2022-05-02, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Simon stackaren ser riktigt trasig ut på senaste bilden
Som han lagt upp alltså
Citera
2022-05-02, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Som han lagt upp alltså

Kan inte se det han lägger ut, men jag kan tänka mig det, han har åldrats rejält sen han gav sig i lag med linsan. Ser riktigt sunkig ut.
Citera
2022-05-02, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Är Simon säker på att det är hans barn? Gick lite fort där eller?

Ja det kan man undra 🤔
Citera
2022-05-02, 14:11
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
Kan inte se det han lägger ut, men jag kan tänka mig det, han har åldrats rejält sen han gav sig i lag med linsan. Ser riktigt sunkig ut.

Han har gått ner i vikt ifall man jämför med hur han såg ut i juni. Men jag skulle inte säga att han ser sunkig ut.

Med Gabbe var det tvärtom, då blev ju både han och hon större (enligt Linn själv).
Citera
2022-05-02, 14:18
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Är Simon säker på att det är hans barn? Gick lite fort där eller?

Fast Belle liknar ju Simon och Linn blev ju gravid först i Juli eller augusti.
Citera
2022-05-02, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Fast Belle liknar ju Simon och Linn blev ju gravid först i Juli eller augusti.

En såpas nyfödd bebis kan likna dom flesta, det är ofta att man vill att den ska likna en person.
Deras drag kommer ju först efter några veckor, ca 1 månad.

Som sagt, hon presenterade honom för oss för 44 veckor sen (24/6-21) och hon födde henne ca 2 veckor för tidigt och hon var inte en liten tjej så hon kan lika gärna blivit gravid strax efter att dom blev ett par.
Hon kan mycket väl blivit gravid för 42 veckor sedan.
Hon hade ju sällskap med 2 killar strax innan hon träffade Simon

Står fast vid att det är oansvarigt att skaffa ett nytt barn efter så kort tid med en okänd man när man är ensamstående med 2 flickor där den minsta inte ens fyllt 1 år då.
Hon hade ju ingen aning vad han kunde ha i ryggsäcken.
Hade hon vart helt barnfri vid det tillfället hade jag inte reagerat alls men det var hon inte då.

Detta sätt hon har sina barn till för att få synas och tjäna pengar på är inte friskt på något vis alls 🥺
Senast redigerad av Tiingelinn 2022-05-02 kl. 14:35.
Citera
2022-05-02, 14:32
Medlem
Det strålar om Simon han ser genuint lycklig ut med sin lilla bebis. Han har inte haft en bra barndom. Äntligen har han fått en familj som han alltid önskat sig.
Citera
2022-05-02, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Det strålar om Simon han ser genuint lycklig ut med sin lilla bebis. Han har inte haft en bra barndom. Äntligen har han fått en familj som han alltid önskat sig.
Han kommer sannolikt blunda för allt bara för att hålla kvar familjen och dess idyll
Citera
2022-05-02, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiingelinn
En såpas nyfödd bebis kan likna dom flesta, det är ofta att man vill att den ska likna en person.

Som sagt, hon presenterade honom för oss för 44 veckor sen (24/6-21) och hon födde henne ca 2 veckor för tidigt och hon var inte en liten tjej så hon kan lika gärna blivit gravid strax efter att dom blev ett par.

Står fast vid att det är oansvarigt att skaffa ett nytt barn efter så kort tid med en okänd man när man är ensamstående med 2 flickor där den minsta inte ens fyllt 1 år då.
Hade hon vart helt barnfri vid det tillfället hade jag inte reagerat alls men det var hon inte då.

Detta sätt hon har sina barn till för att få synas och tjäna pengar på är inte friskt på något vis alls 🥺

Nu kom Belle nästan tre veckor före bf, inte två.
En graviditet är dessutom 40 veckor från senaste mensens första dag, så ägglossningen, då hon faktiskt blev gravid skedde 38 veckor före bf. Detta innebär alltså runt den 18e augusti. (Nu lever ju spermier också upp till nåhon vecka så klart hon kan ha blivit gravid pga samlag hon hade en vecka tidigare).
Den 18e augusti hade Linn och Simon varit tillsammans två månader, så om inte Linn varit otrogen så är det omöjligt att detta är någon annans barn
Citera
2022-05-02, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiingelinn

Sedan håller jag absolut med att det är oansvarigt att bli gravid 2 månader in i en relation.
Citera
2022-05-02, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Sedan håller jag absolut med att det är oansvarigt att bli gravid 2 månader in i en relation.

Speciellt när det är enligt henne planerat, vilket alla hennes barn är...
Citera
2022-05-02, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Speciellt när det är enligt henne planerat, vilket alla hennes barn är...

Ja frågan är ju hur sann den biten egentligen är. Där kan man ju verkligen ”förstå” att hon isf väljer att ljuga på ett sätt. För oplanerat gravid efter två månader när man dessutom sagt att man skall vänta ser kanske inte heller så ”snyggt ut”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in