2022-05-03, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Så Patriks vuxna dotter gråter och blir ledsen över vad som skrivs i tråden, men ett barn som blev slaget och mobbat i skolan och utslängd ur sin fotbollsklubb på grund av hans pappas gärningar och Dumpen ska gilla läget. Så udda resonemang och jag skulle aldrig skriva något fult om Patrik och Sara, jag tror dock att dom inte har tänkt tillräckligt noga gällande konsekvenserna som uppstår för oskyldiga anhöriga.

Jodå, Patrik visste att det skulle uppstå svåra konsekvenser för nära och kära, speciellt hans älskade dotter som numera är vuxen är den som fick ta emot dessa konsekvenser och får än idag, när hon loggar in i denna tråd, Då tänker jag mer på Kokain delen och pundar patrik etc. Detta är den bittra sidan av verkligheten. Detsamma för anhöriga till ej friska fiskarna. Lägger man sig under ribban till vad som är accepterat (lägsta möjliga nivå) i samhället så skall dem hängas ut.

Detta hände redan för 30år sedan när pappor med barn blev uthängda i Efterlyst. Då blev anhöriga kontaktade, fönster utslagna, ungarna retade , mobbade, slagna, en del elaka ungar kissade på den utsatta barnet i skolan i gymnastikpåsen. Flera av familjerna fick flytta pga uthängningarna. Nu händer inte detta alla, dock händer det. Detta är numera accepterat. Inte en jävel klagar på Efterlyst efter 30år. Jag tillhör dem som älskar efterlyst och chips

Torleifsdottir, din golvmopp, VAKNA. Detta är inget nytt fenomen. Rikta fokus till dem som skapar problemet.
Rovfisken är en Gädda! Så, nu har vi lös det. Återgå nu till det jag sa tidigare?

Kontakta dem som kan hjälpa dig? Snart val, gör din röst hörd, haha
https://www.domstol.se/hogsta-domstolen/
https://www.kungahuset.se/english
https://www.aklagare.se/kontakt/
https://www.regeringen.se
https://www.jo.se
Citera
2022-05-03, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du tolkar inlägget om 5 minuter på ett helt annat sätt än vad jag gör eftersom jag vet att på detta forum finns mängder med människor som är mycket skickliga på att hitta personer.
Att du tog ett gott råd om att sluta upp med att väcka intresse hos människor genom att lägga upp information efter information om ett barns situation som ett hot är väldigt märkligt

Nej, jag tolkar det på det enda rationella sättet. Jag har inte skrivit några som helst privata saker om min brorson, personen ville dock att jag skulle skriva något så privat som namnet på fotbollsklubben. Det var inget råd om att jag inte ska ge information om barnet, utan det var en fråga om att personen ville just veta privat information om namnet på klubben och sedan följde upp med att skriva att han kan hitta barnet på 5 minuter om han vill när jag nekade hans fråga. Du är lika galen som inte ser problem i personens beteende och kommentar men du ser problem en anonym förklaring om vad folkdomstolen har lett till i detta fall.

Det är inte normalt på något jävla sätt, och speciellt inte i en tråd som handlar om utsatta barn som utsätts för sexuella övergrepp från äckliga män.
Senast redigerad av Torleifsdottir 2022-05-03 kl. 20:25.
Citera
2022-05-03, 20:30
Medlem
Citat:
Nej, jag tolkar det på det enda rationella sättet. Jag har inte skrivit några som helst privata saker om min brorson, personen ville dock att jag skulle skriva något så privat som namnet på fotbollsklubben. Det var inget råd om att jag inte ska ge information om barnet, utan det var en fråga om att personen ville just veta privat information om namnet på klubben och sedan följde upp med att skriva att han kan hitta barnet på 5 minuter om han vill när jag nekade hans fråga. Du är lika galen som inte ser problem i personens beteende och kommentar men du ser problem en anonym förklaring om vad folkdomstolen har lett till i detta fall.

