2022-04-29, 22:41
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mineralvatten91
Dumpen räddar inga.

De enda dem gör är att hänga ut folk som ej aldrig haft en chans endå på dessa tjejer.

Jag tycker Dumpen borde enbart hänga ut rediga pedofiler det vill säga de som söker kontakt med barn riktiga barn inte tonåringar. I usa får man inte ens längre kalla attraktion till könsmogna individer för en störning. Då de ej är de, däremot är pedofil de.

Så är de ej mer rimligt att de ge sig på faktiska Pedofiler?

Det dom gör just nu är att hänga ut lite gubbbsjuka män som inbillar sig de har en chans på unga tjejer.

Ja är emot hatet till Hebofiler och Ebofiler. Det känns inte rätt de ska få de hatet. De är fullt normala män! Varför förstår inte folket?

Frågan är om vi någonsin kommer få en ett liberalt samhälle..

Ingen nytta? Fullt normal?
Du jobbar inte inom rättsväsendet, tack och lov.
https://dumpen.se/2022/04/20/militargaddan-simmar-till-skane-napp-igen/
Citera
2022-04-29, 22:45
Medlem
Många förbluffas över hur de kan gå på Dumpens fiskeri. Men snälla nån, det är deras undanträngda skugga som styr dom, de har ingen koll på den, det har inte lärt sig kontrollera den. De är inte så mycket porrskadade som de är överkulturella miffon som inte lärt sig att kvinnan är som dem, det vill säga ett litet snuskigt djur, och riktar sina lustar på småglin som de tror de kan få makt över. Se på katolska präster som spränger stjärten på småpojkar. Undanträngd skugga som inte fått blomma ut och låta dem utvecklas och mogna i sin sexualitet med jämnåriga och så får barn lida.
Senast redigerad av Magmunnen 2022-04-29 kl. 22:51.
Citera
2022-04-29, 22:54
Medlem
Citat:
Dumpen räddar inga.

De enda dem gör är att hänga ut folk som ej aldrig haft en chans endå på dessa tjejer.

Jag tycker Dumpen borde enbart hänga ut rediga pedofiler det vill säga de som söker kontakt med barn riktiga barn inte tonåringar. I usa får man inte ens längre kalla attraktion till könsmogna individer för en störning. Då de ej är de, däremot är pedofil de.

Det dom gör just nu är att hänga ut lite gubbbsjuka män som inbillar sig de har en chans på unga tjejer.

Ja är emot hatet till Hebofiler och Ebofiler. Det känns inte rätt de ska få de hatet. De är fullt normala män! Varför förstår inte folket?

Är det de de gör då?
Enligt wiki, "Pedofili är en dragning till prepubertala människor"
Vad är problemet, vad är det vi pratar om?
Ska kolla in dumpen dock, såg nån video men har inte koll på sammanhanget.
Det är inte prepubertala människor de var intresserade av eller? Och hur vet man det? Det framgår inte av filmerna?

Pedofili kan vara extremt destruktivt för den som blir utsatt.
Att nån lite äldre snubbe blir intresserad av en ung könsmogen tjej, eller vice verca finner jag ganska irrelevant i sammanhanget, det är inte pedofili(?) (om det nu är pedofiler vi diskuterar dvs... låter lite oklart)
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-04-29 kl. 23:06.
Citera
2022-04-29, 22:56
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Dumpen räddar inga.

Du vet vad våldtäkt är va? Ofrivilligt sex som är påtvingat. Så det spelar ingen roll om "dom har en chans" eller inte

Inte rätt dom ska få det hatet? Vad är det du själv inte förstår?

Äckel
Citera
2022-04-29, 23:11
Avslutad
Citat:
Dumpen räddar inga.

Det enda som hade krävts för att stoppa pedofilin enligt Sjöbergs och dumpens nuvarande definition hade varit om SVT, Kungen eller statsministern informerade folk om att det slutgromat. Polisen övervakar all dejting.
Lagen gäller i Sverige och det är inte lönt att försöka kringgå den på nätet. Logga in med bankid.
Det är endast poliser som sitter i andra änden. All narkotika är mjöl och kan inte vara något annat. Allt ni tror på är luft.

