2022-05-03, 15:05
Bannlyst
Varför funkar inte rövpanna för mig på denna?
Gör helt rätt och tagit rövpannor på annat förr
Citera
2022-05-04, 04:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjanist
Har du byggt upp tolerans kanske?
Citera
2022-05-04, 09:44
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Lös upp 1g på en meter så ska det svänga på.

Är du säker på att du gör rätt? Jag har tagit rövoannor ibland för länge sedan då mina vener inte funka och ibland funka det väldigt bra och ibland knappt kännbart. Vinkla den in emot sidan.
Citera
2022-05-30, 11:00
Avslutad
Citat:
Löste du ditt problem?
Citera
2022-06-17, 15:36
Medlem
Tropexs avatar
Hur lång tid efter snort kan man snyta sig? För att skona näsväggarna så mycket som möjligt. Efter 20 min borde allt i en snort tagits upp, va? Eller ca var 30-40 min innan varje påfyllning. Vad tror ni?

Köpte nyss 2 g, började med en bomb på ca 300 mg, en timme efter nästan en hel pizza. Aldrig bombat förut så ska bli intressant att jämföra. Sen tog jag ca 100-150 mg i snoken nyss, ska nog fylla på med lika mycket snart.
Senast redigerad av Tropex 2022-06-17 kl. 15:39.
Citera
2022-06-20, 02:31
Medlem
Gaspatroninnas avatar
Har nu på väg 3MMC.

*Vad är skillnaden och vilken är tygnst?
*Vad har jag att vänta mig. Aldrig provat nån av dom.
*Hade tänkt prova ett g hur mkt ska jag ta som första dos?

Tänkte även bomba ta oralt istället för nasalt vill inte fräta mina slemhinnor. Kommer heller inte ta de på helt tom mage. Har respekt för den här just för att den frätande.
har inte hållt på så mkt med CS droger senaste åren. Går på voxra vilket tydligen gör att amfetamin och cola blir man mer påverkad av.

Vad jag läst har 3cmc en liknande molekyl som voxras.
Mvh
Senast redigerad av Gaspatroninna 2022-06-20 kl. 02:37.
Citera
2022-06-20, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspatroninna
Har nu på väg 3MMC.

*Vad är skillnaden och vilken är tygnst?
*Vad har jag att vänta mig. Aldrig provat nån av dom.
*Hade tänkt prova ett g hur mkt ska jag ta som första dos?

Tänkte även bomba ta oralt istället för nasalt vill inte fräta mina slemhinnor. Kommer heller inte ta de på helt tom mage. Har respekt för den här just för att den frätande.
har inte hållt på så mkt med CS droger senaste åren. Går på voxra vilket tydligen gör att amfetamin och cola blir man mer påverkad av.

Vad jag läst har 3cmc en liknande molekyl som voxras.
Mvh

Likheterna mellan 3-MMC och 3-CMC är slående, nästintill identiska. 3-MMC är enligt mig snäppet vassare och mer åt det empatogena hållet medan 3-CMC besitter en mer tjackig och smutsigare känsla. 3-MMC är väldigt lik sin företrädare 4-MMC/mefedron men tyvärr skulle jag dock tro kvaliteten nu är sämre än back in the day.

Finns likheter med MDMA i och med stark påverkan av serotonin men är tillräckligt mycket åt dopaminhållet att ruset är lätt att hantera och rikta mot ett specifikt håll. Dosera som amfetamin. Med andra ord, både oralt och nasalt intag fungerar men jag hade föredragit nasalt. Min känsla för dosering följer här nedan. Det går bra att fylla på flera gånger men det är en bra idé att börja med en större dos och sedan eventuellt fylla på med mindre doser. Men börja lågt om du känner dig osäker och klättra uppåt.