Det är inte normalt på något jävla sätt, och speciellt inte i en tråd som handlar om utsatta barn som utsätts för sexuella övergrepp från äckliga män.
Allt du skrivit om ditt syskonbarn är mycket privata saker ,skör, utsatt, ensam, förlorat socialt sammanhang osv .
Många kan nog få för sig att gräva vidare i familjens situation för att de kan andra kan ha suspekta motiv
Citera
2022-05-03, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Allt du skrivit om ditt syskonbarn är mycket privata saker ,skör, utsatt, ensam, förlorat socialt sammanhang osv .
Många kan nog få för sig att gräva vidare i familjens situation för att de kan andra kan ha suspekta motiv

Du svarar inte på frågan, jag har inte skrivit något som gör att han kan hittas.
Personen du går i god för efterfrågade namnet på fotbollsklubben som barnet spelade i samt följde upp med att skriva att han kan hitta barnet på 5 minuter om han vill när jag inte ville ge namnet på klubben, och du reagerar inte på det alls. Ditt skitsnack är så jävla genomskinligt.
Citera
2022-05-03, 20:39
Medlem
Citat:
Du svarar inte på frågan, jag har inte skrivit något som gör att han kan hittas.
Personen du går i god för efterfrågade namnet på fotbollsklubben som barnet spelade i samt följde upp med att skriva att han kan hitta barnet på 5 minuter om han vill när jag inte ville ge namnet på klubben, och du reagerar inte på det alls. Ditt skitsnack är så jävla genomskinligt.

Du har helt rätt, vi äkta antipedofiler håller helt med dig. Det är aldrig försvarbart att offra oskyldiga barn på underhållningens altare till publikens beklämmande jubel
Citera
Medlem
Uppdatering alla barn: S und P hänger fortfarande på Dumpen och lockar kidsen.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Jag skrev inget om "ensamrätt". Men de slipper kanske anklagelserna om att de låter andra ta sk-ten genom denna typ av goodwill-aktion?

Patrik som är gammal idrottare kan väl ta med sig nån gammal polare som är fotbollshjälte för att ytterligare boosta killens (brorsonens) självförtroende.
Trevligt när någon missuppfattar för då känns det ändå som den användaren är mer på riktigt.
Nej självklart ingen ensamrätt men man kan undra var alla dessa hundratusentals personer, lärare och lagkaptener befinner sig.
De är anställda just i syfte att förhindra mobbning, trakasserier, hot och ofredanden. Undervisa. En enda rektor med ett enda barn som blir mobbat borde avskedas påstående fot. Fängelse borde följa dessutom.

Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Ja, eller så ser du bara allt från ditt håll, alternativt tror att hon är den hon utger sig för att vara men du vill ändå misstänkliggöra henne för andra i tråden. Hur som, Torleifsdottir verkar trovärdig.
17000 svar som denna tråd har skulle inte kosta mer än ett par hundratusen för journalister med timpeng och moms att skriva.
De tänkta tankarna bakom kommentarerna lite mer men fortfarande inga ansenliga belopp för någon med stor kassa eller som en mikroskopisk rännil av polisens arbete. Kanske är Torleifsdottir den hon påstår, kanske inte.
Citera
2022-05-03, 20:45
Medlem
N0IItoleranss avatar
Tråden är helt kapad.
Torleifadottir.
Jag förstår att du är upprörd men dina argument upprepar sig. Det är vansinnigt att folk gör så barn mår dåligt. Kontakta skolor soc o allt o se till att din brorson får trygghet. Här på flashback hjälper det inget för honom iaf.

Jag vill bryta mönstret med en liten återblick.

LundafRedde
https://dumpen.se/2022/03/16/mannen-som-inte-hann-raka-sig-napp-igen/

En rejäl fiskning där fiskaren uppenbarligen ibland inte orkar spela liten utan svarar som en hel kvinna.

Fredde berättar varför han vill knulla barn. Ni vill inte gidta er o skaffa barn. Jo jag tackar. De är ju fortfarande barn. Ett praktexempel på man som endast bryr sig om sig själv.

Han får snabbt bråttom när han hör Sara berätta vad som ska hända. Skryter om sina cykelreparatörsfärdigheter

Riktigt äcklig chatt. Grooming på amatörnivå men han är hal ändå
Citera
2022-05-03, 20:57
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Det är väl vad vi har, ja. Inte särskilt rikt utgångsläge. Har även provgooglat på mn668 och lite namn med födelseår 66. För man borde nästan kunna anta att han är född 1966 om han är 55 som han skriver. Och fyller 56 senare i år. (?) Kanske tom född aug 66 om man ska luras tro att användarnamnet betyder något.

