2022-05-05, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Det är egentligen nästan helt osannolikt att det kan slumpa sig så

Nu hänger jag inte med. Det är ju ingen ny gädda ute. Jag har listat ut vem ni pratar om, men vad är det med honom?
Citera
2022-05-05, 19:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yogawoman
Skulle du bli störd av det ?

Hur rimligt tycker du att det är? Speciellt mtp att Sjöberg själv blev tillsammans med en 21-årig tjej när han var 50+.
Citera
2022-05-05, 19:10
Medlem
Beckisbarnets avatar
Mannen som ville ta med sitt barn.

Imponerad av Dumpen nu. Bra jobbat..
Citera
2022-05-05, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h3ndo
Nu hänger jag inte med. Det är ju ingen ny gädda ute. Jag har listat ut vem ni pratar om, men vad är det med honom?

Att en pedofiljägare ovetandes hyr ut sin lägenhet till just en pedofil. Sannolikheten för en sådan händelse måste vara nästan noll.

Jaja, allt kan hända men men...
Senast redigerad av Konrad 2022-05-05 kl. 19:15.
Citera
2022-05-05, 19:17
Medlem
Citat:
Att en pedofiljägare ovetandes hyr ut sin lägenhet till just en pedofil. Sannolikheten för en sådan händelse måste vara nästan noll.

Aha, J.A har hyrt ut lägga… ok, då är jag med.
Citera
2022-05-05, 19:18
Medlem
Citat:

En förbannat ytlig pedofiljägare också. Använder gamla fall för att visa vilken riddare han är. Osar rävjunk lång väg.
Citera
2022-05-05, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Mannen som ville ta med sitt barn.

Imponerad av Dumpen nu. Bra jobbat..

Håller med. Riktigt bra jävla jobbat! Vill rent av sända lite astral kärlek till Dumpen.
Citera
2022-05-05, 19:21
Medlem
BeachBobs avatar
Gå in och Googla ”LoveNepal” som lägenhetsinnehavarens far har grundat och som lägenhetsinnehavaren arbetar med. Mycket att läsa. Borde nästan startats en tråd om den föreningen.
Citera
2022-05-05, 19:22
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Så detta är vulkanen alltså. En äkta pedofil som bor i samma bostad som en journalist som aktivt kampanjar mot sexuella övergrepp på barn. Får hoppas han inte wallraffat.
Citera
2022-05-05, 19:24
Medlem
LightFandangos avatar
Jag utgår från att barnet på dagis var "säkrat" innan konfrontationen denna gång? Så att man inte upprepade samma totala omdömeslöshet som med Basker-gäddan.

Vi låter låter en, enligt honom själv, påstådd förövare bara gå hem till familjen och publicerar direkt. Sen hoppas vi att han inte bryter samman och gör något drastiskt mot övriga familjen innan vi fått fram identiteten.
Citera
2022-05-05, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Gå in och Googla ”LoveNepal” som lägenhetsinnehavarens far har grundat och som lägenhetsinnehavaren arbetar med. Mycket att läsa. Borde nästan startats en tråd om den föreningen.

Barnen som är offer hängs ut med bild. Hade vi gjorts så med ett svenskt barn? Bara det är skumt.
Citera
2022-05-05, 19:25
Medlem
StigEngstroms avatar
Senaste fanskapet har mängder med gulligullbilder på sin dotter på Facebook...
Som småbarnspappa blir jag helt jävla knäckt av att läsa vad han skrivit.
Han förtjänar fan att förlora allt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in