Mild dos: 50-100 mg
Mellan: 200-300 mg
Stor: 300 mg +

Det där med voxra var ny information för mig. Låter klokt att ha der i åtanke och möjligtvis dosera försiktigare. Eftersom du vill bomba är det nog bättre att inte ta det med full mage, är det inte bara en risk att en del går till spillo?
Senast redigerad av Skogsvandring 2022-06-20 kl. 04:11.
Citera
2022-06-20, 14:39
Medlem
Gaspatroninnas avatar
Jag håller med dig att de går till spillo.

Problemet ör att de är ju rätt frätande och min mage blir strulig av att bara bomba vanlig tjack så vill hellre ta de säkert och ta lite mer än att fucka upp mgen
Citera
2022-06-24, 22:25
Medlem
Varför finns det ingen FAQ på i denna tråd start?
Kan någon svara på följande frågor.

Är 3cmc besläktad med kola?

Hur skiljer det sig ifrån andra CS? För jag har hört att det är skönare och naturligare rus utan eller mindre avtändningar som man får från exempelvis kola. Stämmer det?

Brukar ni ha benso tillhands för att landa på den ifall om det uppstår avtändande effekter?

Vad är det ni älskar och hatar med denna substans?
Citera
2022-06-24, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Varför finns det ingen FAQ på i denna tråd start?
Kan någon svara på följande frågor.

Är 3cmc besläktad med kola?

Hur skiljer det sig ifrån andra CS? För jag har hört att det är skönare och naturligare rus utan eller mindre avtändningar som man får från exempelvis kola. Stämmer det?

Brukar ni ha benso tillhands för att landa på den ifall om det uppstår avtändande effekter?

Vad är det ni älskar och hatar med denna substans?
3-CMC är en Katinon och därmed inte besläktad med Kokain.
Till skillnad från många andra cs så går den här på både starkt på serotonin, dopamin och noradrenalin vilket gör den mera toxisk än renodlade serotonerga/dopaminerga substanser.

Avtändningen kan vara mild vid små doser men kan vara rätt så grov efter några gram.
Kokain ger annars knappt märkbar avtändning så länge man inte börjar blanda med alkohol.

Jag körde den ganska hårt när den var laglig under 2015 och jag behövde alltid benso för att klara av kraschen. Tips är ju att ha det till hands iaf.
Citera
2022-06-24, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
3-CMC är en Katinon och därmed inte besläktad med Kokain.
Till skillnad från många andra cs så går den här på både starkt på serotonin, dopamin och noradrenalin vilket gör den mera toxisk än renodlade serotonerga/dopaminerga substanser.

Avtändningen kan vara mild vid små doser men kan vara rätt så grov efter några gram.
Kokain ger annars knappt märkbar avtändning så länge man inte börjar blanda med alkohol.

Jag körde den ganska hårt när den var laglig under 2015 och jag behövde alltid benso för att klara av kraschen. Tips är ju att ha det till hands iaf.

Jaha så den är toxicare än andra CS.

Brukar man inte dricka alkohol tillsammans med 3cmc för att få maximal rus? Jag menar annars förbrukar man ju lätt hela påsen på kvällen om man ska ta det bara så utan alkohol och då har man fuckat sina receptorer.

Hur länge håller rusen?

Vad är skillnaden mellan 3mmc o denna?
Citera
2022-06-25, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Jaha så den är toxicare än andra CS.

Brukar man inte dricka alkohol tillsammans med 3cmc för att få maximal rus? Jag menar annars förbrukar man ju lätt hela påsen på kvällen om man ska ta det bara så utan alkohol och då har man fuckat sina receptorer.

Hur länge håller rusen?

Vad är skillnaden mellan 3mmc o denna?
Det funkar nog rätt bra och det är nog vanligare än utan. Jag föredrar alltid cs utan alkohol.

Ganska kort rus. Nu var det ju sju år sen jag körde sist men vill minnas att peaken varade i 1,5 h och sen vill man fylla på igen.

Det jobbigaste var att man blev så sjukt kåt under ruset, mycket värre än på tjack.
Senast redigerad av Rvrvrp 2022-06-25 kl. 00:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in