Trodde jag skulle kunna hitta något via verkanmälan men fan det verkar som det enda jag får fram den vägen är Sony Music, skulle iofs inte outa snubben ändå men kanske någon ledtråd som initialer eller dylikt eller att skicka någon bild till dig privat som verkar riktigt nyfiken men jag kan nog inte ta mig längre än så dock.
En gång i tiden var jag en grym stalker, hittat random brudar man kanske haft ett tio min samtal med (och trots att jag i vissa fall hört av mig så har nog 9/10 ändå varit på att ses, så helt jäkla läskig är man nog inte) och kanske inte vet mer än förnamn och några enstaka detaljer om personen eller som senast hade jag ett förnamn som jag efter en kvälls letande hittade, så kanske jag still got it..
Svårt här dock. Speciellt när det säkert är ett helt team av folk på Sony Music som är med på att mystiken kring vem LOAM är en bidragande faktor till populariteten/att snubben sticker ut lite extra med mystiken.
Tror jag har en gammal vän som jobbar på Sony nu för tiden dock så vem vet, han skulle iofs aldrig riskera göra minsta misstag efter chansen han fått efter sitt senaste ganska allvarliga misstag (som faktiskt diskuterats lite på Flashback en tid tillbaka…) och han har alltid varit lite dryg av sig så snarare skulle han göra en grej över att han tagit reda på det och därför vet och att vi sitter kvar i blindo.
Möjligen om man hade något mer att gå på så skulle jag kunna ge det ett försök men vi vet inte ens stad vad jag förstår.
Samla gärna alla ledtrådar dock så kanske vi tillsammans kan lösa mysteriet men jag är bara med på det om vi bevarar hans identitet om vi hittar den, möjligen att folk själva får följa ledtrådarna och på så vis själva lista ut.
Har tänkt på varför han vill vara anonym, är han en svenne som rappar med brytning och inser det skulle framstå som väldigt löjligt, är han om inte fet, ändå inte normal viktig åt något håll?… fast han visar ju kroppen men inte huvudet? Känner han sig jävligt ful då kanske (fuck that alla kan vara vackra med rätt personlighet Loam! Du gör som du vill men tvivla inte på din skönhet, ditt sätt att framföra dina texter får nog endel straighta män att fundera en sväng över sin läggning fan, haha.).
Någon med bättre tankeförmåga får gärna ta vid här.