2022-05-01, 22:34
Medlem
Skulle ni ligga med någon som saknar ett ben eller en arm eller är det en dealbreaker? För mig är det en klar dealbreaker. För er som som skulle det undrar jag om det inte är avtändande?
Citera
2022-05-01, 22:36
Medlem
Rymdstyrelsens avatar
inte om lemmen är kuken.
Citera
2022-05-01, 22:38
Medlem
Emellies avatar
Om det är någon jag har känslor för i övrigt så är det inga problem.
Citera
2022-05-01, 22:51
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Jag ser inget avtändande i det. Inte heller brännskador.

Alla har vi ärr. Alla har vi skador. Vissa sitter på utsidan. Andra på insidan.

Jag har sommarjobbat inom hemtjänsten. Rört vid amputerade ytor. Likaså har jag rört vid brännskadad hud. Har inte känt nån form av obehag. Snarare varit lite nyfiken.
Citera
2022-05-01, 23:00
Medlem
Rökhostas avatar
Megan Absten hade jag inte tackat nej till.

https://www.google.com/amp/s/disablebeauty.tumblr.com/post/175479691771/megan-absten/amp
Citera
2022-05-01, 23:01
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag ser inget avtändande i det. Inte heller brännskador.

Alla har vi ärr. Alla har vi skador. Vissa sitter på utsidan. Andra på insidan.

Jag har sommarjobbat inom hemtjänsten. Rört vid amputerade ytor. Likaså har jag rört vid brännskadad hud. Har inte känt nån form av obehag. Snarare varit lite nyfiken.
Nyfiket upphetsad? Antar inte det då det var i arbetet?

Jag hade absolut kunnat det. En amputerad arm eller mindre grej hade inte gjort någon reell skillnad då min kuk till skillnad från många andra här enbart kräver en hand. Ett ben hade ej heller varit något hinder även om det kanske krävt lite improvisering och nytänkande i de vanliga positionerna.
Citera
2022-05-01, 23:34
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Nyfiket upphetsad? Antar inte det då det var i arbetet?

Jag hade absolut kunnat det. En amputerad arm eller mindre grej hade inte gjort någon reell skillnad då min kuk till skillnad från många andra här enbart kräver en hand. Ett ben hade ej heller varit något hinder även om det kanske krävt lite improvisering och nytänkande i de vanliga positionerna.

Första gången var i jobbet. Så inte nyfiket upphetsad. Bara nyfiken över hur det känns att röra vid amputationsstället eller brännskadan.

Ja, det mesta går att få till när det gäller sex och närkontakt, bara man har lite fantasi. Man kan ju bli tillsammans med nån som har alla ben och armar kvar, men under årens gång kan saker hända pga sjukdom och skada. En hel del kvinnor i förhållanden måste t ex ta bort ett bröst. Och det finns män i förhållanden som plötsligt får en påse på magen. Då får man som partner kalibrera om sin sexualitet. Eller så klart lämna förhållandet.
Citera
2022-05-01, 23:37
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rökhosta
Megan Absten hade jag inte tackat nej till.

https://www.google.com/amp/s/disablebeauty.tumblr.com/post/175479691771/megan-absten/amp

Exakt. Hon är ju sexig, snygg och full av liv. Sen råkar hon sakna en arm. Men inget som jag tycker tar bort hennes attraktion. Hon verkar så bekväm i sin kropp.
Citera
2022-05-01, 23:38
Medlem
Nej.
Citera
2022-05-01, 23:50
Medlem
knark-kungens avatar
Sålänge det finns puls och ett hål är jag all for it.
Citera
2022-05-02, 03:07
Avslutad
Varför skulle det vara ett problem det finns ju proteser och liknande, män borde vara mer oroliga för hur personen ser ut, utan smink eller hur personerna ser ut IRL i jämförelse med deras profilbilder, om man nu är 100% utseendefixerad.
Citera
2022-05-02, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Varför skulle det vara ett problem det finns ju proteser och liknande, män borde vara mer oroliga för hur personen ser ut, utan smink eller hur personerna ser ut IRL i jämförelse med deras profilbilder, om man nu är 100% utseendefixerad.
Jag tycker om att se min flickvän utan smink på morgonen det är något med det naturliga. Men hade hon haft en amputerad arm hade jag funnit det extremt avtändande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in