2022-05-04, 19:56
Medlem
TheGhostLords avatar
Varför har ingen av tjejerna fattat att de är fler än killarna och skulle kunna göra en tjejpakt? De skulle kunna plocka de starka männen en efter en. Det brukar alltid finnas en tjejpakt men i år föredrar nord-flickorna att svärma och fjäska för Peter? Åh, sjuka Peter… Peter är för fan inte sjuk? Visst kanske i huvudet då han älskar Shevin men inte i kroppen. Det är bara skitsnack för att nästla sig in och äta sig fet.

Tommie verkar fortfarande vara luffare till själen. Vem fan sover naken så snorren dinglar ut när en kvinna sover några meter bredvid? Det är respektlöst. “Om man tycker det är konstigt att se en naken kropp...” jag har inget problem med att se nakna kroppar, skulle gärna se kvinnorna klä av sig, problemet är att alla inte vill se Tommie’s nakna slemmiga kropp med nipple piercings osv. Han kanske inte fattar att kroppar ser olika ut och att alla kroppar inte är vackra.

Jag är ingen extrem feminist och tycker inte heller om extrem feminister men det känns liiite skumt att Tommie och resten av männen i Högborgen låter Angela laga all mat och “ta hand om dem” alltså vafan hon är väl ingen HUSA? Sist jag kollade hade Jessica också barn men hon är kanske inte lika duktig på att laga mat och de är därför hon inte blev vald.

Henke får ingen tv-tid så blev förvånad när han plötsligt satt där I rucklet.

Tycker att tjejerna plus Joel (för han är lite fjollig och tjej-aktig) kan gå ihop sig och plocka killarna en efter en. Eller försöka i alla fall. Avskyr Jessica sen dag ett men Peter alltså. Ogillar starkt att en stark ung kille som kommer 2a i alla tävlingar spelar vek och sårbar, stackars mig, lilla mig, när han inte är svag. Typ som en person som får bidrag fast de inte behöver egentligen, så nån som verkligen behöver blir utan.

Efter sammanslagningen brukar de vilja plocka de som är störts hot inför en finalvecka men hittils har ingen ens nämnt vilket hot Peter är, och motivieringen till att ta ut Tommie är att han är mansgris, inte att han är stark. Istället ska de ta ut Joel, för Shevin hatar honom, Shevin som inte ens är där längre och Joel som är medelmåttig på tävlingar.

Gränslandet är bara bajs. Pinsamt, förnedrande, hård rå mobbning. Shevin och Hayes borde inte få vara med längre. Trakasserierna bryter mot Robinsons arbetsmiljö regler som de skrev på innan de gick med.
2022-05-04, 19:57
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fezk
Hur är det med geografin? Hon är väl från Brasilien haha. Och nej hon verkar inte speciellt kränkt.

Herregud snacka om att dom två mupparna gör en höna av en fjäder. "Patriarkatet"... jösses. Hoppas båda ryker.
Det är fel på hennes svenska tempus när hon pratar, var blir vara, eller hur ska man beskriva hennes IG svenska? så det blir spott on
2022-05-04, 19:59
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Jag är ingen extrem feminist och tycker inte heller om extrem feminister men det känns liiite skumt att Tommie och resten av männen i Högborgen låter Angela laga all mat och “ta hand om dem” alltså vafan hon är väl ingen HUSA? Sist jag kollade hade Jessica också barn men hon är kanske inte lika duktig på att laga mat och de är därför hon inte blev vald.
Jag börjar nästan ana slavbojor från Tommies kvinnosyn från vänster
2022-05-04, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fezk
Hur är det med geografin? Hon är väl från Brasilien haha. Och nej hon verkar inte speciellt kränkt.

Herregud snacka om att dom två mupparna gör en höna av en fjäder. "Patriarkatet"... jösses. Hoppas båda ryker.

Hon är afro-svenska.
2022-05-04, 20:00
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Hon är afro-svenska.
Finns inget som heter så, svensk är hon definitivt inte, hon är medborgare
2022-05-04, 20:01
Medlem
mr.demons avatar
Feministen som gnällde på Di Leva snubben. Är hon verkligen svensk etniskt? Hon ser så judisk ut.
2022-05-04, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Finns inget som heter så, svensk är hon definitivt inte, hon är medborgare

Hon är svensk medborgare och kan prata svenska.
2022-05-04, 20:04
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Hon är svensk medborgare och kan prata svenska.
Höga krav du har
2022-05-04, 20:04
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Varför har ingen av tjejerna fattat att de är fler än killarna och skulle kunna göra en tjejpakt? De skulle kunna plocka de starka männen en efter en. Det brukar alltid finnas en tjejpakt men i år föredrar nord-flickorna att svärma och fjäska för Peter? Åh, sjuka Peter… Peter är för fan inte sjuk? Visst kanske i huvudet då han älskar Shevin men inte i kroppen. Det är bara skitsnack för att nästla sig in och äta sig fet.

Vi ser 2% av en dag. Detta är en av alla saker som skett som produktionen valt att klippa bort. Peter har svimmat ett dussintal gånger pga extremt lågt blodtryck, legat med dropp innan tävling osv.
2022-05-04, 20:11
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Feministen som gnällde på Di Leva snubben. Är hon verkligen svensk etniskt? Hon ser så judisk ut.
Ser ut som hon suttit i koncentrationsläger. Sen har hon dom största tänderna jag sett.
Nä hon är nog inte Svensk.
Snacka om lättkränkt. Finns tyvärr inget trevligt att skriva om henne. Hon är värdelösast i lägret nu när Shevin försvunnit.
2022-05-04, 20:13
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vi ser 2% av en dag. Detta är en av alla saker som skett som produktionen valt att klippa bort. Peter har svimmat ett dussintal gånger pga extremt lågt blodtryck, legat med dropp innan tävling osv.

Den sista meningen du skrev att Peter har svimmat dussintal gånger pga av extremt lågt blodtryck legat med dropp innan tävling osv - vem har sagt det? Jag har inte hört det. Eller menade du att du antar det själv? För att vi inte ser mer än drygt 2% av vad som händer resterande tid på deras dygn?
2022-05-04, 20:19
Medlem
Är bara klappträn kvar efter att Mattias lämnade. Linn och Jessica, Henrik möjligtvis. Resten är bara hemska. Gillar tommie lite med, synd de kom in så sent bara. Men Hanna haha, vilken människa. Att hon orkar haka upp sig på de där . Hoppas hon ryker men produktionen ser väll till att hon blir kvar. Angelas ständiga skitprat får mig att kräkas med. Å så har vi bodybuildertjejen med sin smaklösa bikini..som givetvis också skulle bli feministiskt upprörd.. freakshow

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in