Då hade alla pedofiler försvunnet till nästa medium/forum, och dumpen hade följt med till att övervaka misstänka beteenden, blickar och rykten på stan. En misstänkt pedofilfrisyr, ett oförklarligt skägg. En skugga i asfalten. Om man flyter eller sjunker i vatten. Det finns inga gränser. Allt är endast en definitionsfråga.
Citera
2022-04-29, 23:12
Medlem
Citat:
Dumpen räddar inga.

Vilka friska människor söker aktivt upp småflickor och pedofilmorsor som erbuder sina barn?

"Lite gubbsjuka"
Senast redigerad av korvstofft 2022-04-29 kl. 23:15.
Citera
2022-04-29, 23:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
https://dumpen.se/2022/02/25/markbigbone-ville-ha-bada-napp-igen/

MarkBigBone skrev att han ville växelknulla en mamma och hennes fyraåring. Han såg sedan läskigt obekymrad ut när han konfronterades. Kallar sig Mark M och skriver att han bor i Malmö samt att han undervisar. Mycket mer finns inte att gå på.

Mycket bra initiativ med dessa rebusrundor!

Mark M utger sig att vara 50 år, möjligen kan han vara äldre då vissa avrundar sin ålder nedåt. Han nämns i podden "Long time NO podd" men det framkommer inte någon ny information där. Jag har sökt på birthday.se på män i Skåne som är mellan 50 och 55 år och har förnamn som börjar på Mark och efternamn som börjar på M, tyvärr har jag inte hittat någon lämplig kandidat.
Citera
2022-04-29, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Vilka friska människor söker aktivt upp småflickor och pedofilmorsor som erbuder sina barn?

"Lite gubbsjuka"

Gällande Pedofil och barn absolut där fyller dumpen en funktion.

”Småflickor” som folk kallar dem är dock naturligt att ha en attraktion till.
Citera
2022-04-29, 23:27
Medlem
Sommargays avatar
Jag är faktiskt rätt sugen på att klippa ut vissa ljudbitar från några klipp så man kan använda som aviseringar i telefonen och liknande. I senaste klippet bjuds det ju på en riktig godbit i Saras vrålande av "du har ståfräs, du har ståfräs, vi ringer din arbetsgivare" men även den lite mer lowkey "nej gör inte det, allting kommer gå åt helvete" skulle ju funka rätt bra. Finns det några andra korta quotes jag kan klippa ut som är klassiker?
Citera
2022-04-29, 23:27
Medlem
Citat:
Gällande Pedofil och barn absolut där fyller dumpen en funktion.

”Småflickor” som folk kallar dem är dock naturligt att ha en attraktion till.

Om du aktivt söker småflickor att knulla haltar du i din i utveckling. Du är så att säga inte vuxen nog mognadsmässigt att dela din lust med en kvinna utan måste ränna efter ett barn. Kolla på gäddorna, de haltar rejält i sin utveckling, har inte klarat av att hålla jämna steg utvecklingsmässigt och har stannat sexuellt i sin mognad och är kvar på mellanstadiet vad gäller att fixa det här med att knulla.
Citera
2022-04-29, 23:30
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Smakebit på ny gjedde på Rumble
https://rumble.com/v12xvxd-han-med-den-rda-cittran.html
Och nu är den på Dumpen:

https://dumpen.se/2022/04/29/10375/
Citera
2022-04-29, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Varför har du högre förväntningar på mammahjärtan än pappahjärtan? Kvinnor är lika mycket skit som män. Kvinnor kommer bara undan mer med sitt skit.

”Kvinnan är ett tempel byggd över ett avlopp.” Tertullianus.

Nä, kvinnor är inte lika mycket skit som män. Lever du ute i samhället?
Finns säkert forskning att hänvisa till, men jag nöjer mig med att hänvisa till mina egna erfarenheter genom livet, som mamma med stort socialt nätverk av andra föräldrar. Jag kan krasst konstatera att mammor i betydligt större utsträckning engagerar sig i barnens välmående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in