2022-05-02, 20:15
Medlem
mr.demons avatar
Hayes beteende är barnsligt. Men jag skulle förmodligen bete mig likadant. Mattias spelar hårt. För eller senare i livet så stöter alla på en person som inte löser konflikter på samma sätt som en själv.

Tråkigt om Mattias drar. Han gör ju jävligt bra TV. Den sluge fan.
2022-05-02, 20:39
Medlem
Nu får ni ge er, Hayes är en person som står för det han tycker och tänker, säger det rakt ut. Inte som Mattias, som smyger runt så slug han är. Är ni så konflikträdda människor? Ni påminner lite om Mattias.
2022-05-02, 20:39
Medlem
Tänk att det ständigt i Robinson och Farmen är med deltagare som får psykbryt över att bli vald till kamp, utröstade eller bli sur över att lagkamrat blir utröstad. De fattar verkligen inte att någon måste väljas/röstas bort. Ändå gnäller de oavsett vem som än ryker. Ekvationen går inte ihop: de måste rösta men ingen får åka ut. Peter och Jessica samt Shevin är de dummaste och dryga jävligaste idioter som stått i par skor.
2022-05-02, 20:43
Medlem
Vissa kanske sover lite bättre efter att ha läst detta..

Shevin kommer nog aldrig få sin lärarexamen. Hon är lika Urusel på universitet som hon är i Robinson.

(direkta källor)

Skäms Shevin och Haeys, skäms
2022-05-02, 20:46
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Clown
Vissa kanske sover lite bättre efter att ha läst detta..

Shevin kommer nog aldrig få sin lärarexamen. Hon är lika Urusel på universitet som hon är i Robinson.

(direkta källor)

Skäms Shevin och Haeys, skäms

Jo, tack! Har läst hennes c-uppsats! Borde aldrig blivit godkänd.
2022-05-02, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jo, tack! Har läst hennes c-uppsats! Borde aldrig blivit godkänd.

Hahahahaha, kan bara tänka mig hur JÄVLA katastrofal den är... man blir lite sugen på att läsa men pallar inte slösa min tid på hennes skituppsats.
2022-05-02, 20:57
Medlem
Skulle kolla den där liven på shevins instagram som ni pratar om (hittade bara snyft-stories) och märkte då att hon inte har privat insta längre. Why?
2022-05-02, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harbos89
Hayes lade upp nyss på sin Insta att han står för varje ord han sade i dagens avsnitt av Gränslandet till Mattias och att det bara är sluta följa honom eller byta kanal om man inte gillar det man ser. Han verkar inte ha någon ånger alls över den hetska konversationen han hade med Mattias. Det här tycker jag säger rätt mycket..
Det här tyder ju på att de knappast kommer "lösa" det i Gränslandet, utan jag tror att någon av dem åker hem självmant snart eller att Hayes faktiskt tvingas lämna snart på produktionens initiativ.
Ja, så extremt barnsligt och omoget av Hayes att bete som en gorilla och skrika, hota och allmänt bete sig hotfullt. En normal trygg människa hade ju bara sagt, "du Mattias, jag gillar inre ditt beteende och vill inte bli din vän så vi behöver inte prata och umgås mer än vi måste." Nu är det ju mera ap beteendet som kommer fram.
2022-05-02, 21:04
Medlem
Lag God:
Joel
Tommie
Isabella
Joanna
Lovisa Almén (pastorn som tvangs avbryta 2021)
Olivia Baldwin
Wrenkler (i en Hänt-artikel om "hur gick det sen" har han fyllt i frågan "Hatar att" med "Hänga på Robinson. Givetvis ska han vara med igen!)
William
Jonas
Cruise
Åsa

Lag Skurk:
Shevin
Johanna
Ludwig
Raymond
Hayes
Tova-Sophia
Alex (för att han bröt mot reglerna )
Carl Hamilton
Kristove
Vicky Villain
Lillemor

22 deltagare. Inget Gränsland.
2022-05-02, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Nu får ni ge er, Hayes är en person som står för det han tycker och tänker, säger det rakt ut. Inte som Mattias, som smyger runt så slug han är. Är ni så konflikträdda människor? Ni påminner lite om Mattias.

Det är oacceptabelt att stå och skälla som Hayes gör.
2022-05-02, 21:24
Medlem
Timodjin77s avatar
Klart att det är svårt för produktionen att känna till Hays problem med psyket, men efter de två tidigare utbrotten så borde de ha tagit honom ur tävling. Han är en tickande bomb.
Senast redigerad av Timodjin77 2022-05-02 kl. 21:32.
2022-05-02, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Störst Hängpung-spekulering av kvarvarande

1. Tommie - pungen var i vägen i sista immunitetstävlingen
2. Mattias - hängpungsaura deluxe
3. Henrik
4. Peter
5. Filip
6. Joel
7. Hayes (tror inte kulorna vandrat ner än)
8. Angela
Men av samtliga som var med i år tror jag ändå Gorm hade mest hängpung.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in