Citat:
Ursprungligen postat av
FoxHound
Tycker överlag dagens unga generation gangsters i Göteborg är väldigt lunga jämfört med hur det var 2008-2015 typ. Även tidigare än så, började ju egentligen på näset 2001. Kanske är det ingen som vågar utmana storspelarna och saker och ting är såpass etablerade nu jämfört med då vad vet jag
Lugna? Dom är bättre på sina sätt jämfört med Bandidos och Hells Angels grisarna som härjade förr i tiden.
Dom är inte lugna direkt, hade dom varit smarta hade dom inte dödat varandra som dom gör nu. I och för sig, det gjorde MC gängen också, men dom hade långt långt LÅNGT ifrån samma våldskapital som blattarna besitter just nu.
Vilka är "storspelarna" enligt dig?
Har du läst om hur Gårdstensalliansen kickade ut MC gängen från orterna här i Göteborg? Sen så spred detta sig titt som tätt att blattarna i andra orter tog över orterna allt mer också.
Citat:
Ursprungligen postat av
hash
Lite synd att BO har spenderat så många timmar på gymmet förgäves

Borde ha spenderat lite fler timmar för att bygga upp sin intelligens istället.
Jag undrar faktiskt detsamma om er etniska svenskar

Ni som finansierar dessa blattar när ni köper ert överdos-knark för att sedan begå självmord med sen.
Har du ens någon aning om hur många etniska svenskar det är som avlider i självmord varje år? Cirka 1 600 enligt statistik från SCB.
Citat:
Ursprungligen postat av
Linkedindhl
Enligt rykten har BO tidigare knivhuggit GM1. GM2 bor i villan i Tuve, där gm1 och gm2 (båda i 20årsåldern) befunnit sig mycket. GM1 gick till gymmet för att hämnas.
Har förövrigt gått förbi villan flera gånger kvällstid och reagerat på att bilar med killar stått utanför och sprungit in och ut ur huset. Förstår varför nu. Längre in på gatan är det 55+ och ett annars lugnt område vad jag trott.
Den negern kommer garanterat bli rövknullad. Det finns som sagt många kurder i Backa och Tuve.