2022-05-01, 18:19
  #8605
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlasetEtomt
När han spelar och inte bara filmar stup i kvarten så, handlar mer om att få ur det ur han

Tigerns ränder och allt det där...
Citera
2022-05-01, 18:25
  #8606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Tigerns ränder och allt det där...
mm, Brasse..
Citera
2022-05-01, 18:33
  #8607
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlasetEtomt
mm, Brasse..

Riskerar straff nu för att han efter sitt målfirande kastade tillbaka pyro till publiken
Citera
2022-05-01, 18:38
  #8608
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Riskerar straff nu för att han efter sitt målfirande kastade tillbaka pyro till publiken

Tänkte nästan att nån skulle gnälla ur säkerhetsperspektiv på det, jag ser det mer som att han gjorde det för att undvika längre avbrott pga sikt. blir nog inget men fruktansvärt löjligt
Citera
2022-05-01, 19:13
  #8609
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Arsenal kan definitivt förbättra sig. Precis som andra lag. Mest intressant är väl Newcastle. Vilka lag som kommer lyckas bäst eller snabbast återstår att se. Fans kan nog delas in i optimister eller pessimister och båda har en tendens att gå till överdrift även när de tycker att de är realistiska. Oavsett vilken klubb de följer. Uppskatta de goda stunderna, härdas av de dåliga. Alla klubbar faller ner för eller senare. Ju längre man varit på toppen desto värre känns det. För tillfället gällande engelska klubbar är City i topp med Liverpool hack i häl.
‐------‐--------‐--‐----------------------------‐--–------------------------------------------------ ---------------------------------------------------------------------------------------

Ofta provocerande, enkelspårig eller nedlåtande, ibland riktigt vettiga inlägg, ibland någonstans där emellan och någon enstaka gång dyker det upp lite norska. Inte undra på att det ofta känns som om flera personer/personligheter använder samma konto.

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
När det gäller Arteta jag fan mig fått nog av den mannen, hoppades dvs att vi skulle gå miste om 4:e platsen, så att Arteta äntligen kan få sparken.

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hursomhelst, om Arsenal bara hamnar bland top 4 så är jag nöjd.
Citera
2022-05-01, 19:27
  #8610
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Riskerar straff nu för att han efter sitt målfirande kastade tillbaka pyro till publiken

Oj, jag har inte sett något liknande sen Jamie Carragher kastade ett mynt mot publiken på Highbury 2002. Carragher blev helt riktigt utvisad för sitt agerande och bad i eferhand om ursäkt.

https://twitter.com/Funwithflares/status/1512421098515795968?s=20&t=f_3VoAaXpS5uwdskKOKQ1Q
__________________
Senast redigerad av Schmoove 2022-05-01 kl. 19:46. Anledning: stavfel
Citera
2022-05-01, 19:45
  #8611
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Arsenal kan definitivt förbättra sig. Precis som andra lag. Mest intressant är väl Newcastle. Vilka lag som kommer lyckas bäst eller snabbast återstår att se. Fans kan nog delas in i optimister eller pessimister och båda har en tendens att gå till överdrift även när de tycker att de är realistiska. Oavsett vilken klubb de följer. Uppskatta de goda stunderna, härdas av de dåliga. Alla klubbar faller ner för eller senare. Ju längre man varit på toppen desto värre känns det. För tillfället gällande engelska klubbar är City i topp med Liverpool hack i häl.
‐------‐--------‐--‐----------------------------‐--–------------------------------------------------ ---------------------------------------------------------------------------------------

Ofta provocerande, enkelspårig eller nedlåtande, ibland riktigt vettiga inlägg, ibland någonstans där emellan och någon enstaka gång dyker det upp lite norska. Inte undra på att det ofta känns som om flera personer/personligheter använder samma konto.
1. Jag ser, med objektiva ögon, att Arsenal ligger i dagsläget närmare toppen än vad antingen United, Spurs eller Newcastle osv gör, och Chelski känns numera som ett osäkert kort. Det sagt, så påstår jag inte att Arsenal kommer nu att riva ner City eller Liverpool från toppen. Men om Arsenal gör några lyckade värvningar under sommaren, så kommer vi garanterat att bli ett stabilt top 4 lag igen, och med tiden så kommer vi även att utmana om titlarna igen.

