Citat:
Ursprungligen postat av
fluff995
Att säga att svenskar är lika benägna att kravalla för att de deltagit i en (1) kravall, medan babbarna deltagit i hundratals (100+) kravaller, är falsk matematik.
*Jag vet eftersom jag var där, till skillnad från många andra forummedlemmar som inte ens var födda då.
Skrev aldrig att de var "lika" benägna, nu lägger du ord i mun på mig och tillskriver mig en åsikt som jag aldrig framfört, jag responderade enbart på att något ljushuvud påstod att svenska blonda medelklassbarn aldrig skulle kunna göra något dylikt som denna skändelse av den svenska folksjälen.
Jag hävdade motsatsen, vilket jag framförde, så jo ifall DU påstår att svenskar är lika benägna att kravalla som babbish så är det DIN falska matematik, min matematik är dock inte falsk då jag aldrig någonsin påstått det du skriver, du skriver faktiskt helt om vad jag skriver till någonting det aldrig var.
Jag var tyvärr på Hultsfred under demonstrationernas början, men vi åkte så vi var där på lördagen, kanske inte skulle kalla det ett nationellt trauma i paritet till Palme mordet, men livat var det allt. =)