2022-05-03, 17:19
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
– Den ska användas för att kunna säkra en brand i ett område där räddningstjänsten inte kan gå in, säger polisinspektör Joakim Karlén.

Läs: Där adidasriddare gör kaoz.
Citera
2022-05-03, 17:25
Medlem
-GGs avatar
Bränn Fler Koraner.

Gör ett bokbål hemma.

Vi ska inte leva under islams och muslimers tysta hot eller deras villkor om vad vi får och inte får göra eller tycka i vårt egna land.
I sådana fall är mångkulturen vår extrema fiende, om den tar över "varat" här.

Det kan aldrig komma något gott ur det för svenskarnas del.
Yttrandefrihet på papper, för egentligen ska man ha "respekten" att inte utöva den med fel grupper inom gränserna.
Senast redigerad av -GG 2022-05-03 kl. 17:28.
Citera
2022-05-03, 17:35
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Syftet är att fridlysa Islam.

En stor anledning till det är ju att det våldskapital, ambitionen som kommer med islam, man har tagit in och etablerat, inte ska bli uppenbart eller påvisa hur det riskerar allt och svenskars liv.

Att svenskarna måste hålla käften om de vill leva. Leva under ett absurt förtryck maskerat genom "värdegrund".

Att mångkulturen är skit och direkt farlig för landet.
Senast redigerad av -GG 2022-05-03 kl. 17:37.
Citera
2022-05-03, 17:38
Medlem
-GGs avatar
Samtidigt som muslimerna inte respekterar ett jota och är demografiskt grisiga.

Undermänniskorna har våldtagit, misshandlat, stulit och rånat svenskarna i decennier. Ändå har ingen självutnämnd human vänster dragit i bromsen eller reagerat. Det förväntas att vi ska acceptera och tåla vad som helst för att inte äventyra "flyktinghjälpen".

Fullt normala känslor och tankar ska bort ur oss och vi ska vara så endimensionella som krävs för blatteriet och vad vänstern vill.

Det är det riktiga tillintetgörande bålet om något är.

Men någon bränner en jävla bok. Då jävlar ska man förbjuda och fördöma.
Senast redigerad av -GG 2022-05-03 kl. 17:47.
Citera
2022-05-03, 18:59
Medlem
När muslimska terrorister och galna imamer börja yra om respekt, ska vi komma ihåg vad teokrati är.

Ju mer makt islam har över en stat och en lagstiftning, desto jävligare blir livet. Detta såklart inte bara islam men denna tråd handlar om islam och det politiska våld som utövades under påskhelgen.

Det terroristers vill, är att skapa muslimska zoner.
Blir det förbjudet att bränna Koranen, kommer vi också få se förbud mot vissa klädsel i vissa områden, förbud mot musik osv.

Debatten om Paludan och terrorismen under påsken, är bara skrap på ytan. Det kommer att bli mycket värre.
Citera
2022-05-03, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Bränn Fler Koraner.

Gör ett bokbål hemma.

Vi ska inte leva under islams och muslimers tysta hot eller deras villkor om vad vi får och inte får göra eller tycka i vårt egna land.
I sådana fall är mångkulturen vår extrema fiende, om den tar över "varat" här.

Det kan aldrig komma något gott ur det för svenskarnas del.
Yttrandefrihet på papper, för egentligen ska man ha "respekten" att inte utöva den med fel grupper inom gränserna.

Hemma? Det blir ju som en tom ritual. Lägger man upp det på Facebook dock till allmän beskådan är man illa ute, garanterat.
Citera
2022-05-03, 22:37
Medlem
Sobrilbils avatar
Är det fler än jag här som vill sätta igång med provokation mot muslimer? Anonymt gör jag det i så fall. Jag startade en tråd om det. Tänker att jag kanske ska måla tavlor, t ex en muslimsk kvinna som onanerar med ett gristryne.
Citera
2022-05-04, 00:35
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Mycket bra skrivet.
Tyvärr lyssnar ingen politiker på ditt budskap.
Jag tror inte ens SD gör det längre. De har väl soffat till sig och har interna problem, minst sagt. Skulle aldrig falla mig in att rösta på dem.

Jag tycker oerhört synd om poliserna som utsattes för dödligt våld (terrorism helt enkelt) i helgen. Flera av dem kommer antagligen att lämna yrket.

