2022-04-30, 16:14
  #8473
Medlem
Drickbacks avatar
Mino Raiola avliden enligt familjen.
Vila i frid.
Citera
2022-04-30, 16:17
  #8474
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Grattis Liverpool, detta tar city aldrig igen tyvärr. Kul så länge det varade!
Jinx Jinx
City lär väl har gjort 2 första 30 😵‍💫
Man kan åtminstone hoppas Leeds får er att springa er möra…
Citera
2022-04-30, 16:22
  #8475
Medlem
Varför grät Milner på bänken? Blev han skadad eller?
Citera
2022-04-30, 16:23
  #8476
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Varför grät Milner på bänken? Blev han skadad eller?
såg mer ut som han snöt sig i tröjan tyckte jag
Citera
2022-04-30, 16:33
  #8477
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Varför grät Milner på bänken? Blev han skadad eller?
Såg inga tårar men smärta, troligen fortfarande ont i huvet efter frisparken han nickade bort.
Citera
2022-04-30, 16:34
  #8478
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Jinx Jinx
City lär väl har gjort 2 första 30 😵‍💫
Man kan åtminstone hoppas Leeds får er att springa er möra…


Aja City vann i alla fall i alla fall U18 Premier League nu, slog Newcastle med 13-0.

!!!
Citera
2022-04-30, 16:37
  #8479
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Mino Raiola avliden enligt familjen.
Vila i frid.
Oj.
Tragiskt.
Men vad kommer detta innebära för fotbollen framöver tror ni?
Citera
2022-04-30, 16:38
  #8480
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Varför grät Milner på bänken? Blev han skadad eller?

Tyckte faktiskt också det såg ut som han grät eller iaf var väldigt ledsen. hmm
Citera
2022-04-30, 16:43
  #8481
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Grattis Liverpool, detta tar city aldrig igen tyvärr. Kul så länge det varade!

City har redan vunnit ligan och CL, Liverpool får vara glada med att bevittna denna magiska historiska dubbel. Grattis till dig och City!
Citera
2022-04-30, 16:53
  #8482
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Aja City vann i alla fall i alla fall U18 Premier League nu, slog Newcastle med 13-0.

!!!
Fin uppvärmning inför kvällen hihi

Har ni många borta? Tufft att inte kunna vila spelare inför en tuff retur i CL.
Citera
2022-04-30, 17:13
  #8483
Medlem
Fan vad härligt det är att sätta på Championship och slippa svenska kommentatorer alltså. Kan starkt rekommendera Nottingham mot Swansea just nu. Fartfylld och aggressiv fotboll och Nottingham slåss om direktplats till premier League.

Mycket mer underhållande än dagens 16.00-matcher.
Citera
2022-04-30, 17:45
  #8484
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Fin uppvärmning inför kvällen hihi

Har ni många borta? Tufft att inte kunna vila spelare inför en tuff retur i CL.

Utan att googla så vet jag att Stones är borta, Walker förmodligen resten utav säsongen. Cancelo tillbaka till Real mötet i alla fall. Blir ''spännande'' och se vem som spelar VB utav Aké och Zinchenko (inför real)

Citat:
Ursprungligen postat av BlueballsBosse
Fan vad härligt det är att sätta på Championship och slippa svenska kommentatorer alltså. Kan starkt rekommendera Nottingham mot Swansea just nu. Fartfylld och aggressiv fotboll och Nottingham slåss om direktplats till premier League.

Mycket mer underhållande än dagens 16.00-matcher.

Kuken, utav någon anledning gillar jag Nottingham (fast jag inte sett mycket utav dem) och missar att se dom så ofta. Hoppas verkligen dom tar sig upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in