, det syns inte utanpå. Vidrigt är ordet

Det är det som är så jäkla skrämmande. Den man minst anar..
Citera
Medlem
Citat:
Men vänta nu, det är ju nyligen Dumpen avslöjade denna hemska man...

Skulle hon ha loggat in på hans sajt och raderar bara bilderna på sig själv då? Nyligen

Det var igår morse som de grep honom. Socialtjänsten och polisen blev ju inkopplade med en gång, då tänker jag att även mamman fick reda på det. Vet inte hur tekniken funkar på fb men man borde väl kunna ”blockera” sig helt och hållet från någons sida…. Med lite teknisk hjälp kanske…. Vad vet jag 😆
Men hade det inträffat mig så hade jag gjort allt för att radera det svinet ur mitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in