2022-05-02, 20:39
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag är självsäker i att jag är omanlig

Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Martin och Jonas kommer ju från två skilda världar, det är stor skillnad att vara bög i Sthlm jämfört med småstad i Närke.

Märtha bygger kuddväggar, ge mig styrka!
Älskade den gammeldagsa klockans höga tick tack i slowmotion när Märta låg & låtsades läsa i sin bondage bok 40 nyanser av honom bakom
budget-Berlinmuren där hon är öst, Tear down this wall med Billy Ocean spelades tveklöst
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-02 kl. 20:45.
Citera
2022-05-02, 20:41
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fransethaiko
Märtha är fullständigt vedervärdig. Humor att detta är ett inslag i detta program numera. Snäll man möter vedervärdig kvinna. Nästa säsong vill jag se en man kritisera sin kvinna för att inte vara tillräckligt kvinnlig, mesig osv. Går det obemärkt förbi som nu eller ramaskri i social media? Gissar på det senare.

Ska hon tvinga sig själv att känna attraktion när hon helt uppenbart inte gör det? Axel är väl inte precis snygg. Men det är ju inte där problemet ligger utan i hans personlighet. Han känns som en bortkommen småpojke som aldrig kysst en kvinna.
Citera
2022-05-02, 20:45
Medlem
goosehunters avatar
Dessutom testar Märtha honom. Hon pushar honom. Hans mesighet irriterar henne. Han hade vunnit så mycket på att spela korten annorlunda. Samtidigt. Varför ska Axels tillkortakommanden hela tiden exponeras? Varför ska han inte få vara den han är?
Citera
2022-05-02, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
Ska hon tvinga sig själv att känna attraktion när hon helt uppenbart inte gör det? Axel är väl inte precis snygg. Men det är ju inte där problemet ligger utan i hans personlighet. Han känns som en bortkommen småpojke som aldrig kysst en kvinna.

Hon ska absolut inte känna sig tvingad! Men nu står hon där i köket och manglar stackars Axel kring hans manlighet, vem är hon att döma?

Varför tvingar produktionen iväg dem på bröllopsresan?
Citera
2022-05-02, 20:50
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Hon ska absolut inte känna sig tvingad! Men nu står hon där i köket och manglar stackars Axel kring hans manlighet, vem är hon att döma?

Varför tvingar produktionen iväg dem på bröllopsresan?

Jag håller med dig. Men hennes magkänsla är så grundstark att jag inte tror att hon någonsin kommer falla för honom. Han är antitesen till vad som gör henne attraherad så det är lika synd om båda två. Axel ska ju inte behöva få sin självkänsla krossad för att han matchats med fel kvinna/personlighet. Ponera att dom SKULLE fortsätta. Hon kommer ju vara notoriskt otrogen mot en man som honom. Alla män borde se o lära av hans beteende hur man INTE ska bete sig med en ny kvinna. Stå aldrig och ursäkta dig inför någon. Det finns ingenting att ursäkta över den man är.
Citera
2022-05-02, 20:53
Medlem
Larasofts avatar
Axel måste vara helt betagen i Märtha.
Citera
2022-05-02, 21:00
Medlem
Citat:
Märtha är fullständigt vedervärdig. Humor att detta är ett inslag i detta program numera. Snäll man möter vedervärdig kvinna. Nästa säsong vill jag se en man kritisera sin kvinna för att inte vara tillräckligt kvinnlig, mesig osv. Går det obemärkt förbi som nu eller ramaskri i social media? Gissar på det senare.
Håller med dig. Plågsamt att se M gå på om A:s personlighet. Sjukt beteende och ngn i produktionen borde bett henne backa och hålla truten. Däremot fick jag kalla kårar av sängscenen. Usch. Sluta med en gång. Hon vill inte.
Citera
2022-05-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Återkommer med vidare analyser. Bland annat Hans fixering vid oralsex och utbyte av kroppssafter för att känna romantisk närhet med sin partner - och hur man ser detta.

Gud det här ser man verkligen fram emot med skräckblandad förtjusning!

Fattat inte varför Axel får vara kvar. Framtill senaste avsnittet såg jag honom bara som en liten omogen unge med sitt barnsliga kroppsspråk och tafatta sätt, men efter att Märtha berättat om hans närmanden växer olusten inför honom. Urk!
Citera
2022-05-02, 21:11
Medlem
Citat:

Jag håller med.
Axel får utstå mycket och han bara tar emot. Det är sorgligt att se.
Citera
2022-05-02, 21:18
Medlem
Axel hade chansen och försökte med en skaplig kvinna i vilket fall...

"– När vi hade legat och pratat och låg väldigt nära varandra, då tänkte jag att det var ett tecken på att hon var intresserad av någonting eller lite så. Då provade jag att stoppa in den i tvåan.. Då sa Märtha att ”nej vi väntar med det här”. Då försökte jag ändå hålla om henne lite när vi sov men hon verkade inte uppskatta det. Jag borde kanske bara ha frågat egentligen."

Tråkigt att det inte gick vägen ändå...
Citera
2022-05-02, 21:18
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Som sagt...Ingen av dessa borde varit med från början. Passar inte in av helt olika skäl. Hon är inte tillräckligt öppen (man kan inte ha för stora förväntningar här) medan han verkar hopplöst oerfaren vad gäller kvinnor.
Citera
2022-05-02, 21:51
Medlem
Citat:
Dessutom testar Märtha honom. Hon pushar honom. Hans mesighet irriterar henne. Han hade vunnit så mycket på att spela korten annorlunda. Samtidigt. Varför ska Axels tillkortakommanden hela tiden exponeras? Varför ska han inte få vara den han är?

För att han blir olycklig över den han är. Han måste bara växa upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in