2022-05-04, 18:32
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Ja klart dem gör, även andra liknande sajter. De har bilder på antingen en person som är över 18 eller en välutvecklad 14 åring tex.

Sedan skriver de innan träffen, ja har inte varit ärlig om en sak. Ja är 14, är de ok om vi träffas endå? Skulle bli väldigt ledsen att inte få träffa dig. En kåt person som inte fått ligga på länge klart han napparn så länge personen har en kropp som lika hjärna hade kunnat vara en 20 årings. Dumpen är redigt fula, utnyttjar mäns desperation för att få pengar och mer tittare

Ja... BC har ju även betalspärr för att bli medlem. Det är ju knappast ett ställe där du söker eller hittar ungar.

Va är nästa steg? Skicka in 18-åringar på krogen strax före stängning att ragga killar. Strax före sänggåendet får de ljuga och säga att de är 14 för att testa moralen.

Finns tydligen ingen nedre anständighetsgräns hos Dumpen... Gissat att det börjar glesna bland Gäddorna.
Citera
2022-05-04, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eddi74
Han kommer nog sjuka sig från jobb imorgon, äckel-päckel

Snubben har 500+ kontakter på Linkedin, kan bli en jobbig Torsdag för liraren
Citera
2022-05-04, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley
Stämmer namnet som Sara och Patrik ropar efter honom? Hittar nämligen ingen 33-åring som lyssnar efter det namnet, äger en Passat och bor i Malmö.

Det är hans sambos bil. Eller tja, fd sambo antar jag nu.
Citera
2022-05-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredda88

exakt, såg det. men han förtjänar det. SVIN
Hans linkedin borta nu😆😆😃
Citera
2022-05-04, 18:41
Medlem
Kan nån pma vem senaste gäddan är tack?
Citera
2022-05-04, 18:42
Medlem
USK1s avatar
Nu är jag lat, jag vet.
Men orkar inte söka själv idag, har id kommit på senaste löparen? Bor i närheten-ish så hade varit intressant.
Citera
2022-05-04, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredda88

och redan skyddad adress på mrkoll! det gick snabbt!
Citera
2022-05-04, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eddi74
exakt, såg det. men han förtjänar det. SVIN
Hans linkedin borta nu😆😆😃
Han skulle behöva lita charlek kanske.
Citera
2022-05-04, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Nu är jag lat, jag vet.
Men orkar inte söka själv idag, har id kommit på senaste löparen? Bor i närheten-ish så hade varit intressant.

Jag har id, men kan ni inte jaga lite själv? Hut svårt kan det vara
Citera
2022-05-04, 18:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ja... BC har ju även betalspärr för att bli medlem. Det är ju knappast ett ställe där du söker eller hittar ungar.

Va är nästa steg? Skicka in 18-åringar på krogen strax före stängning att ragga killar. Strax före sänggåendet får de ljuga och säga att de är 14 för att testa moralen.

Finns tydligen ingen nedre anständighetsgräns hos Dumpen... Gissat att det börjar glesna bland Gäddorna.
Den tysta moralen finns oavsett Dumpen eller inte, och förtigandet utövar sin makt på tusen sätt i sociala sammanhang. Många gånger tom inför folks egna spegelbilder och samveten.
Det går inte att ha män med infekterade sinnen i möblerade rum.
Dumpen kan leda till att manliga dagisfröknar och ridskolelärare till sist vågar säga jaha titta naken flicka. Så söt. Frågor på det?
Och därefter gå vidare i lektionerna utan att alla sammanhang från morgon till kväll ska förstöras av pedofilriddare som försöker gömma tasken och låtsas vara kvinnor så att säga.
Citera
2022-05-04, 18:46
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Nu är jag lat, jag vet.
En hjälp på vägen: Efternamnets första del är samma som förnamnet på den skådespelare som spelar Fredde i Solsidan.
Citera
2022-05-04, 18:46
Medlem
JamesTrombleys avatar
Citat:
Nu är jag lat, jag vet.
Sommarbarn som delar namn med en fotbollsspelare som tog Sverige till VM 2018, men skadade sig och kunde själv inte delta.

Bor i en gränd där kockar bor. Om ordet kockar uttalas på skånska.

Har en äldre sambo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in