2022-05-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Det som er absolutt helt sikkert er at en eller begge av de er skyldig.
Du kan glemme RU og ingen ting tyder på at TH var i kontakt med noen andre fra krypto krim miljøet i byen.
Citera
2022-05-04, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
]
Enig. Tror ikke RU er kald nok eller taktiker nok til å holde i flere politiavhør.
Han kan ha trodd han var med på et hvitvaskingsprosjekt, som kunne bli enda større.
RU undersøkte det med Monero fordi TH ville vite mer om det.
Jeg tror fremdeles at RU misforstod uttrykket ransomware, og derfor trodde Monero var vanlig å bruke i kidnappinger. Jeg har mine tvil om den høye IQen til RU.
TH kan derfor ha fått en ide ang Monero.
Nå er det en gang slik at det var TH som viste svært stor interesse for den usporbare Monero. Virker som det blir helt glemt av enkelte her.
Hvis det er slik at RU ikke forteller hele sannheten, kan det være at frykten for å forsvinne er større enn frykten for rettsforfølgelse. Det er ingen garanti at TH får mange år i fengsel, selv om RU snakker.
Eller politiet misforstod hva RU sa ? Han ble nok ikke forhørt av IT gruppa hos politiet.
Citera
2022-05-04, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Du kan glemme RU og ingen ting tyder på at TH var i kontakt med noen andre fra krypto krim miljøet i byen.
Ikke nødvendigvis uenig og da må den andre være skyldig. Monero og kidnapping er for sært og uvanlig til at aeh plutselig blir såkalt kidnappet med løsepenger i monero. Kidnapper har drept henne i sv og vet alt om stedet også hvilken medisin aeh tar. Dette underbygger at det er en som kjenner aeh særdeles godt
Citera
2022-05-04, 19:29
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Jeg gikk i går på nytt gjennom innleggene til RU fra båtturen i slutten av juni 2017 og frem til høsten 2018. Jeg sitter ikke igjen med inntrykket av at han er krypto GM. Politiet må jo ha snappet opp alle hans passord når han var i Bjørvika leiligheten de plasserte ham i.

Inntrykket jeg sitter igjen med er at han har noe å skjule bak sin velpleide fasade.

Vi får se. Han skulle jo sjekkes ut av saken, ifølge forsvareren. Det har så langt ikke skjedd.
Citera
2022-05-04, 19:30
Medlem
Det som er bra, er at vi er i 2017. Å da er Reddit tråden fra 27 november 2017 igjen aktuelt.

https://www.reddit.com/r/Monero/comments/7epkax/question_where_i_can_buy_large_amounts_of_monero/

GM kjøper startpakken +47 40745668, GM innhenter informasjon om hvordan kjøpe mye Monero, GM kjøper pass kopi, GM oppretter mailen ohgolf@mail.com, GM oppretter flere krypto valuta kontoer. GM skriver kidnappings brevet.
Citera
2022-05-04, 19:45
Medlem
Citat:
Ikke nødvendigvis uenig og da må den andre være skyldig. Monero og kidnapping er for sært og uvanlig til at aeh plutselig blir såkalt kidnappet med løsepenger i monero. Kidnapper har drept henne i sv og vet alt om stedet også hvilken medisin aeh tar. Dette underbygger at det er en som kjenner aeh særdeles godt
Angående hvilken medisin AE tok, ble selve medisinnavnet nevnt i en epost fra motparten?
GM trenger ikke å ha kjent AE særdeles godt for å kunne skaffe seg greie på hvilken medisin hun brukte.
GM kan feks ha spurt AE om hvilken medisin hun brukte.
Senast redigerad av z-z-z 2022-05-04 kl. 19:53.
Citera
2022-05-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
"Noen" har plutselig gjort seg usøkbar på facebook.

Interessant - hvem?
Citera
2022-05-04, 20:51
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rlk73
Interessant - hvem?

RU. Men han er tilbake nå, ser det ut som. Kanskje han leser i tråden her.
Citera
2022-05-04, 21:09
Medlem
Citat:
RU. Men han er tilbake nå, ser det ut som. Kanskje han leser i tråden her.
Det profilbildet han nå har (ulv) er et profilbilde han opprinnelig hadde fra 4 januar 2017 til 21 april 2017 i tiden før han havnet i uføret. Jeg tolker det dit hen at han vil tilbake til den han opprinnelig var eller vil ha frem at han er noe helt annet enn kryptomannen.

Hvis du leser tråden RU, lure jeg fortsatt på hvorfor du endret profilbildet ditt, to ganger den dagen AEH forsvant ?
Senast redigerad av OleStoltenberg 2022-05-04 kl. 21:12.
Citera
2022-05-04, 21:31
Medlem
Citat:
Helt enig ! Noen må kjenne henne utrolig godt ! Tror ikke det er Tom , men en annen nær . En som vet om hennes rutiner osv . Tror det har vært kamera i huset som de har sjekket og følgt med når hun ankommer badet feks . Tror taklampen ble knust kvelden før pga det ble prøvd å montere kamera inni lampen .
Citera
2022-05-04, 21:39
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philine
Tror taklampen ble knust kvelden før pga det ble prøvd å montere kamera inni lampen .

Har jeg liten tro på. Hvis det skulle monteres kamera hadde det a) ikke blitt montert inni
en lampe, og b) vært gjort mye lenger i forveien.
Citera
2022-05-04, 21:47
Medlem
Citat:
Har jeg liten tro på. Hvis det skulle monteres kamera hadde det a) ikke blitt montert inni
en lampe, og b) vært gjort mye lenger i forveien.
Nei , helst kortes mulig for at den ikke skulle blitt oppdaget . Derfor sønnen måte dra før de kom hjem kan være for å sjekke om kamera fungerer på mob. før alt skal skje dagen etterpå. Liten tro på at noen kan bare gå inn i hus å kidnappe når morgen har blitt lys , barnehagebarn feks går turer forbi stadig , samt andre . Ganske gående trafikk på tidspunktet de anser hun har blitt kidnappet . Her er det noen som vet at hun ikke hadde besøk feks av datter som ikke bor langt unna osv . Mye skurrer med sønnen .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in