Citat:
Ursprungligen postat av
Kvalster69
Jag har aldrig läst linns blogg, jag har aldrig scrollat igenom linns flöden och händelser noggrant och lagt små detaljer på minnet. Så jag ber om ursäkt kontot ”ennemenn” att jag inte är lika observant som du så att jag kan veta exakt vilket datum hon troligtvis blev befruktat etc och hur mycket hon leker i parker med barnen utan att ha skyltat det på Instagram över huvudtaget för att visa vilken duktig och lekfull mamma hon är och hur mycket tallriksmodellen mat hon lagar mer en fruktfat till barnen. Tyvärr men får jag inte betalat för att göra research så lägger jag inte så mycket tid och energie på det. Flashback för mig är skvaller och påståenden utefter de underlag man faktist har kunnat observera själv, sen så får man självklart rätta, lägga till o spekulera ytterligare det är ju det som är kul. Men jag upplever att du går i försvars läge för henne alltid. Som när vi diskuterade om huruvida tingelinn aktiverar barnen.. du insitiserade starkt att hon visst leker med barnen jätte ofta i parker utan att lägga upp en minsta lilla bild eller text i sitt flöde.. kom igen vi vet exakt vad hon består på för mentalitet.. allt skall dokumenteras för att VINNA duktighets poäng.. som när hon kokade sylt en gång tex så skulle hon lägga upp o visa och kalla sig för bästa hemma frun osv… hon skulle visst lägga upp varje gång hon var i parken med barnen eller involvera det en frekvens i sina yt videos.. men vi har aldrig sett det. Bara hennes egna tillfredsställda liv där hon springer runt på spa varannan timme får vi se för det är vad vi tolkar som hennes vanliga vardag då det är det som syns och vi vet mycket väl hur hon ska skylta och göra sig duktig hon skulle aldrig glömma säga eller dokumentera en lek stund med barnen på 3-4 timmar i parken..
Absolut helt okej att skvallra (som jag tidigare skrivit). Det jag vänder mig emot är att jag ses som Linns försvarare i de lägen jag lägger fram fakta kring hur det faktiskt står till.
Jag har tyvärr inga belägg för parklek mer än att jag vet att Linn tidigare lagt ut en hel del bilder (kanske på storys?) på lek i park/picknick osv. Så min bild av just det är helt enkelt annorlunda. Du har absolut rätt i att man sedan Linn blev gravid inte sett mycket till ”aktiviteter” med barnen. Men innan dess såg hennes flöde helt annorlunda ut.
Det är oerhört mycket i Linns föräldraskap som går att ifrågasätta, men just specifikt parklek råkade jag inte hålla med om. Det betyder inte att jag vill försvara Linn i alla lägen.
Om du tittar på allt jag skrivit (vilket du kan göra genom att bara sortera fram mina inlägg) så finns där ett antal kommentarer om Linns lögner och märkligheter (senast hennes ”reklam” för bröstpump som hon redan använde med Juvelia men vill få det att låta som något ”nytt”). Så nej, jag försvarar inte Linn i allt hon gör. Verkligen inte.
Det är helt knäppt att hon blir gravid 2 månader in i en relation. Och jag tycker det är fullständigt rimligt att påpeka att någon räknar beutalfel och tycker att någon av killarna innan kan vara pappan.
Det kan de som sagt vara, men då får man istället spekulera i otrohet