Citat:
Ursprungligen postat av
BeachBob
Blev lite besviken på Dumpens Facebook när jag läste följande dom lagt upp om trycket på deras kläder. Dom borde Istället lyssna på alla som kritiserar kläderna och sagt som exempel att vi har ett lager med det trycket som vi måste sälja. Därefter kommer andra fina kläder med fint tryck. Istället dödar dom all kritik med nedanstående text som jag kopierat från deras Facebook. Mycket dåligt och dom kläderna förstör Dumpens rykte enligt mig. Vill även gå så långt att dom kläderna kan bli Dumpens undergång.
”GÄLLANDE TRYCK Det börjar bli ganska tröttsamt med kommentarer typ
"-Jag skulle ALDRIG sätta på mig ett plagg med budskapet om att DÖDA någon...."
Backa bandet, kolla upp vad vi står för och framförallt vad just DOM trycken står för...
Det finns tryck som är mer mellanmjölk, till och med lättmjölk om man inte klarar av att stå upp för "Kill" och "Hunt"... Ni är lika mycket ambassadörer för detta som de kändisarna som väljer att stötta oss. Från och med nu kommer ALLA kommentarer angående detta raderas DIREKT.
Det kommer även att skrivas in i reglerna. Kommer att resultera i tidsbegränsad avstängning.”
Om detta är bland det som står på deras egen facebooksida så måste jag säga att mina misstankar om att de har svårt för att ta kritik blir bekräftade.
Jag har varit inne några ggr och kollat på Dumpens kommentarsfält och kommentarsfält på sidor realterade till Dumpen, jag har nästan aldrig sett någon kritik mot deras arbete på dessa sidor, sådant förekommer endast här på Flashback där den riktiga debatter existerar och Dumpen själva deltar.