2022-05-05, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Hahah! Hanna ska ta upp det med honom efteråt, när en man har uttryck sig patriarkalt, det innebär att man tar honom åt sidan enskilt för att minimera risken för invändningar från gruppen

Dessutom borde hon ha sitt samtal med Angela snarare som accepterade den där rollen med ett leende, en glad medspelare i det patriarkala våldet är den som måste korrigeras (kvinnor emellan)

Typiskt smart-fula akademiker kvinnor att anmana fel sorts feminism

Hanna är INTE smart. Verkar däremot vara väldigt naiv och halvdum. Man behöver inte vara smart för att man pluggar.

Men hon är groteska ful. Bland det äckligaste jag har sett faktiskt. Biaffra-ghetto-judinna deluxe!
2022-05-05, 03:17
Medlem
Screems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yiputi
De två stora problemen är Hayes och Shevin.
Tredje problemet var Anders samtal.

Hayes har verkligen aggerat aggressivt och hotfullt mot Mattias. "Jag ska göra allt i min värld att göra dig illa". Hade han istället sagt "göra allt i min värld för att vinna" är det en sak. Men nu sa han att han ska göra Mattias illa. Det har inget med tävling att göra. Det är aldrig OK att hota någon på det sättet. Dålig sportsmanship. Spänner sig rejält gör han också och man ser hur arg han är i sin blick, över en skitsak. Inte nog med det så går han vidare med att döpa toaletten till Mattias, likt en 5 åring. Och säger aggressivt hur han kan gå in i skogen för att hitta pungkulor. Hans beteende är likt en 10 åring som högst. Vilken vuxen man snackar så, i TV dessutom? För att sedan gråta ut i TV "jag blir sårad" säger han. Vilket skämt!!!!

Gällande Shevin:
Shevin har utöver gjort anklagelser mot Joel & agerat som en riktigt dålig förlorare, även normaliserat Hayes beteende. Likt en 5 åring står hon också och skrattar ("jag dör!!!") När Hayes döpt toan till Mattias. Sen sitter hon med andra tjejen och diskuterar "de beter sig som barn. Kan de inte sluta med drama?", när hon själv inte är neutral i konflikten mellan Hayes och Mattias. Sen så pratar hon om att han och Hayes har samma lingo, samma typ av uppväxt osv... och att därför kommer de bra överens. Med andra ord, blattar håller ihop mot svennar. How shocking!

Ett tredje och riktigt stort problem var Anders. Han ställde inga som helst krav på att Hayes ska be om ursäkt - men att Mattias ska göra det. Vad har Mattias gjort, med än att ha uttryckt sina känslor - vilket MAN SKA göra i ett terapeutiskt samtal???Istället tar han Hayes sida och tillåter hans aggressiva beteende och mobbning. Inte nog med det, så har Mattias ALDRIG sagt att Hayes är en mördare. Men nu försa Anders sig i svensk TV och sa att Mattias sagt Hayes är en mördare. Det är förtal. Mattias har aldrig kallat någon en mördare. Sen så lägger han press på Mattias att förstå hur dåligt Hayes mår. Totalt skitsnack från Anders håll. Han är byggare och programledare - inte terapeut.

Det ENDA Mattias sagt är att han aldrig känt sig så hotad, rädd och nära att dö. Hade Anders vetat något om hur en terapeutiskt samtal ska gå till, så är det att säga hur man känner - vilket Mattias gör.

Varför bjöd han ens in Mattias till samtal? Det är Hayes som är hotfull, det är Hayes som mobbar, det är Hayes som skriker. Mattias har inte gjort ett skit.

Robinson har blivit en riktig skitshow. Jag tror helt ärligt utifrån det som skett att den enda anledningen Hayes är kvar är för hans hudfärg är svart och TV4 behöver blanda in lite olika raser. Finns ingen annan anledning att ha kvar en så hotfull, barnslig och self-victimizing person i TV.

Tänk er nu om det var Mattias som hade skrivit "Hayes" över toaletten och hotat honom, sen ha mage att be om en ursäkt. Mattias hade kastats ut ur Robinson direkt.

Är själv inte svensk eller ens vit. Men detta jävla "woke culture" måste få ett stopp i TV. Hayes har varit osportslig, hotfull och barnslig. De hade inte setts på veckor men direkt blir han en bitch som inte ens hälsar på Mattias, sen gnäller han på Mattias om att han trodde bråket var över. Makes no sense. Det är ju Hayes som fortsätter bråket! Trots detta vill de vrida på det som att Mattias är problemet. Förjävligt rent utsagt.

Hayes och Shevin är apor från orten.

// är själv invandrare uppvuxen i orten så vet hur det funkar. De gör self-victimizing på sig eftersom de vet statlig TV som TV4 och SVT går ner på knä för folk med utländskt påbrå. De borde skämmas! Bojkottar Robinson förevigt efter denna woke BLM-loving shit dramashow.

Kom ihåg: man kan ta en blatte ur djungeln, men man kan aldrig ta djungeln ur en blatte.

