Citat:
vi har ett gäng stora fallgropar här, nu tror ju inte jag att Spurs tar poäng mot Liverpool men dom spöa City så vem vet. Vi har Leeds som andra påtalade har riktigt bra form, den tror jag ska vara problemfri dock men underskatta aldrig lag med kniven mot strupen. Sen North London Derby den 12te, jag går emot Niva där och vill säga att 1poäng är ett måste. Newcastle blir en sjukt svår match med deras form plus att vi historiskt haft problem med dom. Sen har vi Everton i sista matchen där vi bara kan hoppas att dom antingen är avhängda eller säkra tills dess.
Mitt i säsongen ska det här vara 9,10 eller 12 poäng men med Läget i tabellen är det bara laget med en av europas bästa formkurvor som inte slåss för sitt liv. sjukt svåra sista matcher, men jag tror som du säger att 3dje är möjlig och 4de är trolig. Men uppenbara fallgropar finns så blir inte lätt.
Spurs har iof också riktigt jobbigt schema med Arsenal, Liverpool och Burnley som svåra motståndare. Norwich i sista omgången ska väl städas av ganska enkelt även om det blir deras farväl till Premier League
Den här tiden var hemsk och lämnat en bitter eftersmak då man inte fattade hur bra man hade det.. Äntligen stod allt klart, vi skulle kunna värva och pusha mot toppen igen.. Men Wenger Snålade (trodde jag) och vi vann Fa cupen nästan varje år men 4de plats. CL varje år men likt svenska landslaget rök man alltid såfort det blev allvar. sjukt frustrerande och jag skrek "WENGER OUT" till alla som lyssnade..
Sen lämnade han äntligen!! Sedan dess har vi varken sett Champions League eller kunnat fira St Totteringsday,
Det är en hemsk insikt att i efterhand få inse hur bra man hade det men bara ville ha mer.
Mitt i säsongen ska det här vara 9,10 eller 12 poäng men med Läget i tabellen är det bara laget med en av europas bästa formkurvor som inte slåss för sitt liv. sjukt svåra sista matcher, men jag tror som du säger att 3dje är möjlig och 4de är trolig. Men uppenbara fallgropar finns så blir inte lätt.
Spurs har iof också riktigt jobbigt schema med Arsenal, Liverpool och Burnley som svåra motståndare. Norwich i sista omgången ska väl städas av ganska enkelt även om det blir deras farväl till Premier League
Den här tiden var hemsk och lämnat en bitter eftersmak då man inte fattade hur bra man hade det.. Äntligen stod allt klart, vi skulle kunna värva och pusha mot toppen igen.. Men Wenger Snålade (trodde jag) och vi vann Fa cupen nästan varje år men 4de plats. CL varje år men likt svenska landslaget rök man alltid såfort det blev allvar. sjukt frustrerande och jag skrek "WENGER OUT" till alla som lyssnade..
Sen lämnade han äntligen!! Sedan dess har vi varken sett Champions League eller kunnat fira St Totteringsday,
Det är en hemsk insikt att i efterhand få inse hur bra man hade det men bara ville ha mer.
De som skrek Wenger Out på AFTV hade ju i många fall jävligt rätt och förutspådde att klubben skulle braka loss fullständigt som den gjort nu. Sen ska Wenger givetvis få sin cred även om han inte hade samma vinnarskalle som 1996-2006. Att han lyckades år efter år greja topp 4 med alla medelmåttiga sopor säger en hel del, plus några FA cup-titlar på köpet.