Citat:
Ursprungligen postat av
Drickback
Fin uppvärmning inför kvällen hihi
Har ni många borta? Tufft att inte kunna vila spelare inför en tuff retur i CL.
Utan att googla så vet jag att Stones är borta, Walker förmodligen resten utav säsongen. Cancelo tillbaka till Real mötet i alla fall. Blir ''spännande'' och se vem som spelar VB utav Aké och Zinchenko (inför real)
Citat:
Ursprungligen postat av
BlueballsBosse
Fan vad härligt det är att sätta på Championship och slippa svenska kommentatorer alltså. Kan starkt rekommendera Nottingham mot Swansea just nu. Fartfylld och aggressiv fotboll och Nottingham slåss om direktplats till premier League.
Mycket mer underhållande än dagens 16.00-matcher.
Kuken, utav någon anledning gillar jag Nottingham (fast jag inte sett mycket utav dem) och missar att se dom så ofta. Hoppas verkligen dom tar sig upp.