Mitt tips till Mattias är att anmäla Anders för förtal ("du kallar Hayes en mördare i TV"). Mattias har aldrig kallat någon en mördare. Det DÄR är dock förtal!

Han kan enkelt tjäna några hundratusen på detta eftersom Anders nu begått förtal inför hela svenska folket, vilket bara leder till att Mattias kommer lida av detta.

Instämmer! Men det här är bara början, det blir mer woke snart!
2022-05-05, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 24seven

Magkänslan var rätt bra och tack för spoilern
Elin Brynzér vann över dryga Kurd-Shevin, kan bara skratta åt knubbisen Shevin.

Som nu ska duellera mot Hayes om sista platsen in till Robinson.
Kan väl bara bli på ett sätt, att Kurd-Shevin får packa ihop på söndag
2022-05-05, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Hanna är INTE smart. Verkar däremot vara väldigt naiv och halvdum. Man behöver inte vara smart för att man pluggar.

Men hon är groteska ful. Bland det äckligaste jag har sett faktiskt. Biaffra-ghetto-judinna deluxe!

"Alla" tycker hon är smart, men att plugga till jurist är inte samma sak och hon verkar mer dum. Hennes utseende har inget med saken att göra, alla som är på tv behöver inte vara modeller.
2022-05-05, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
antagligen - Mattias stora tavla i årets Robinson var att han trodde sig kunna göra en deal med en brunögd som Hayes och speciellt inte en med kriminellt förflutet som just Hayes har....

Ok Hayes har uppfört sig som en 15 åring men jag skäms som svensk medborgare över Mattias, sitter och lipar och tolkar allt som ett dödshot men han bara spelar för att få sympati, en skam för Sverige.
2022-05-05, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOLS
Magkänslan var rätt bra och tack för spoilern
Elin Brynzér vann över dryga Kurd-Shevin, kan bara skratta åt knubbisen Shevin.

Som nu ska duellera mot Hayes om sista platsen in till Robinson.
Kan väl bara bli på ett sätt, att Kurd-Shevin får packa ihop på söndag

Ja, Shevin är verkligen oskön och vilken otroligt dålig förlorare. Hon påstår att hon är hård mot sig själv när sanningen är att hon är hård, elak och vidrig mot andra för att höja upp sin egen svaga person. Att hon är lärare skrämmer mig
2022-05-05, 10:08
Medlem
Juneauxs avatar
Hahahahha shevin alltså 🙈

Håll ihop duellen lyckades hon med i hela 12 sekunder innan hon lyckades fippla till det.

Sen skyller självklart på grejerna. Hennes stav var böjd? Hahahhahaha

Så jävla skönt och se henne verkligen torska en tävling så snabbt.

Kommer bli kul att se henne gå upp i duell med gorillan. Men han kommer väl fega ur och ta tornet eller 4 i rad och så förlorar han väl säkert på en skitgrej.

Gillar ingen av dom direkt men skulle helst se hayes komma in igen för att ge dom andra lite motstånd i tävlingarna.
2022-05-05, 11:09
Medlem
Angela är ju verkligen sämst på sociala spelet. Herregud..
2022-05-05, 11:23
Medlem
Nu måste alla se hur olika kulturer beter sig.
Shevin arab/rom stil/kultur. Ursäkter, lögner och ser inte själv hur idiotiskt allt låter det hon säger.
Elin nordiska stil/kultur. Förstående, är den hon är i alla lägen. Saklig utan att skryta. Tar inte onödig plats

Sätt in detta på Mattias, Angela o Hayes också, passar till 100%.
2022-05-05, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Angela är ju verkligen sämst på sociala spelet. Herregud..
Det är som att hennes hjärna inte klarar flera moment samtidigt.
IQ under medel, lätt.
2022-05-05, 11:49
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Ok Hayes har uppfört sig som en 15 åring men jag skäms som svensk medborgare över Mattias, sitter och lipar och tolkar allt som ett dödshot men han bara spelar för att få sympati, en skam för Sverige.
Jo han repade upp varenda maska i sin offerkofta för å sticka sig en ny men det orkade han inte med - som jag sagt innan jag skulle bara ha storskrattat åt fanskapet med djungelvrålet. En snyting (om den ens hade kommit nån gång) och den hade inte varit dödande som Mattias påstod han stod inför och så hade Mattias vunnit med hedern i behåll. Nu lommade han ut som en feg loser.
2022-05-05, 12:40
Medlem
Mattias skyllde på sin axel men anledningen till att han åkte hem var att han inte ville spendera minst en vecka till med Hayes och riskera att få sitt huvud krossat av en kokosnöt från Hayes under sömnen.
Desiree tränar på gym varje dag men är totalt värdelös i alla styrke eller konditionsövningar.
Bra att Elin vann.Söt och trevlig tjej.Synd bara hon har några gräsliga tatueringar.
Angela tror jag blir utröstad då hon sprider dålig energi och gör sig till måltavla nummer 1.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in