2. Vad jag syftade på, är att jag tillhör #ArtetaOut klanen. Och eftersom att jag vill ha Pep-wannabe bort från Arsenal, så hade det inte stört mig speciellt mkt om vi missade top 4 ännu en gång - för då hade Arteta sannolikligen fått sparken.

Men självklart, så är jag ju glad över att vi hamnar top 4.
__________________
Senast redigerad av Generalandersson 2022-05-01 kl. 19:48.
Citera
2022-05-01, 20:22
  #8612
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
1. Jag ser, med objektiva ögon, att Arsenal ligger i dagsläget närmare toppen än vad antingen United, Spurs eller Newcastle osv gör, och Chelski känns numera som ett osäkert kort. Det sagt, så påstår jag inte att Arsenal kommer nu att riva ner City eller Liverpool från toppen. Men om Arsenal gör några lyckade värvningar under sommaren, så kommer vi garanterat att bli ett stabilt top 4 lag igen, och med tiden så kommer vi även att utmana om titlarna igen.

2. Vad jag syftade på, är att jag tillhör #ArtetaOut klanen. Och eftersom att jag vill ha Pep-wannabe bort från Arsenal, så hade det inte stört mig speciellt mkt om vi missade top 4 ännu en gång - för då hade Arteta sannolikligen fått sparken.

Men självklart, så är jag ju glad över att vi hamnar top 4.

Alltså, när du skriver så här så kommer nog alla här inne ta dig på allvar. Ett bra och sakligt inlägg som inte provocerar någon i onödan bara för att. Grattis till 3poäng idag.
Citera
2022-05-01, 21:23
  #8613
Medlem
Det har talats om Burnley och Everton men jag tycker det börjar se riktigt kritiskt ut för Leeds. Dålig form dessutom. Jag sätter mina pengar på att de gör Norwich och Watford sällskap ner till Championship.
Citera
2022-05-01, 21:26
  #8614
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Alltså, när du skriver så här så kommer nog alla här inne ta dig på allvar. Ett bra och sakligt inlägg som inte provocerar någon i onödan bara för att. Grattis till 3poäng idag.
Är ju detta som jag syftat på hela vägen i den här ”diskussionen”. Självklart så påstår jag inte att Arsenal kommer att bli ett titelvinnande lag som kommer vippa City och/eller Liverpool ner från kronan, om vi bara får in 3-4 nysigneringar. Men det ska inte så allt för mkt till för att dagens utgåva av Arsenal är ett topplag igen.

Jo, tack. Var 3p viktiga poäng, dock så var det ingen höjdarmatch av AFC.
__________________
Senast redigerad av Generalandersson 2022-05-01 kl. 21:29.
Citera
2022-05-01, 21:30
  #8615
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Det har talats om Burnley och Everton men jag tycker det börjar se riktigt kritiskt ut för Leeds. Dålig form dessutom. Jag sätter mina pengar på att de gör Norwich och Watford sällskap ner till Championship.

Är inte dålig form en överdrift med tanke på att de hade 5 raka utan förlust innan City matchen? City piskar ju alla lag med 4-0. Annars kan jag väl hålla med om att Leeds har tuffast schema och det ser svettigt ut för deras del.
Citera
2022-05-01, 21:51
  #8616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Är inte dålig form en överdrift med tanke på att de hade 5 raka utan förlust innan City matchen? City piskar ju alla lag med 4-0. Annars kan jag väl hålla med om att Leeds har tuffast schema och det ser svettigt ut för deras del.
Jo, det var lite att ta i nu när du säger det och jag har fått det fel för mig/haft dålig koll. De har bättre form än jag trodde så jag får villigt erkänna mitt fel där

Tänkte angående mitt tips att med kass målskillnad, Burnleys tre raka segrar och att Everton har en match mindre spelad så ser det mörkt ut. Står fast vid att de ryker så får vi se, vill personligen gärna att de lyckas hålla sig kvar.

Många ångestmatcher de närmsta veckorna. Tror det kan bli en av de mest spännande säsongsavslutningarna på länge med racet om både titeln, fjärdeplatsen (kanske t.o.m. tredje?) samt sista nedflyttningsplatsen så pass öppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in