Citat:
Ursprungligen postat av
idontknowmyself
Jag tycker dock det låter som att de hann skilja sig innan hon mördades. Nu skriver vi att hans exfru blev mördad eftersom det enligt massmedia är så att han berättade att han mördat sin exfru för sitt nya offer som överlevde.
Ja, i några artiklar benämns kvinnan som exfrun, men jag tycker att det inte ör klarlagt helt väl?
Nu ser vi alla fall att kvinnan sagt att hon inte ville bo med mannen och att hon istället anmäldes försvunnen i Surahammar jan- 20. Hon har alltså flyttet vid någon tidpunkt och pappan ska ändå bo kvar i Norberg?
Alltså här blir det ju lite av samma förhållande som den nu räddde kvinnan i gruvhålet; mannen verkar ha typ kontroll över den yngre tjejen enligt grannarna på asylboendet, och hustrun(exet?) som kanske har skiljt sig och åtminstone har flyttat "råkar" försvinna trots att hon inte längre bor med barnens pappa. Han har hotat henne med att döda henne om hon får avslag på asylansökan.
Handlar det om barnen? Handlar det om både barnen och att hans förhoppningar om att få stanna försvinner med att hon får avslag? Eller vad handlar det hela om????
Då undrar man om barnen som ju var de som anmälde försvinnandet bodde i Surahammar också eller om det enbart var hon som bodde där?
Samtidigt var det väl en trådskribent som nämnde att något av barnen (den äldsta?) i varje fall fanns med i skolkatalogen nu och även gått i skolan i Norberg tidigare om jag inte minns fel. Kanske delades barnen upp mellan föräldrarna? Det är just det här med att två av barnen anmälde sin mamma försvunnen som gör mig lite undrande.
De tre barnen uppges vara födda 2007, 2008 och 2011 enligt Samnytt, så det yngsta barnet som vid mammans försvinnande var 9 år, kanske ansågs vara antingen för liten, eller bodde hos pappan?