2022-04-30, 10:30
Medlem
FoxHounds avatar
Tycker överlag dagens unga generation gangsters i Göteborg är väldigt lunga jämfört med hur det var 2008-2015 typ. Även tidigare än så, började ju egentligen på näset 2001. Kanske är det ingen som vågar utmana storspelarna och saker och ting är såpass etablerade nu jämfört med då vad vet jag
Citera
2022-04-30, 11:50
Medlem
Enligt rykten har BO tidigare knivhuggit GM1. GM2 bor i villan i Tuve, där gm1 och gm2 (båda i 20årsåldern) befunnit sig mycket. GM1 gick till gymmet för att hämnas.

Har förövrigt gått förbi villan flera gånger kvällstid och reagerat på att bilar med killar stått utanför och sprungit in och ut ur huset. Förstår varför nu. Längre in på gatan är det 55+ och ett annars lugnt område vad jag trott.
Citera
2022-04-30, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkedindhl
Enligt rykten har BO tidigare knivhuggit GM1. GM2 bor i villan i Tuve, där gm1 och gm2 (båda i 20årsåldern) befunnit sig mycket. GM1 gick till gymmet för att hämnas.

Har förövrigt gått förbi villan flera gånger kvällstid och reagerat på att bilar med killar stått utanför och sprungit in och ut ur huset. Förstår varför nu. Längre in på gatan är det 55+ och ett annars lugnt område vad jag trott.

Det var BOs bror som högg
Citera
2022-04-30, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Tycker överlag dagens unga generation gangsters i Göteborg är väldigt lunga jämfört med hur det var 2008-2015 typ. Även tidigare än så, började ju egentligen på näset 2001. Kanske är det ingen som vågar utmana storspelarna och saker och ting är såpass etablerade nu jämfört med då vad vet jag
Lugna? Dom är bättre på sina sätt jämfört med Bandidos och Hells Angels grisarna som härjade förr i tiden.

Dom är inte lugna direkt, hade dom varit smarta hade dom inte dödat varandra som dom gör nu. I och för sig, det gjorde MC gängen också, men dom hade långt långt LÅNGT ifrån samma våldskapital som blattarna besitter just nu.

Vilka är "storspelarna" enligt dig?

Har du läst om hur Gårdstensalliansen kickade ut MC gängen från orterna här i Göteborg? Sen så spred detta sig titt som tätt att blattarna i andra orter tog över orterna allt mer också.

Citat:
Ursprungligen postat av hash
Lite synd att BO har spenderat så många timmar på gymmet förgäves
Borde ha spenderat lite fler timmar för att bygga upp sin intelligens istället.
Jag undrar faktiskt detsamma om er etniska svenskar Ni som finansierar dessa blattar när ni köper ert överdos-knark för att sedan begå självmord med sen.

Har du ens någon aning om hur många etniska svenskar det är som avlider i självmord varje år? Cirka 1 600 enligt statistik från SCB.

Citat:

Den negern kommer garanterat bli rövknullad. Det finns som sagt många kurder i Backa och Tuve.
Citera
2022-04-30, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bidragsblatte
Lugna? Dom är bättre på sina sätt jämfört med Bandidos och Hells Angels grisarna som härjade förr i tiden.

Dom är inte lugna direkt, hade dom varit smarta hade dom inte dödat varandra som dom gör nu. I och för sig, det gjorde MC gängen också, men dom hade långt långt LÅNGT ifrån samma våldskapital som blattarna besitter just nu.

Har du läst om hur Gårdstensalliansen kickade ut MC gängen från orterna här i Göteborg? Sen så spred detta sig titt som tätt att blattarna i andra orter tog över orterna allt mer också.

Jag undrar faktiskt detsamma om er etniska svenskar Ni som finansierar dessa blattar när ni köper ert överdos-knark för att sedan begå självmord med sen.

Har du ens någon aning om hur många etniska svenskar det är som avlider i självmord varje år? Cirka 1 600 enligt statistik från SCB.

Den negern kommer garanterat bli rövknullad. Det finns som sagt många kurder i Backa och Tuve.

Om han inte får livstid vill säga?
Han är väl häktad i detta nu?
Citera
2022-04-30, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil2021
Om han inte får livstid vill säga?
Han är väl häktad i detta nu?
Ja. Anhållen. Han kan bli släppt. Vem vet.
Citera
2022-04-30, 13:45
Medlem
Tycker det är bra att han tränade iallafall. Bättre att dö med bra hälsa än fet.
Citera
2022-04-30, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jappmen
Så de gripna har samma efternamn som BO? Är detta säkert?

Ingen aning. Men några av de som är skrivna där har det. Och en av de är 20 år…
Kan ju vara en slump. Men någon skrev här innan att de inte är släkt såg jag nu. Och de skulle vara skötsamma människor åxå. Låter lite för skumt iallafall i mina öron.
Senast redigerad av Stolletoken 2022-04-30 kl. 16:34.
Citera
2022-04-30, 16:23
Medlem
Citat:
Hur dog hans bror? Det finns många många kurder i Backa och Tuve som snart kommer hämnas.

Han lyckades sälja mycket knark till er etniska svennar innan han försvann. Cirka 1 600 etniska svenskar dör i självmord varje år. Bland dom högsta siffrorna i EU enligt statistik.

Dom deprimerade svenskarna finansierar dessa blattar samtidigt som dom tar kol på sig själva. Är det inte rätt ironiskt att sen sitta och gnälla på dom blattar som man finansierar?

Södra och Backa har ingen allians längre?

Hans bror dog av en överdos.
Citera
2022-04-30, 16:40
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:

Det är ju precis gårdstens alliansen och den generationen jag menar, vafan fick du mc-gäng ifrån? Tycker du det är lika mycket mord och skjutningar nu som åren jag nämnde?
Citera
2022-04-30, 16:54
Medlem
Citat:

Om ryktet stämmer, borde alltså GM2 vara K*ywan S*leh, (*=a) som är född 2001?

Har också hört att det rör sig mycket folk utanför villan med diverse flådiga BMW och Mercedes-bilar…

Är BO och GM2 släkt med varandra, eller är det en slump att de delar efternamn med varandra?

Går det att lista ut vem GM1 är med tanke på ovanstående rykte?
Citera
2022-04-30, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stjoergen
Om ryktet stämmer, borde alltså GM2 vara K*ywan S*leh, (*=a) som är född 2001?

Har också hört att det rör sig mycket folk utanför villan med diverse flådiga BMW och Mercedes-bilar…

Är BO och GM2 släkt med varandra, eller är det en slump att de delar efternamn med varandra?

Går det att lista ut vem GM1 är med tanke på ovanstående rykte?

Stämmer. Nej dom är ej släkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in