Att ha ett farligt jobb och sakna stöd både uppifrån och av allmänheten, är ohållbart. Det är ett helvete.

Det som hände i helgen, är naturligtvis inte bara polisens problem. Du och jag, vem som helst kan utsättas för stenkastning och dyl.

Nu har ju polisen visat inte bara brister. utan också total ineffektivitet. Pöbeln slår hål på förtroendet för polisen.

Vi ser ju också ett tydligt ickesvenskt beteende.
Att ta med barn i ett sådant här sammanhang, är såklart vidrigt men det är också slugt.

Polisen kan inte försvara sig, av rädsla för att skada barnen.

Skulle en tolvåring skadas av polisen, skulle det ältas i 20 år......
Svenskar lider av ett sjukligt dåligt samvete gentemot andra. Att sticka huvudet i sanden likt strutsen och hoppas att strutsen är borta när de lyfter på huvudet.
Vänta Du tills mobben kommer till riksdagen och lyfter ut våra folkvalda eller värre skjuter dem på plats. Mobben består inte av någon svensk för så kan man bara inte göra. Nej det är fundmentalisterna som kommer och ser till att det blir som sägnen alltid spått. Att de ska ta över värkdsherraväldet och de börjar med anknationen Sverige
Citera
2022-05-04, 00:40
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Antagligen ja.

Enbart misstanken om planerad Koranbränning, leder till terrorism, mordförsök, massiv vandalisering, kravaller, mordbrand, uppvigling, tre skottskadade och 104 st skadade poliser.

Tänk då vad RP (själva måltavlan) kan råka ut för.

Muslimernas logik är såklart fruktansvärd.
Det räcker med att du hotar med Koranbränning, för att krig ska utbryta utanför det lokala kebabhaket.

Nu vet vi det.

Själv är jag ateist och känner mig lika trygg som vanligt i min övertygelse.

Religionen har inte svar på några frågor.
Den erbjuder bara flum, fördumning, förvirring och förtryck.
Det var inte långt i från Rasmus fått åka hem utan pungkulor senast i Uppsala.
Han är lika populär som diaré hos muslimerna
Citera
2022-05-04, 00:49
Medlem
Ankan-mannens avatar
Polisen har hävdat att det är polisen de är ute efter, och att det är kriminella, nej och nej. Ingen kriminell har gripits, de gick på polisen då de hindrade dem att nå danksskallen. När de fick möjligheten att nå danskarna, så nöjde de sig med att nita dem.

Polisen ska inte slösa resurser på själmordbenägna danskar.
Citera
2022-05-04, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrLECTER
Det var inte långt i från Rasmus fått åka hem utan pungkulor senast i Uppsala.
Han är lika populär som diaré hos muslimerna

Ja det är klart att de hatar honom.
RP visar vad vem som helst kan råka ut för.
Att trampa dessa människor på tårna och hamna i livsfara, är inte svårt. Kolla vad som hände i Norrköping.
RP var inte ens där och människor blev nästan mördade. De är hyperkänsliga och gränslösa.
Snart får man inte kritisera Koranen heller.
Man får inte säga att det är en kass bok, full med flum och hittepågrejer. Hur ska sund religionskritik kunna finnas, när staten blundar för terrorism?
Citera
2022-05-04, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrLECTER
Svenskar lider av ett sjukligt dåligt samvete gentemot andra. Att sticka huvudet i sanden likt strutsen och hoppas att strutsen är borta när de lyfter på huvudet.
Vänta Du tills mobben kommer till riksdagen och lyfter ut våra folkvalda eller värre skjuter dem på plats. Mobben består inte av någon svensk för så kan man bara inte göra. Nej det är fundmentalisterna som kommer och ser till att det blir som sägnen alltid spått. Att de ska ta över värkdsherraväldet och de börjar med anknationen Sverige

Påskens kravaller visar tydligt vart vi är på väg.

Medan SÄPO jagar nynazister och militanta veganer, har det växt fram ett nytt hot som ingen ansvarig har koll på.

Det kokar i Sveriges källarmoskeer.

Att se en företrädare för Nyans försöka bortförklara muslimska kravaller, är verkligen vedervärdigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in