2022-04-30, 11:06
Moderator
Carlboms avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/PoJjj7/kandisarna-i-masked-singer-2022-avslojade-pa-natet

Nu nämns inte Flashback vid namn men kan knappast röra sig om något annat forum som jag ser det.

Kul!

Citat:
Listan publicerades på ett nätforum fem dagar före ”Masked singer”-premiären.
Där pekades Marianne Mörck, Mona Sahlin, Lasse Holm och Malin Berghagen korrekt ut som deltagare i TV4:s succéprogram.
– Jag kan aldrig kommentera gissningar, säger TV4:s Anika Beclijevski i en kommentar.
Senast redigerad av Carlbom 2022-04-30 kl. 11:10.
2022-04-30, 11:13
Avslutad
(FB) Masked singer

stämmer bra det ,här är inlägget .
2022-04-30, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
(FB) Masked singer

stämmer bra det ,här är inlägget .
Imponerad och jag undrar hur han / hon fram informationen
2022-04-30, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plexigear
Imponerande?. knappast. Däremot behöver inte TV sända skiten mer.
2022-04-30, 12:10
Medlem
immenhusens avatar
Med tanke på att FB är så stort som det är, och näst intill en institution i sig, borde ju Aftonbladet enligt min mening skriva ut vilket forum det gäller. Nu förs tankarna snarare åt ett obskyrt hobbyforum, vilka var vanliga i början av 00-talet. Dåligt och oärligt av tidningen.

/AI
2022-04-30, 12:13
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Det räcker väl med att den som presenterade listan känner någon i produktionsbolaget? T.ex koreografer eller de som hjälper till med maskerna. Det är ganska många bakom kameran som vet vilka som döljer sig bakom maskerna. Det går inte att hålla en sån här hemlighet 100% vattentät.
2022-04-30, 12:38
Medlem
"– Jag kan aldrig kommentera gissningar, säger TV4:s Anika Beclijevski i en kommentar."

Gissningar där det rätta svaret hade en chans på 1000000000000000000.
2022-04-30, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/PoJjj7/kandisarna-i-masked-singer-2022-avslojade-pa-natet

Nu nämns inte Flashback vid namn men kan knappast röra sig om något annat forum som jag ser det.

Kul!
Det är inlägget från sida 205. Konstigt att media inte reagerade tidigare på det.

Och det är ju upp till en själv om man tror på det eller ej. Skribenten erkände själv att det inte var 100% säkert rätt. Man vet ju bara säkert det man själv har läst och hört.
2022-04-30, 14:55
Avslutad
Ja, den listan såg man ju innan premiären och likadant förra året.

Det är väl både bra och dåligt, för mig spelar det ingen roll. Om andra som tittar inte vill veta så titta inte efter det då. Folk borde kunna lära sig eget ansvar, om man inte vill läsa om något gör man inte det. Man läser inte och skriker som ett barn om hur hemskt det skrivna är
2022-04-30, 16:06
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Förmodligen suttit i publiken alt jobbar inom produktionen
2022-04-30, 16:12
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Känns som att Masked Singer hade kunnat funka som koncept typ 1992. Nu är det ju bara naivt att tro det skulle hemlighållas. Den där listan har ju rätt utslagsordning också så vi vet ju redan vem som vinner.
Ja, fast konstigt att inte fler vinnare avslöjats här. Jag minns bara en bigbrother och det var väl 15 år sedan. Massor av tramsprogram är ju förinspelade.
2022-04-30, 17:26
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Ja, den listan såg man ju innan premiären och likadant förra året.

Var INTE likadant förra året. INGEN lista läckte förra året.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in