2022-05-05, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Säker? Det verkar bara finnas basisten med det namnet i närheten av Märsta vad jag kan se...

Ja, och basisten är inte gäddan.
Citera
2022-05-05, 18:08
Medlem
Detta har säkerligen sagts förr men jag börjar bli mer och mer trött på Sjöberg och Sara. Inte för att dom fiskar efter gäddor och konfronterar dom, utan för att jag är helt övertygad om att dom gör detta av egen vinning genom klick, profitering och att synas så mycket som möjligt. Felet med att hänga ut människor som pedofiler är att man sätter anhöriga i en otrolig jävla sits som jag inte tror nån av er ens kan föreställa sig. Inte nog med att ens make/pappa/bror eller vad det än må vara visade sig vara pedofil, utan nu kan hela Sverige ta del av det faktumet och alla strålkastarljus slängs över anhöriga som också får utstå hat och hot i väldigt många fall.

Hade dom på riktigt brytt som om att sätta dit pedofiler samtidigt som dom vill skydda anhöriga så hade dom konfronterat pedofilen, krävt att denne söker vård samt ringt socialtjänst och polis UTAN att hänga ut dom. Men det är klart, det tjänar man inga pengar på.
Citera
2022-05-05, 18:09
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Ni har inte fel nu igen?

Vill påstå att källan är säker. Huruvida journalisten är inblandad eller inte är ännu oklart. Men skrivna tillsammans är dom.

Känns som att journalisten kommer vilja uttala sig om detta med tanke på vad han jobbar med.
Citera
2022-05-05, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
På Facebook håller han upp en skylt där det står ”sluta skydda pedofiler”
Finns många som uttryck en del tveksamhet kring honom , inte minst med hur han gärna i detalj beskriver handlingar som begåtts mot barn
Citera
2022-05-05, 18:12
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Finns många som uttryck en del tveksamhet kring honom , inte minst med hur han gärna i detalj beskriver handlingar som begåtts mot barn
Håller med. Tycker det luktar lite kaptenklänning. Väldigt överdrivet med bilder och text.
Citera
2022-05-05, 18:13
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
På Facebook håller han upp en skylt där det står ”sluta skydda pedofiler”
Japp, ser skylten. Han skriker ut det med hjälp av versaler.
Citera
2022-05-05, 18:14
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
Vill påstå att källan är säker. Huruvida journalisten är inblandad eller inte är ännu oklart. Men skrivna tillsammans är dom.

Känns som att journalisten kommer vilja uttala sig om detta med tanke på vad han jobbar med.

Jag googlade sambon, finns en del kritik för om för vems skull han är engagerad. För sin egen del kanske? I dom lugnaste vatten går dom fulaste fiskarna.
Citera
2022-05-05, 18:14
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Japp, ser skylten. Han skriker ut det med versaler.
Stämmer jag var lite lågmäld.
Citera
2022-05-05, 18:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Håller med. Tycker det luktar lite kaptenklänning. Väldigt överdrivet med bilder och text.
Han ser ju jävligt störig ut också, så visst är det något mysko som lurar i vassen här alltid...
Citera
2022-05-05, 18:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Det som förbluffar mig är att det är ju helt sjukt hur många sådana avarter som går runt på våra gator.

Och det är alltid samma svar jag har aldrig gjort något sånt här innan.. sen flera 1000 dagars medlemskap på kik eller va det är nu dom använder…
Har man Kik som vuxen man utan syftet att chatta med egna barn så är det pga pedofili. Ingen chattar ens med egna barn på Kik. Sms används till sånt.
Ingen hänger på Kik och dylika sociala medier utan sexuellt syfte. Tik tok är exakt samma sak. Garanterat.

Citat:
Fyfan den lägenheten som gäddan bor i bor också en känd pedofilhatare som värnar om kvinnor på Facebook och poserar med Runar. Stämmer detta?
På vilket sätt går exakt detta med att "värna kvinnor" hand i hand med att vara pedofiljägare?

Vilka gemensamma beröringspunkter har dom?
Det är nämligen aldrig att värna kvinnor och valarna i havet eller tigrarna i skogen. Varför?
Citera
2022-05-05, 18:18
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
H P A E bor i en lägenhet i Märsta. Han bor tillsammans med Jon*t*n *lfvén. *a

Hitta.se och Ratsit.

Hitta.se och Ratsit kan ju omöjligt veta om dom faktiskt bor ihop. Vi har haft en främmande tjomme skriven på vår adress en gång.
Citera
2022-05-05, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney

Fy fan, vad skumt alltsammans blev nu. Säger inte att Jonasolbrännan är peddo men han framstår som fett narcissistisk. Är det han som är Vulkanen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in