2022-05-01, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Det är den gödseln som står på löpsedlarna men väl bekomme my friend!

Ursäkta mig, min vätskebalans var lite skör för ett ögonblick. Efter reningen från oävla produkter så fanns det en hel del av dessa och andra dylika sköningar som absolut vill droppa eller spruta ut från den kroppsliga byggnaden som en del religiösa kallar för tempel, ett ord som nordmän kallar sin heliga byggnad.

Svar på tal, är något som en del finner tillfredsställande. Jag som är människa och person, med en del av kroppen som är analytisk, tänkande, helt enkelt. En del hade sett detta som explosivt. Särskilt i terrorbomber, i rusia. Exempelvis lägenheter när mister hitler tog över som högsta ledare skenbart, i oligarkin, gamla kievriket.

Det var många explosioner i leningrad oblast innan chechenienkrigen.
Citera
2022-05-01, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Kreativ är en sak, realism en annan. Jänkarna har dragit på sig ledartröjan i detta (med Britterna). Då är det att välja som i (politisk) roulette : Sätter man på väst eller öst.

Och jag sätter på väst.

Det handlar egentligen inte om öst eller väst utan hur NATO (som är en kriminell organisation) instigerar konflikter och ser till att finansiella intressen kan dra nytta av det kaos som de orsakar. EU har ingen som helst nytta av NATO. Rent militärt behövs inte USA. Europeiska nationer är fullt kapabla att tillsammans försvara sig om det skulle vara nödvändigt.
Citera
2022-05-01, 00:14
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsen
https://www.svt.se/kultur/park-vid-ryska-ambassaden-byter-namn-fria-ukrainas-plats-mariebergsparken

Tråkigt att en park ska byta namn "på grund av avsky". Det är ju en väldigt negativ känsloyttring, medan parker finns till för avkoppling och fylla batterierna med positiv energi.

Hur tänkte de där?
Klart du tycker, men ingen bryr sig om dina åsikter. Du är en icke önskvärd människa. Du anser att det är rätt att bomba Ukraina och att de gjort sig förtjänta av det.

Se så, spring och lek någon annanstans nu.

Vi ska inte ha ett skit med Ryssland att göra längre, de har fått sina chanser men förbrukar dem gång på gång. Vi klarar oss bra utan det mest korrupta och genomvidriga landet i öst.
Citera
2022-05-01, 00:14
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Används städer som försvar så går det sådär.

Ukraina skulle kunnat mött ryssen på fälten utanför staden, men nu gjorde dem inte det.

Varför tror du Sverige över på stadskrigföring när vi är en försvarsmakt?
Ingen medkänsla, "de borde knäböjt inför inkräktaren".
Jag är trots allt lite förvånad, jag borde inte varit det.
Citera
2022-05-01, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Ryssland kommer sparkas ut och Krim kommer återtas, kommer nog gå ganska fort. Tror de flesta vettiga människor väljer att stå på den sida som inte inleder ett invasionskrig mot sitt grannland i syfte att mörda, våldta och förinta befolkningen där.

Bara en massa känslodravel. Både du och jag vet att det inte kommer att inträffa. Ukrainska armen har sen 2015 attackerat civila i Donetsk och Luhansk. Svenska nazister har varit med och deltagit i striderna. Du är uppenbarligen en nazistälskare.
Citera
2022-05-01, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Ni våldtog barn i Bucha t.ex.

Visa mig trovärdiga uppgifter.
Citera
2022-05-01, 00:16
Medlem
BluePrinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Angående propaganda så är det nog fler än mig som märkt av hur Ukraina också här slagit ryssen på fingrarna. Visst, Ukraina behöver till skillnad mot Mordor knappast lura i folk sympatier (av uppenbara skäl) men vem gillar inte stora, starka, hårda män (psykologi: farliga) som är snälla mot djur (psykologi: med ett hjärta av guld) ?

Nej, menar absolut inte att denna mån om djur är fake (tvärtom; med all tydlighet helt genuin), utan det jag noterat är den höga frekvens till vilken den vevas på sociala medier och nog tror jag allt att lavinen med klipp på hårdingar i full mundering som gosar med gulliga kattungar/vovvar inte är helt oorganiserat av Ukraina

Ja ukrainarna vinner med hästlängder i likeability. Ukrainarna är ett riktigt attraktivt folk. Kvinnorna är vackra, männen är manliga, starka och sexiga. Ska erkänna att jag har hajat till många gånger över hur satans snygga de är. Det är lätt att få sympatier för detta folk.
Citera
2022-05-01, 00:17
Medlem
LibBells avatar
[quote=HejaFinland|80079532]Var har du sett det ryktet?[/QUOTE

Inägg på Telegram, från olika kanaler. Kan vara psyops, men jag hoppas...
Citera
2022-05-01, 00:17
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Ryssland kommer att ta dom östra delarna. Frågan är bara hur lång tid det kommer att ta. Varför är det viktigt för dig att att stå på nazisters och globalisters sida?

Nej, er speciella militära operation är redan ett militärhistoriskt fenomen. Du har 25900 döda kamrater efter ynka 2,5 månaders strid. Jämför med Vietnamkriget som ansågs katastrofalt blodigt med 58200 döda amerikaner - men det varade i 20 år!!! (1955-1975). USA har dessutom 2,5 gånger så stor befolkning som Mordor.

Lägg ned det här nu. Ni har inte råd att kriga en vecka till, varken ekonomiskt eller med tanke på förlorade liv.
Citera
2022-05-01, 00:18
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Det handlar egentligen inte om öst eller väst utan hur NATO (som är en kriminell organisation) instigerar konflikter och ser till att finansiella intressen kan dra nytta av det kaos som de orsakar. EU har ingen som helst nytta av NATO. Rent militärt behövs inte USA. Europeiska nationer är fullt kapabla att tillsammans försvara sig om det skulle vara nödvändigt.

Ja, men visst. Tyckte vi också innan Putin började skrika om hur mycket kärnvapen han har och hur nära han är att använda dom mot dom som dumma. Som en påtänd knarkare.
Då förstod vi att vi behövde ta inte lite reserver.
Citera
2022-05-01, 00:18
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Ryssland kommer sparkas ut och Krim kommer återtas, kommer nog gå ganska fort. Tror de flesta vettiga människor väljer att stå på den sida som inte inleder ett invasionskrig mot sitt grannland i syfte att mörda, våldta och förinta befolkningen där.

Personligen tror jag Krim är en mycket hård nöt att knäcka.

1) Ryssarna har varit där länge.., haft tid på sig..
2) Själva sundet är inte lätt att ta sig över, en försvarares "julklapp"...

Det kommer att kosta många liv att försöka ta det.
Citera
2022-05-01, 00:19
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ryssland kommer att ta dom östra delarna. Frågan är bara hur lång tid det kommer att ta. Varför är det viktigt för dig att att stå på nazisters och globalisters sida?
Ryssland kommer inte att ta ett skit. Tvärtom kommer Ukraina att ta tillbaka Krim.

Om ukrainare är "nazister" så står jag på deras sida. I framtiden kommer man byta ut nazist med ryss.
Så vårdlöst som Ryssland använder nazist är termen urholkat för ryssen beter sig precis nazisten gjorde i Sovjet. Självklarheter för de flesta men du är för dum i huvudet för att förstå det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in