Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Han får garanterat vara kvar men får kicken vid vintern när man ligger längst ner. Tror inte det kommer ske och hoppas han är kvar nästa säsong. Tycker han gjorde chelsea lite spännande där ett tag.
Hoppas du har rätt, gillar gamla spelare man själv minns längs sidlinjeln. Kul på en nostalgisk nivå att Gerard, Lampard och Arteta ännu tampas mot varandra. Men Lampard är nog på sista chansen, han gjorde det bra med Chelsea och har därför fått denna shansen. Men se på tex Ljungberg och Giggs, dom är inte ens med i snacket om mindre klubbar för dom missa första chansen
(Giggs har ju lite annat i sin garderob också men ändå, poängen går ju fram ändå)..
Rooney och Scott Parker har däremot gjort det smart och jobbar sig uppåt istället för att starta på topp för att falla.