2022-05-05, 20:44
Medlem
activateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Osannolikt att en pedofiljägare bor tillsammans med en pedofil? Vad är deras koppling? Inneboende? Vänner?

Gissar på inneboende/vänner/partners in crime.
Citera
2022-05-05, 20:49
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socks
Där är vi oense då Jag tycker att de behövs hängas ut för att så många som möjligt ska veta vilka de är och inte riskera att de glider under radarn där barn finns. En konsekvens av att enkom förlora sitt jobb och sin familj tror jag, tyvärr, inte är en tillräckligt stor konsekvens för att de ska sluta. Det verkar inte som att risken att hamna på Dumpen både en och två gånger räcker, men det finns ju inte så mycket annat att tillgå.
Dock tycker jag, och det vet jag inte om det görs, att de anhöriga bör kontaktas INNAN någon hängs ut.
Hjälper det då? Gör Dumpen verkligen någon skillnad?

Det känns mer som underhållning med ett väldigt rått och problematiskt innehåll. Har ingenting emot att de hänger ut den senaste snubben. Tror inte att hans 2-åring tar så stor skada av att pappa finns på en hemsida för nätpedofiler. Tror inte att hans 2-åring tar så stor skada då denne förmodligen inte har något direkt socialt liv

Men jag utgår från exempel som med Tobbe som hängdes ut för ett tag sedan. Han har ju en (kanske fler) dotter som är 17 som löper större risk att drabbas av diverse problem i vardagen just pga att hennes pappa hängdes ut på Dumpen. Där kanske man kunde ha gjort det annorlunda.

Men hade man gjort det så hade man kanske inte tjänat lika mycket pengar? För det är väl det som allt detta handlar om? Det är som när präster i frikyrkor i USA säger att det är Gud som vill att de ska ha flygplan, båtar, skitstort hus, dyra kläder, smycken och klockor. Samma slags dupering, men här använder de barnen som mantel för sin egen girighet.
Citera
2022-05-05, 20:49
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Hata slumpen...
Citat:
Ursprungligen postat av activated
Gissar på inneboende/vänner/partners in crime.
Tror inte det är slumpen. Dom har garanterat något koppling ja! Kanske Henrik har följt med till Nepal?
Citera
2022-05-05, 20:51
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tror inte det är slumpen. Dom har garanterat något koppling ja! Kanske Henrik har följt med till Nepal?

Man börjar ju onekligen undra...
Hemska tanke
Citera
2022-05-05, 20:51
Medlem
Dumpen räddade fan i mig en 2-åring från sin sjuka jävla pappa.
Citera
2022-05-05, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Man börjar ju onekligen undra...
Hemska tanke

Hur eller hur, båda utnyttjar barn.
Citera
2022-05-05, 20:57
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Dumpen räddade fan i mig en 2-åring från sin sjuka jävla pappa.
Läste precis det han skrivit i chatten och det framstår som att han redan har förgripit sig på henne. Många ggr.. Vilken fullständigt vidrig jävel. Borde torteras.
Citera
2022-05-05, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Hjälper det då? Gör Dumpen verkligen någon skillnad?

Det känns mer som underhållning med ett väldigt rått och problematiskt innehåll. Har ingenting emot att de hänger ut den senaste snubben. Tror inte att hans 2-åring tar så stor skada av att pappa finns på en hemsida för nätpedofiler. Tror inte att hans 2-åring tar så stor skada då denne förmodligen inte har något direkt socialt liv

Men jag utgår från exempel som med Tobbe som hängdes ut för ett tag sedan. Han har ju en (kanske fler) dotter som är 17 som löper större risk att drabbas av diverse problem i vardagen just pga att hennes pappa hängdes ut på Dumpen. Där kanske man kunde ha gjort det annorlunda.

Men hade man gjort det så hade man kanske inte tjänat lika mycket pengar? För det är väl det som allt detta handlar om? Det är som när präster i frikyrkor i USA säger att det är Gud som vill att de ska ha flygplan, båtar, skitstort hus, dyra kläder, smycken och klockor. Samma slags dupering, men här använder de barnen som mantel för sin egen girighet.

Men förstår du egentligen hur det fungerar? Det gäddorna gör är inte olagligt, den enda konsekvensen som finns för gäddan är att bli uthängd på dumpen. Om man tar bort den konsekvensen och bara meddelar gäddan privat innebär det att det är helt riskfritt att ragga barn att våldta på nätet.
Vill du det?
Citera
2022-05-05, 21:00
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Nu har jag kollat in den senaste gäddan, och man börjar tröttna på denna fars nu...När ska folk därute lära sig att det är bluff, bluff och mera bluff när en mamma påstår sig vilja ha "familjesmek" med sin och andras ungar? Det är så osannolikt att man skulle stöta på en riktig sådan "mamma", det tycks inte som dessa män kalkylerar med risken att det är bluff eller ens att de tänker realistiskt. Och om man köper att inte bara en mamma utan två mammor med små barn vill träffa en främmande man och hans barn för så kallat "familjesmek", vilket måste vara någon sorts gruppsex med pedofila inslag, då är man nog helt frånkopplad från den verkliga världen. Det är nästan fascinerande att det finns sådana män. Hur tänker dessa? Gör de ingen mental riskbedömning över huvud taget innan de åker iväg i tron att überperversa mödrar längtar efter att träffa dem?

Om några potentiella "gäddor" läser här så ta lärdom av gädda 96 och hans uthängning. Det finns inga mödrar som söker sexpartners för gruppsex med barn!
Citera
2022-05-05, 21:02
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Men förstår du egentligen hur det fungerar? Det gäddorna gör är inte olagligt, den enda konsekvensen som finns för gäddan är att bli uthängd på dumpen. Om man tar bort den konsekvensen och bara meddelar gäddan privat innebär det att det är helt riskfritt att ragga barn att våldta på nätet.
Vill du det?
Det är ju inte ens det jag skrev? Däremot så skrev jag att man kan underrätta familjen privat om det finns risk för att oskyldiga kan drabbas. Om det är en ensamstående som inte har barn runt omkring sig som kan drabbas så medför det ju ingen risk för någon. Då är det ju bara pedofilen som drabbas.
Citera
2022-05-05, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Det är ju inte ens det jag skrev? Däremot så skrev jag att man kan underrätta familjen privat om det finns risk för att oskyldiga kan drabbas. Om det är en ensamstående som inte har barn runt omkring sig som kan drabbas så medför det ju ingen risk för någon. Då är det ju bara pedofilen som drabbas.

Så om en pedofil har egna barn är det riskfritt att ragga barn på nätet?
Du bör nog fundera igenom ditt tänk ett varv till.
Citera
2022-05-05, 21:07
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Vill du det?

Du brukar hela tiden upprepa det. Men nu har ju en gädda gripits av polis just på grund av hans kontakter med Dumpens fiskare, för att han har antytt att han gjort sexuella grejer med sin dotter. Om det är det minsta sant eller bara ljug och påhitt är det ingen utom han själv som vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in