Men inget lätt utgångsläge som sagt, vi kanske får in tips som kan leda oss vidare via kommentarsfält på Dumpen resp. 2forty2.
Knepigt, ja. Men det dyker nog upp en bättre tråd inom kort.
Citera
2022-05-03, 21:01
Medlem
Citat:
Jag tolkar inlägget om att hitta på 5 minuter som en ren information till dig om det finns mängder med människor på detta forum som faktiskt kan hitta dina släktingar, deras barn , skola och fotbollsklubb och att man därför inte ska lägga ut en massa information om man inte vill att någon ska hitta personer
Citera
2022-05-03, 21:04
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Tråden är helt kapad.
Torleifadottir.
Jag förstår att du är upprörd men dina argument upprepar sig. Det är vansinnigt att folk gör så barn mår dåligt. Kontakta skolor soc o allt o se till att din brorson får trygghet. Här på flashback hjälper det inget för honom iaf.

Jag vill bryta mönstret med en liten återblick.

LundafRedde
https://dumpen.se/2022/03/16/mannen-som-inte-hann-raka-sig-napp-igen/

En rejäl fiskning där fiskaren uppenbarligen ibland inte orkar spela liten utan svarar som en hel kvinna.

Fredde berättar varför han vill knulla barn. Ni vill inte gidta er o skaffa barn. Jo jag tackar. De är ju fortfarande barn. Ett praktexempel på man som endast bryr sig om sig själv.

Han får snabbt bråttom när han hör Sara berätta vad som ska hända. Skryter om sina cykelreparatörsfärdigheter

Riktigt äcklig chatt. Grooming på amatörnivå men han är hal ändå
Skönt med en återblick i all pajkastning! LundFredde är en gädda vi behöver namnet på. En tillbakadragen fuling som antagligen kom cyklandes iklädd ett par väl valda kalsonger som han ville att barnet skulle dra ner. As!

Problemet med nyreggade användare är att man får ta allt de skriver med ett lastbilsflak salt. Det kan lika gärna vara en uthängd som sitter och kritiserar. Om det stämmer är det tragiskt men man är bra naiv om man låter sig övertygas av ett sannolikt troll. Jag tar det för osannolikt att pojken inte skulle få spela i fotbollslaget längre, om han verkligen ville. I så fall är det inte bara nackskott på tränarna utan även diskriminering. Det känns mycket troligare att de hade stöttat pojken. Nog om det!
Senast redigerad av Lysturken 2022-05-03 kl. 21:16.
Citera
2022-05-03, 21:15
Medlem
Lysturkens avatar
Jag fortsätter uppsamlingen av de gäddor som ännu inte blivit offentliggjorda här i tråden. Totalt är det fortfarande 11 st. kvar att identifiera men bara 2 rebusrundor kvar att lägga till efter denna inklusive gårdagens napp nummer #93.

Rebusrunda #19

https://dumpen.se/2022/02/26/en-enkel-resa-till-polisstationen-napp-igen/

Följande gädda ville träffa en trettonårig flicka tillsammans med sin kompis. Han konfronterades någonstans i Stockholm. Det kan ha varit på Östermalm som nämns i chatloggen, eller i närheten av T-centralen. Det är egentligen oviktigt men han skriver vid ett tillfälle att han just nu befinner sig i "Jakobsberg" så det är inte otänkbart att han bor åt det hållet och kom åkandes därifrån. I övrigt finns ingenting att gå på. Invandrare med knackig svenska.

Känner du igen honom eller har du info som kan leda till att hans identitet kan listas ut. Skriv en rebus här i tråden eller skicka ett PM.

ALLA ska fram!

Hittills olösta fall:

Rebusrunda 6: Snuskmorfar i Falun
Rebusrunda 11: Chaffis-Micke i Tumba
Rebusrunda 12: Bajsmannen i Södertälje
Rebusrunda 14: LundFredde
Rebusrunda 15: MarkBigBone i Malmö
Rebusrunda 16: Kalle D i Enköping
Rebusrunda 17: Garderobspedofilen i Kvidinge
Rebusrunda 18: Somaliern från Kista
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera