2022-04-30, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stolletoken
Hans bror dog av en överdos.
Säg hur han dog.
Citera
2022-04-30, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Det är ju precis gårdstens alliansen och den generationen jag menar, vafan fick du mc-gäng ifrån? Tycker du det är lika mycket mord och skjutningar nu som åren jag nämnde?
Det är mer mord och skjutningar i Sverige. Menar du endast GBG så nej.
Citera
2022-04-30, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bidragsblatte
Säg hur han dog.

Har någon hjälpt honom å få i sig det då menar du eller vad?
Citera
2022-04-30, 19:06
Bannlyst
Citat:
Har någon hjälpt honom å få i sig det då menar du eller vad?
Är du 100 procent säker på att det var en överdos? Vart har du fått detta ifrån?
Citera
2022-04-30, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bidragsblatte
Är du 100 procent säker på att det var en överdos? Vart har du fått detta ifrån?

Nej det är jag inte säker på. Men det har stått om det i tråden. Och hört det från folk som visste vem han var. Har även hört rykten om att han blev mördad. Men du verkar ju veta vad som hänt. Så då får jag väl ta tillbaka det påståendet.
Citera
2022-04-30, 19:25
Bannlyst
Citat:
Nej det är jag inte säker på. Men det har stått om det i tråden. Och hört det från folk som visste vem han var. Har även hört rykten om att han blev mördad. Men du verkar ju veta vad som hänt. Så då får jag väl ta tillbaka det påståendet.
Jag vet inte faktiskt. Därför jag frågade. Det är det som är problematiskt här, alla säger olika vilket är väldigt konstigt. Det var just därför jag frågade om du var 100 på det.
Citera
2022-04-30, 20:46
Medlem
Förmodligen svenska grannar som tipsade polisen när skjutningen inträffade och gm flydde till villan en stenkast bort från gymmet.
Citera
2022-04-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Förmodligen svenska grannar som tipsade polisen när skjutningen inträffade och gm flydde till villan en stenkast bort från gymmet.
Varför just svenska?

För övrigt väldigt tragiskt, 2 söner döda. Kan inte föreställa mig hur familjen mår, usch.
Citera
2022-04-30, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Lite synd att BO har spenderat så många timmar på gymmet förgäves
Borde ha spenderat lite fler timmar för att bygga upp sin intelligens istället.
Tror du att livet fungerar som ett RPG-spel? Oj jag har lagt för många poäng på STR och DEX, attans att jag inte lade dem på INT istället...

Kontrates: Dolph Lundgren, Master i ingenjörsvetenskap och bodybuildare av rang. Även att vara i ganska god form tar ca. en timme om dagen...
Citera
2022-04-30, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privated9992
Varför just svenska?

För övrigt väldigt tragiskt, 2 söner döda. Kan inte föreställa mig hur familjen mår, usch.

Som man bäddar får man ligga
Citera
2022-04-30, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Som man bäddar får man ligga
Trots att dom inte var oskyldiga så är det fortfarande tragiskt att familjen behöver gå igenom det här. Försök förstå att det är oftast inte det kriminella packet som lider utan omgivningen. 2 dödsbesked av polisen inom loppet av några månader, 2 begravningar som dom anhöriga kommer behöva gå på.
Citera
2022-05-01, 00:20
Medlem
tomyhockeys avatar
undrar varför dessa män går och gymmar när de får hot och annat ... har de inte råd med eget gym i hemmet ?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in