Citat:
Ursprungligen postat av
Gaspatroninna
Har nu på väg 3MMC.
*Vad är skillnaden och vilken är tygnst?
*Vad har jag att vänta mig. Aldrig provat nån av dom.
*Hade tänkt prova ett g hur mkt ska jag ta som första dos?
Tänkte även bomba ta oralt istället för nasalt vill inte fräta mina slemhinnor. Kommer heller inte ta de på helt tom mage. Har respekt för den här just för att den frätande.
har inte hållt på så mkt med CS droger senaste åren. Går på voxra vilket tydligen gör att amfetamin och cola blir man mer påverkad av.
Vad jag läst har 3cmc en liknande molekyl som voxras.
Mvh
Likheterna mellan 3-MMC och 3-CMC är slående, nästintill identiska. 3-MMC är enligt mig snäppet vassare och mer åt det empatogena hållet medan 3-CMC besitter en mer tjackig och smutsigare känsla. 3-MMC är väldigt lik sin företrädare 4-MMC/mefedron men tyvärr skulle jag dock tro kvaliteten nu är sämre än back in the day.
Finns likheter med MDMA i och med stark påverkan av serotonin men är tillräckligt mycket åt dopaminhållet att ruset är lätt att hantera och rikta mot ett specifikt håll. Dosera som amfetamin. Med andra ord, både oralt och nasalt intag fungerar men jag hade föredragit nasalt. Min känsla för dosering följer här nedan. Det går bra att fylla på flera gånger men det är en bra idé att börja med en större dos och sedan eventuellt fylla på med mindre doser. Men börja lågt om du känner dig osäker och klättra uppåt.
Mild dos: 50-100 mg
Mellan: 200-300 mg
Stor: 300 mg +
Det där med voxra var ny information för mig. Låter klokt att ha der i åtanke och möjligtvis dosera försiktigare. Eftersom du vill bomba är det nog bättre att inte ta det med full mage, är det inte bara en risk att en del går till spillo?